IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 15:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 14:54 schreef Arachnia het volgende:
ik zag er altijd heel raar uit (nog steeds trouwens) maar men kon nooit echt grip op mij krijgen, geloof ik

Bij mij is het nog steeds zo. Ma ze hebben me wel graag.

mvg wk10

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 15-06-2003 16:50 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Toen ik een jaar of 13 jaar was werden ik en mijn nichtje zwaar gepest (schelden, spugen, meppen) door een grote groep grieten op het moment dat we ook maar een poot op straat durfden te zetten. We bleven er echter niet voor binnen. Op een gegeven moment was het weer zover... we liepen op het marktplein en die hele groep was weer bezig met hun stalk-activiteiten (typisch dat ze wel met z'n allen durven), toen was de maat vol... Mijn nichtje heeft de groepleidster bij haar haar gevat en ik heb haar met mijn vuist in d'r gezicht gemept. Ineens was het gewoon de laatste druppel. De rest van de groep stond ons aan te gapen en stoof weg toen we woest op hen afrenden. Naderhand nooit meer last van gehad en 1 van die groep heeft zelfs haar excuses aangeboden. Vaag hoor, moet je eerst klappen uitdelen voordat er iets in die botte koppen doordringt.
Een van die grieten die de hele boel gestart heeft, zie ik heel soms nog. Ik heb jaren geleden verteld dat als ik haar ooit alleen tegen kom, ik d'r een rotklap tegen haar hersens ga verkopen. Meer dan 10 jaar na dato kijkt ze me nog steeds aan als een bang konijn. En ik heb nog steeds zin om haar die beloofde opdonder te geven!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

windkracht10
Iced Nerd
Posted 15-06-2003 17:18 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Was je dik?

mvg wk10

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 15-06-2003 17:24 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

wie ik? Ik ben nog nooit van mijn leven dik geweest!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 20:51 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik ben zó slecht dat ik soms mezelf pest.

Socrates bonobo (jun-2003)

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 16-06-2003 3:29 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

iedereen pest zichzelf weleens.. voor een cdbak gaan staan en veel gave cd's gaan luisteren terwijl je weet dat je ze niet kan kopen omdat je blut bent is toch een zwaar geval van jezelf pesten....

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 16-06-2003 8:53 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 16 juni 2003 3:29 schreef Midnight het volgende:

iedereen pest zichzelf weleens.. voor een cdbak gaan staan en veel gave cd's gaan luisteren terwijl je weet dat je ze niet kan kopen omdat je blut bent is toch een zwaar geval van jezelf pesten....

klopt, dagelijkse bezigheid...

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 11:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 15:55 schreef arrebar het volgende:
overgens hangt het er vanaf hoe je het ervaart, je maakt het zelf pesten als je er wat van aantrekt

Het is wel heel moeilijk als je als klein meisje, en ook wat ouder een groep van bijvoorbeeld 20 mensen tegen je hebt.... Pesten is het laagste van het laagste, en het is moeilijk om je er niets van aan te trekken. Mensen die zich tot een dergelijk niveau verlagen mogen van mij de ovens in. Die mensen hebben niet door dat je iemands leven hiermee totaal kan verwoesten.

Kankerlul

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 12:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2003 11:19 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Het is wel heel moeilijk als je als klein meisje, en ook wat ouder een groep van bijvoorbeeld 20 mensen tegen je hebt.... Pesten is het laagste van het laagste, en het is moeilijk om je er niets van aan te trekken. Mensen die zich tot een dergelijk niveau verlagen mogen van mij de ovens in. Die mensen hebben niet door dat je iemands leven hiermee totaal kan verwoesten.

klopt maar als meneer een paar zielige opmerkingen die die af en toe krijgt van een stel jongens op school voor pesten aanziet word ik ook nog steeds gepest, maar ik trek me daarvan niks aan. het word voor mij pas pesten als er iets continus inzit, dat je ieder lesuur en iedere pauze wel zooi krijgt en dat verder gaat dan wat opmerkingen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 14:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k ben op de middelbare een paar jaar t pispaaltje geweest, echt een kuttijd totdat ik er genoeg van had

wait for me dragon, we'll meet in the sky

windkracht10
Iced Nerd
Posted 16-06-2003 14:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:22 schreef she_devil het volgende:
k ben op de middelbare een paar jaar t pispaaltje geweest, echt een kuttijd totdat ik er genoeg van had

Vertel op, wat gebeurde er toen?

mvg wk10

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 14:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 juni 2003 14:24 schreef windkracht10 het volgende:
Vertel op, wat gebeurde er toen?
toen kwam ik er achter dat het eigenlijk helemaal niet boeide wat mensen zeiden en durfde ik eindelijk wat terug te zeggen....thanx to heavy metal af en toe zie ik die mensen ook nog wel eens, wat een losers...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-06-2003 14:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

het zal wel terecht zijn dat jullie allemaal gepest worden..

niet zo janken zeg...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 14:43 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 juni 2003 14:42 schreef irritante klootzak het volgende:
het zal wel terecht zijn dat jullie allemaal gepest worden..

niet zo janken zeg...
je naam doet er eer aan

irritante klootzak
Posted 16-06-2003 14:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 13:42 schreef Pandaemonaeon het volgende:
hebben jullie ook wel eens gehad dat die NEGERS en RAPPERS je uitlaggen ??

nogmaals..

terecht dat je wordt uitgelachen....

iemand die zo achterlijk is om uitlaGGen neer te typen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

windkracht10
Iced Nerd
Posted 16-06-2003 14:46 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

pest me, klootzak.
I can take it.

mvg wk10

irritante klootzak
Posted 16-06-2003 14:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik zie niet in waarom ik dat zou doen...

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 16-06-2003 15:18 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

CD bak zonder geld inkijken is 1 van de meest extreme vormen van masochisme...

Het is trouwens ook klote als je een cd wilt kopen omdat je ondanks je paar honderd cd's op dat moment muziekloos bent (zin in iets nieuws) maar je weet dan niet welke. Kan je de hele middag staan kijken en soms uiteindelijk besluiteloos blijven en een andere keer terug moeten komen...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 15:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 14:44 schreef irritante klootzak het volgende:
nogmaals..

terecht dat je wordt uitgelachen....

iemand die zo achterlijk is om uitlaGGen neer te typen...

ja echt belachelijk om dat neer te typen

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:14 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik ben het volledig met Irritante klootzak eens...

Ik weet niet of iemand het hele topic van Anorexia Nervosa zich nog herinnert ? Ook zo'n kleine loser. Als je gepest wordt, timmer je de aanstichter een keer flink op z'n muil en klaar is kees. Dat daar ook weer zoveel pagina's topic aan besteedt moet worden, zeg....allemachtig...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

windkracht10
Iced Nerd
Posted 16-06-2003 16:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:14 schreef DMTR het volgende:
Ik ben het volledig met Irritante klootzak eens...

Ik weet niet of iemand het hele topic van Anorexia Nervosa zich nog herinnert ? Ook zo'n kleine loser. Als je gepest wordt, timmer je de aanstichter een keer flink op z'n muil en klaar is kees. Dat daar ook weer zoveel pagina's topic aan besteedt moet worden, zeg....allemachtig...

Ben ooit eens op m'n bek getimmert omdat ik iemand peste. Maar heb stug volgehouden en ben blijven doorpesten.

mvg wk10

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:17 schreef windkracht10 het volgende:
Ben ooit eens op m'n bek getimmert omdat ik iemand peste. Maar heb stug volgehouden en ben blijven doorpesten.

Stoer van je

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:24 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 juni 2003 16:17 schreef windkracht10 het volgende:

Dat is idd ook een bewonderenswaardig gegeven. Zo hou je een beetje de spanning d'rin natuurlijk ! En een uitdaging voor de gepeste...

Toen ik eens gepest cq gedwarsboomd werd, heb ik de aanstichter eens een strijkerbom richtig zijn gelaat gegooid...
Nou, dat hielp wel..alleen had ik toen wel de reputatie van de 'school psycho"...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

windkracht10
Iced Nerd
Posted 16-06-2003 16:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:20 schreef Claw het volgende:
Stoer van je

Degene die eerst slaat is de zwakkeling nietwaar.

mvg wk10

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:27 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

het is net als in de natuur waar de zwakke dieren ook altijd de lul zijn.

als je gepest wordt ben je een zwak exemplaar mens die dus door superieure exemplaren op zijn plaats wordt gezet.... Het is dat er wetten zijn, anders werd je waarschijnlijk van je leven beroofd....

zielepietjes

None of us are saints - Albert Fish

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com