IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-01-2002 17:18 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 januari 2002 17:15 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik wordt niet echt gepest, alleen ik ben altijd de lul want ik ben enigst meisje van de 50 ofzo. Ze maken heel vaak opmerkingen van dat een meisje geen monteur kan worden en de hele tijd over sex, niet dat erg is. Alleen soms(heel vaak) is het iets persoonlijks en dat gaat ze geen reet aan. dat ben ik af en toe echt stront beu

'k Vind het trouwens erg cool dat je als meisje die richting doet... Gewoon gaan vor wat je graag doet, zo zou 't altijd moeten zijn...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-01-2002 18:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

op basisschool pessten ze me behoorlijk tot ik iemand zn oogkas met een stuk hout insloeg ( was niet helemaal de bedoeling maar i kwas et behoorlijk zat)
op de middelbare school vielt et wel mee heb soms wel problemen gehad met mensen die dacht dat ik makkelijk te pesten was (ben dik en heb een bril :S ) maar na wat vechten kwamen ze erachter dat ik niet bepaald een watje ben nu heb ik echt zoiets van

My madness, my sadness

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-01-2002 18:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 13:47 schreef Azagthoth het volgende:
Als je normaal doet, wordt er normaal tegen jouw gedaan.

Zo is het maar net

God hates us all ! God hates us all !

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-01-2002 18:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Da's een vrij naieve opmerking...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-01-2002 19:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juist, naief. Het is niet goed genoeg om "gewoon" te doen. Je moet meedoen om niet gepest te worden. Anders hoor je er niet bij en ben je direct pispaal. Je mag vooral geen eigen mening hebben, en nooit initiatief tonen tenzij je de opperpestkop bent. Dan mag je je initiatief laten zien door aan te zetten tot pesten.

Kortom; pak de opperpestkop!

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 09-01-2002 19:13 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

in de 2de was er een rappertje die trok me broek midden in de aula naar beneden en na 10 min kwam ik met 5rockers en 1tje pakte ze bril en ik knoop ze mouwen op ze rug vast, toen trokken we zijn broek helemaal uit en plakte ze hoofd vanaf de buitenkant tegen het raam zodat iedereen in de aula het kon zien... die kerel heeft me nooit meer geneen AANGEKEKEN !!!

Godverdommen..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-01-2002 19:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tof tof heel tof.. Ik vermijd dat soort lui altijd, begin er niet eens aaan.
En werd dus ook vrijwel nooit gepest!

"This one is older than shit, heavier than time!"

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-01-2002 19:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 januari 2002 19:13 schreef Pandaemonaeon het volgende:
in de 2de was er een rappertje die trok me broek midden in de aula naar beneden
Why oh why did you let him get this close man?

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 09-01-2002 19:28 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 19:27 schreef Vargen666 het volgende:
Why oh why did you let him get this close man?

ik zat tafelvoetbal te spelen en ik had al 2 jaar ruzie met die dwerg

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 09-01-2002 19:29]

Godverdommen..

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-01-2002 19:42 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb geen problemen met mensen in de klas omdat ik die ken, en tegen mensen die ik enigzins ken zet ik altijd een grote bek op, de meeste zijn sowieso al zo dom dat je zo zo weg lult. Maar tegen mensen die ik niet ken doe ik niks, tenzij het te erg wordt, dan moet je er mijns inziens gewoon hard op slaan.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 09-01-2002 20:12 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 9 januari 2002 17:01 schreef shagrath666 het volgende:
maar nu, op het grafisch lyceum rotterdam, word ik gelukkig niet meer gepest

Heej zit je in de 1e klas?? ik zit ook op Grafisch lyceum

*on-topic*
Ben vroeger ook vaak gepest op basisschool en middelbare school, ook omdat ik 'metal' was, maar ik negeerde het gewoon

I love the smell of painted miniatures in the morning

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-01-2002 20:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

heb ik ook veel gehad in het middelbaar, als je weet dat de aanvoerder van de klas iemand is waar ik al van jongsaf een vete mee had. Het bleef maar duren, mij constant maar pesten door mijn haarkleur, mijn opinies, zaken stelen van mij die mij dierbaar waren, mijn zelfvertrouwen bijna onherstelbaar krenken, mijn goeie contacten met een bepaald meisje van onze school,... Ik ben wel gelukkig op de school waar ik nu zit, veel vrienden, geen krenkende reacties op mijn klederdracht, maar een goede sfeer, iedere dag is het amuzement, maar mijn zelfvertrouwen en mijn vertrouwen in de mensheid heeft nog steeds een deuk maar die is langzamerhand aan het verdwijnen.

pesten kan iemands leven volledig kapotmaken.

op een fuif in Nieuwpoort droeien ze The Sisters Of Mercy, die skaters maar springen daarop en ik die erop aan het dansen was zoals het moet, toen stonden skaters daar maar te gapen en geluiden te maken alsof ik dwaas aan het dansen was.

Uw dienaar
Beli

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-01-2002 20:49 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik werd regelmatig op school gepest omdat ik niet van de streek was(dus ander accent)...
Ook lachten veel mensen me toen uit met mijn uiterlijk(was haast de enige vrouwelijke metalhead)...na een tijdje kreeg ik toch respect van enkelen omdat ik het opnam tegen de arrogantie van sommige leraars en mijn vrienden altijd verdedigde .

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-01-2002 21:26 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Op de Mavo werd ik wel altijd gepest omdat ik de langste van de klas was. Negeren was een goeie oplossing. Op een gegeven moment hadden ze het wel in de gaten dat ik mezelf niet op de kast liet jagen.
Toch is het niet leuk om gepest te worden. Ik heb dan ook een negatieve kijk op mijn schooljaren op de Mavo.

the only pleasure is pain

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2002 21:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Neem maar van mij aan dat als je echt gepest wordt voor een lange tijd (de hele basisschool en de hele MAVO, dus zeg maar 10 jaar) dit een blijvend litteken achterlaat. Dat laat je nooit meer los.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 09-01-2002 21:32]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 09-01-2002 22:54 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Ligt er ook maar net aan wat je onder pesten verstaat he... opmerkingen of echt rake klappen.
Maar goed, ik ben nooit gepest, ben altijd de allerkleinste van de klas geweest, nu nog steeds trouwens. En ja dan krijg je wel opmerkingen maar meestal vond ik ze zelf ook nog wel grappig (jongen achter mij: "ze moesten hier eigenlijk van die kattenluikjes maken voor zo'n dwergen als die daar").
Wat je ook vaak hoort zijn van die gothic meisjes die klagen over het feit dat iedereen hun aanstaart in een of andere uitgaansgelegenheid. Nou sorry, maar dat vind ik niet zo vreemd als je daar in je gothicjurk en zwarte makeup staat tussen een stel discogangers. Maar goed, ieder zijn ding

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-01-2002 23:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Sommige mensen lijken bovendien gemaakt om altijd gepest te worden of om te pesten.. Zo zijn er zelfs mensen van 40 in kantoorbanen die gewoon nog steeds altijd de sjaak zijn.. lijkt me best kut.

Bij mij op school was het zo dat er vooral veel kut opmerkingen kwamen, maar op den duur doet dat je weinig meer. Ik negeerde vrijwel alles, slechts af en toe, wanneer dat uitkwam, kwam ik met een enorm strakke opmerking terug.. hehehe... Verder dacht ik toen ik naar het HBO ging dat dit totaal zou veranderen, dat mensen meer open-minded zouden zijn etc.. NOT .. niemand die opmerkingen ofzo maakten hoor, maar ik werd wel als totale outsider beschouwt (samen met een paar anderen: een doorgeslagen veganist en een gothicwijf die niet helemaal goed was).. Later kwam ik erachter dat dit vooral aan de bekrompenheid van mijn klas toen lag, omdat ik in het tweede en derde jaar (nu) een stuk relaxtere klas zit.. Vreemd trouwens.. allemaal totaal verschillende mensen, die normaal nooit elkaar tegen zouden komen laat staan leren kennen, maar die dus in onze klas wel zeer goed met elkaar kunnen opschieten.. lol

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-01-2002 23:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 20:12 schreef Aragorn het volgende:
Heej zit je in de 1e klas?? ik zit ook op Grafisch lyceum

*on-topic*
Ben vroeger ook vaak gepest op basisschool en middelbare school, ook omdat ik 'metal' was, maar ik negeerde het gewoon

haha ik ook (op t grafisch lyceum)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 09-01-2002 23:07]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-01-2002 8:53 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 21:31 schreef XnegativeX het volgende:
Neem maar van mij aan dat als je echt gepest wordt voor een lange tijd (de hele basisschool en de hele MAVO, dus zeg maar 10 jaar) dit een blijvend litteken achterlaat. Dat laat je nooit meer los.
Inderdaad....helaas heeft het ook op mij nogal impact gehad...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-01-2002 9:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2002 8:53 schreef suzanne het volgende:
Inderdaad....helaas heeft het ook op mij nogal impact gehad...
Ik ben ook lang de pispaal geweest... Rond mijn 12de was ik een grote gifkikker met vrij losse handjes op alles wat mij wat aandeed... Sinds mijn 13de sta ik erboven, heb veel meer zelfvertrouwen en sindsdien gaat het stukken beter. Ik heb ook sindsdien geen tik meer uitgedeeld en ook niet gekregen. Ik sta er tegenwoordig gewoon ver boven.. Die periode was niet echt fijn maar heeft me nu wel gevormd tot de persoon die ik nu ben en de pestkoppen van vroeger weten nu dat ik in alle opzichten ver boven ze sta.....

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2002 10:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 17:08 schreef altx het volgende:
(...) En, op een gegeven moment zeiden mensen dingen tegen me als "ik zou niet durven om je te pesten want jij begint er toch gelijk op te rammen".

Gelukkig was dat laatste op een gegeven moment niet meer nodig. Dan blijken er toch ook mensen te zijn die je wel accepteren om wie je bent. En de mensen die je niet accepteren, ach... daar sta je gewoon kilometers boven.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Diabolyk
Usericon van Diabolyk
Posted 10-01-2002 13:37 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Tis toch niet altijd zo. Ik bedoel, mijn vriend is ook bijna de enige met lang haar op zn school, en een van de weinige (black)metal fans, maar hij kan met iedereen daar goed opschieten. Gabbers, skaters, noem maar op. Ligt dus maar niet alleen aan de mensen om je heen, maar ook voor een groot deel aan jezelf. Als je al anders bent dan anderen, en je er dan ook naar gaat gedragen gaan mensen op je zeiken.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-01-2002 13:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 13:37 schreef Diabolyk het volgende:
Tis toch niet altijd zo. Ik bedoel, mijn vriend is ook bijna de enige met lang haar op zn school, en een van de weinige (black)metal fans, maar hij kan met iedereen daar goed opschieten. Gabbers, skaters, noem maar op. Ligt dus maar niet alleen aan de mensen om je heen, maar ook voor een groot deel aan jezelf. Als je al anders bent dan anderen, en je er dan ook naar gaat gedragen gaan mensen op je zeiken.
Dat is misschien wel zo, alleen als ik naar mezelf kijk was er destijds niets met mij aan de hand. Ik luisterde destijds (ik was 14 jaar) nog niet echt naar metal, zag er zeker niet anders uit dan anderen en heb niets raars gezegd (voor zover ik weet!) En toch bleek een meisje de pik op mij te hebben en het voor elkaar te krijgen de hele klas tegen mij op te zetten, waardoor ik genegeeerd werd en zonodig gepest.

Dit heeft in zoverre invloed op mij gehad dat ik moeite heb mijzelf te laten zien en dat ik heel onzeker ben. Ik kom zo misschien niet over, maar ik kan erg goed toneelspelen

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Diabolyk
Usericon van Diabolyk
Posted 10-01-2002 13:54 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Tja das idd een ander verhaal. Maar zoals ik al zei, ik heb er geen echte ervaring mee.
En toch ben ik de halve tijd minstens zo onzeker en verlegen. Da's best wel vervelend. Maarja...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2002 14:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 13:45 schreef suzanne het volgende:
Dat is misschien wel zo, alleen als ik naar mezelf kijk was er destijds niets met mij aan de hand. Ik luisterde destijds (ik was 14 jaar) nog niet echt naar metal, zag er zeker niet anders uit dan anderen en heb niets raars gezegd (voor zover ik weet!) En toch bleek een meisje de pik op mij te hebben en het voor elkaar te krijgen de hele klas tegen mij op te zetten, waardoor ik genegeeerd werd en zonodig gepest. (...)

Dat heeft er vaak mee te maken dat diegene bang is om zelf gepest te worden en dan maar iedereen opzet tegen iemand anders om dit te voorkomen. Sick world...

quote:
(...) Dit heeft in zoverre invloed op mij gehad dat ik moeite heb mijzelf te laten zien en dat ik heel onzeker ben. Ik kom zo misschien niet over, maar ik kan erg goed toneelspelen

Datzelfde heb ik ook. Ik kom vrij zeker over, maar van binnen ben ik best wel onzeker.

Overigens was het 'probleem' bij mij dat ik tot mijn 8ste in Rotterdam gewoond heb en daar op een heel goede school gezeten heb. Daarna ben ik naar een dorpje (Heenvliet) verhuisd, waar de scholen 'wat minder goed zijn' (understatement). Daarom had ik een voorsprong op de rest van de klas en dat werd me niet in dank afgenomen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-01-2002 14:05]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com