IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 10-01-2002 21:15 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Ben nooit gepest, pest alleen zelf veel mensen

We`re not dead we`ve never lived

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 10-01-2002 21:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

stoer hoor.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 10-01-2002 21:29 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 21:15 schreef Spirit Soldier het volgende:
Ben nooit gepest, pest alleen zelf veel mensen

BEN JIJ SOMS ZO EEN POSER FLAPDROL RAPPER !!!

pas op mensen hij is een rapper spion!!

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 10-01-2002 21:29]

Godverdommen..

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-01-2002 21:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 14:31 schreef SheRa het volgende:
Ben heel veel gepest.

Mensen kunnen anderen meestal niet met rust laten...

Welkom bij de club...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 10-01-2002 21:46 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 21:36 schreef Greycloak het volgende:
Welkom bij de club...

hehe een of andere mother fucker duwde me vandaag meteen me NEW ROCK schoenen met ijzer plaat in ze noten.. ik heb hem niet meer gezien pleuris kinderen!

Godverdommen..

Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 10-01-2002 23:19 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

Kunnen we niet een keer met ons alle van zw in corps paint die jongen gaan helpen op school? dan schrikt de hele boel zich dood. heeft hij gelijk een danger reputaie, en houden ze afstand van hem. tis maar een idee

TRASH

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-01-2002 10:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 10 januari 2002 23:19 schreef Black eye het volgende:
Kunnen we niet een keer met ons alle van zw in corps paint die jongen gaan helpen op school? dan schrikt de hele boel zich dood. heeft hij gelijk een danger reputaie, en houden ze afstand van hem. tis maar een idee
ha ha .. met corpse paint ... straks denken ze nog dat de kliniclowns langs komen

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 11:18 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 10:20 schreef Paul het volgende:
ha ha .. met corpse paint ... straks denken ze nog dat de kliniclowns langs komen

ik denk eerder dat we 200 negers voor onze neus hebben... OM AFTERAMMEN

Godverdommen..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 11:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

vind pesten erg sneu.
ik pest ook wel eens mensen op leeftijd hier *gna*
maar niet op een manier om mensen de grond in te trappen, of een trauma aan te praten.

Werd vroeger in de 1e paar klassen getreiterd, omdat ik me als een jongen kleede en omdat ik roodhaar heb
Totdat ik de aanrichter zo'n trap in z'n ballen heb gegeven (hij moest overgeven) was alles over.

Ik ging de mensen die echt gepest werden meestal helpen. Vooral 1 jongen die bij me in de klas zat.(omdat hij uit Urk komt) Een paar jaar later kwam ik hem tegen, en hij was veranderd in een klerenkast, en hij is nu zo'n 2 meter lang.
Erg handig want hij is nu een soort beschermengel van mij geworden.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-01-2002 12:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 11:22 schreef Cadaveria het volgende:
vind pesten erg sneu.
ik pest ook wel eens mensen op leeftijd hier *gna*
maar niet op een manier om mensen de grond in te trappen, of een trauma aan te praten.

Werd vroeger in de 1e paar klassen getreiterd, omdat ik me als een jongen kleede en omdat ik roodhaar heb
Totdat ik de aanrichter zo'n trap in z'n ballen heb gegeven (hij moest overgeven) was alles over.

Ik ging de mensen die echt gepest werden meestal helpen. Vooral 1 jongen die bij me in de klas zat.(omdat hij uit Urk komt) Een paar jaar later kwam ik hem tegen, en hij was veranderd in een klerenkast, en hij is nu zo'n 2 meter lang.
Erg handig want hij is nu een soort beschermengel van mij geworden.

hm ik ben eigenlijk nooit echt gepest met mn rooie haar, maar ik was nooit de enige rooie in de klas, op de basis school waren er 3 en op middelbare school zelfs 4 *grin*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2002 12:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 21:46 schreef Pandaemonaeon het volgende:
hehe een of andere mother fucker duwde me vandaag meteen me NEW ROCK schoenen met ijzer plaat in ze noten.. ik heb hem niet meer gezien pleuris kinderen!

was dat ook een "rapper spion"?

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 12:54 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:
was dat ook een "rapper spion"?

hehe ik d8 het wel.. hij werd helemaal blauw na die schop van me in ze NTEN

Godverdommen..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 12:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehehe en die schoenen kunnen hard aan komen, mijn new rocks zijn 1,5 kg per stuk. ook met een stalen plaat aan de voorkant.Heb er helaas op die manier nog geen gebruik van kunnen maken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 13:21 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

dit zijn die van my (ongeveer er zit wat meer ijzer aan)

Godverdommen..

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-01-2002 13:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Zullen we het nu weer over pesten hebben, in plaats van over schoenen ?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 13:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

alleen zijn die van mij tot (bijna) aan mijn knie en zijn mijnes van lak.

&

sorry beetje off topic

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-01-2002 13:35]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij vroeg Susanne je net toch heel vriendelijk niet meer off topic te lullen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2002 13:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sorry, had het niet gelezen omdat ik toen met mijn post bezig was.

Ik zag woensdag bij Jambers dat mensen in het extreme zijn omgekeerd omdat zij vroeger werden gepest, bijvoorbeeld 1 man was vroeger dik , en daardoor werd hij gepest. Nu gaat hij naar de sportschool, en onder de zonnebank en behing zich met sierraden.
Ik vraag me altijd af waarom mensen mensen zo kunnen vergallen. Ik zie het hier ook regelmatig op mijn stage (leerling begeleiding) dat mensen kapot worden gemaakt van binnen door dat 1 persoon een groep zo kan opstoken. En niet alleen door woorden of dat ze het pis paaltje links laten liggen, maar zelfs al door een oog contact is iemand hier helemaal ingestort. Te triest voor woorden.
Volgens mij zijn de grootste pesters ook de meest zwakke mensen, omdat ze zo een muurtje omzich heen bouwen zodat ze zelf niet gepakt kunnen worden. Of omdat ze vroeger zelf zijn gepest kan het ook zomaar anders om zijn.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-01-2002 13:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 21:36 schreef Greycloak het volgende:
Welkom bij de club...

Hoe zullen we het noemen? De euhm... *thinks hard* gepeste club...

Maar goed, zoals ik eerder zei, het lijkt erop dat mensen elkaar gewoon niet met rust kunnen laten. Waar ik zelf als ik iemand een eikel vind (of gewoon raar, of oninteressant, whatever) diegene gewoon negeer en in ieder geval daar niet op ga lopen hameren, valt het me op dat de meeste mensen die persoon dan dus gaan "pesten". Ik vraag me dan echt af waarom... Hoe zwak moet de geest van zown persoon zelf zijn, als die een ander wil pijnigen en onderdrukken met woorden en soms geweld, alleen omdat hij of zij zich niet met die persoon kan identificeren...

Ach ja, een echt antwoord zal ik wel nooit krijgen. In ieder geval gaat mijn diepste walging uit naar mensen die "pesten". Hoewel ik ze ergens ook wel dankbaar ben. Rare wereld.

Dead things grow from deep inside...

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 13:56 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 13:38 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij vroeg Susanne je net toch heel vriendelijk niet meer off topic te lullen.

hoor ik daar een poepje

Godverdommen..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat ook maar ...

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 15:54 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik ben nooit echt gepest.. alleen nu af en toe staan er een paar pest pleuris mother fucker niggers tegen me te schreeuwen en zetten me lekker voor lul.. terwijl ze er zelf uitzien alsof ze net uit de jungle komen.. met hun panties over hun hoofd

Godverdommen..

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-01-2002 16:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

goh, de intelligentie straalt er vanaf....

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 16:03 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:01 schreef Azagthoth het volgende:
goh, de intelligentie straalt er vanaf....

my of die papoeas

Godverdommen..

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-01-2002 16:05 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

whahaha

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com