|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben nooit gepest, pest alleen zelf veel mensen We`re not dead we`ve never lived |
|
stoer hoor. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Welkom bij de club... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hehe een of andere mother fucker duwde me vandaag meteen me NEW ROCK schoenen met ijzer plaat in ze noten.. ik heb hem niet meer gezien pleuris kinderen! Godverdommen.. |
|
Kunnen we niet een keer met ons alle van zw in corps paint die jongen gaan helpen op school? dan schrikt de hele boel zich dood. heeft hij gelijk een danger reputaie, en houden ze afstand van hem. tis maar een idee TRASH |
|
quote:ha ha .. met corpse paint ... straks denken ze nog dat de kliniclowns langs komen |
|
quote: ik denk eerder dat we 200 negers voor onze neus hebben... OM AFTERAMMEN Godverdommen.. |
|
vind pesten erg sneu. ik pest ook wel eens mensen op leeftijd hier *gna* maar niet op een manier om mensen de grond in te trappen, of een trauma aan te praten. Werd vroeger in de 1e paar klassen getreiterd, omdat ik me als een jongen kleede en omdat ik roodhaar heb Totdat ik de aanrichter zo'n trap in z'n ballen heb gegeven (hij moest overgeven) was alles over. Ik ging de mensen die echt gepest werden meestal helpen. Vooral 1 jongen die bij me in de klas zat.(omdat hij uit Urk komt) Een paar jaar later kwam ik hem tegen, en hij was veranderd in een klerenkast, en hij is nu zo'n 2 meter lang. Erg handig want hij is nu een soort beschermengel van mij geworden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hm ik ben eigenlijk nooit echt gepest met mn rooie haar, maar ik was nooit de enige rooie in de klas, op de basis school waren er 3 en op middelbare school zelfs 4 *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: was dat ook een "rapper spion"? |
|
quote: hehe ik d8 het wel.. hij werd helemaal blauw na die schop van me in ze NTEN Godverdommen.. |
|
hehehe en die schoenen kunnen hard aan komen, mijn new rocks zijn 1,5 kg per stuk. ook met een stalen plaat aan de voorkant.Heb er helaas op die manier nog geen gebruik van kunnen maken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dit zijn die van my (ongeveer er zit wat meer ijzer aan) Godverdommen.. |
|
Zullen we het nu weer over pesten hebben, in plaats van over schoenen ? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
alleen zijn die van mij tot (bijna) aan mijn knie en zijn mijnes van lak. & sorry beetje off topic [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-01-2002 13:35] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij vroeg Susanne je net toch heel vriendelijk niet meer off topic te lullen. |
|
sorry, had het niet gelezen omdat ik toen met mijn post bezig was. Ik zag woensdag bij Jambers dat mensen in het extreme zijn omgekeerd omdat zij vroeger werden gepest, bijvoorbeeld 1 man was vroeger dik , en daardoor werd hij gepest. Nu gaat hij naar de sportschool, en onder de zonnebank en behing zich met sierraden. Ik vraag me altijd af waarom mensen mensen zo kunnen vergallen. Ik zie het hier ook regelmatig op mijn stage (leerling begeleiding) dat mensen kapot worden gemaakt van binnen door dat 1 persoon een groep zo kan opstoken. En niet alleen door woorden of dat ze het pis paaltje links laten liggen, maar zelfs al door een oog contact is iemand hier helemaal ingestort. Te triest voor woorden. Volgens mij zijn de grootste pesters ook de meest zwakke mensen, omdat ze zo een muurtje omzich heen bouwen zodat ze zelf niet gepakt kunnen worden. Of omdat ze vroeger zelf zijn gepest kan het ook zomaar anders om zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hoe zullen we het noemen? De euhm... *thinks hard* gepeste club... Maar goed, zoals ik eerder zei, het lijkt erop dat mensen elkaar gewoon niet met rust kunnen laten. Waar ik zelf als ik iemand een eikel vind (of gewoon raar, of oninteressant, whatever) diegene gewoon negeer en in ieder geval daar niet op ga lopen hameren, valt het me op dat de meeste mensen die persoon dan dus gaan "pesten". Ik vraag me dan echt af waarom... Hoe zwak moet de geest van zown persoon zelf zijn, als die een ander wil pijnigen en onderdrukken met woorden en soms geweld, alleen omdat hij of zij zich niet met die persoon kan identificeren... Ach ja, een echt antwoord zal ik wel nooit krijgen. In ieder geval gaat mijn diepste walging uit naar mensen die "pesten". Hoewel ik ze ergens ook wel dankbaar ben. Rare wereld. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: hoor ik daar een poepje Godverdommen.. |
|
Laat ook maar ... |
|
ik ben nooit echt gepest.. alleen nu af en toe staan er een paar pest pleuris mother fucker niggers tegen me te schreeuwen en zetten me lekker voor lul.. terwijl ze er zelf uitzien alsof ze net uit de jungle komen.. met hun panties over hun hoofd Godverdommen.. |
|
goh, de intelligentie straalt er vanaf.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: my of die papoeas Godverdommen.. |
|
whahaha Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |