![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ze moeten jou ook meer pesten None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: daarom pesten de pester ook in groepjes, omdat ze zo sterk zijn ![]() ![]() ![]() |
|
Nah, ga even schelden, Claw... Strx maken ze je nog uit voor iemand die pest. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: je kon er natuurlijk op wachten dat de board psycholoog weer met wat dom geleuter zou komen None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: "ze" doen hun best maar ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Pesten is kut! Altijd met een groep op een persoon afgaan... dat is zo zielig en zo zwak... ![]() En dan nog zeggen dat degene die gepest wordt zwak en zielig en sukkelig en dom en weet ik veel wat nog meer is ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Moeje ervan huilen? Moet je vragen of je moeder Paul opbelt... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Geen dom geleuter... dat doe je nu zelf al FREEZE ![]() |
|
quote: ik zou het met alle liefde zelf doen.... ik ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: en toch heb ik gelijk ![]() tja ik heb die gast die mij probeerde te pesten (rood haar en flaporen had hij) gewoon in elkaar geslagen. en toen moest ik bij de docent komen, sufferds. ![]() |
|
Slaan helpt bij pestende gast het best. Meestal hebben ze te weinig aandacht van hun moeder, onzelfverzekerd, problemen thuis of ze zijn zelf gepest. ![]() |
|
quote: Oh my god...Ghouliette heeft het het weer helemaal door hoor... Vroeger gepest zeker ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Naah, we waren elkaar aan het pesten. Weet niet meer wie begon maar hij ging uiteindelijk door het lint. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ja, ik ben ontroostbaar, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: moet jij eens goed luisteren huilebalk... dat jij tot het gepeste soort behoort kan ik niks aan doen, maar ik koop natuurlijk niks vlor dat softe gelul.... KILL YOURSELF None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik maak er geen woorden meer aan vuil... zo'n stom iemand ben ik in tijden niet tegen gekomen FREEZE ![]() |
|
quote: een vrouw die mannen in elkaar slaat.... moet een manwijf zijn... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Ik denk dat je om succesvol mij te pesten toch eerst zelf wat steviger in je schoenen moet staan makker. I'm sorry. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ja het was zo verschrikkelijk dat ik me hebt verstopt in mijn eigen wereld dmv het tekenen van strips, en dat doe ik nu in mijn vrije tijd, want zonder vrienden heb je daar wel wat van, heb ook mijn eigen coole strip over headbengels, vind je dat niet een onzettend coole originele naam. ![]() |
|
quote: je bent mij niet tegengekomen sukkel.... we posten slechts op hetzelfde board... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: ja stel je voor. trauma's? ![]() |
|
quote: ![]() (sh*t tuin ik er toch in) FREEZE ![]() |
|
Wel een tikkeltje kortzichtig om iemand gelijk stom te noemen...je mag toch gewoon voor je mening uitkomen ? Dat zie ik liever als al dat pedagogische geleuter.... ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |