![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je er geen neemt gaan ze dood jij bruut ![]() ![]() |
|
quote: Nietes!!! Ze zijn al naar zm-ers vertrokken ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb echt een tyfushekel aan die beesten, honden daarentegen mijn goldenretriever is gewoon gaaf. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 30-06-2006 15:42] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Daarentegen. Bovendien zijn katter veel gaver dan honden. Ik wil ook een kat, maar in mijn flat is dat sielug. ![]() |
|
katten ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Wellus! ![]() |
|
Immo, schatje, ik ben bang dat het nooit wat zal worden tussen ons. quote: Oh ja, sorry, ik heb vaak moeite met meervouten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-06-2006 16:38] ![]() |
|
Wij hebben wel 2 katten en zijn ook wel leuk ende zo, maar aangezien in ben opgeroeid met honden ga ik toch voor een hond die er ook aan komt binnenkort. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
En dan geef je de katten weg? ![]() |
|
quote:Engelse Bulldog? ![]() |
|
quote: Nee. Die wennen wel aanelkaar me eigen kat is opgeroeid met een hond dus en die jongste is nog geen jaar dus dat went wel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Maar... Je kan toch proberen te wennen aan een hond? ![]() Kijk dan, hoe lief! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
zo vin ik m liever! [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 30-06-2006 18:12] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Doet 't niet ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Haha, het is ook niet zo dat ik honden niet leuk vind hoor, ik vind katten gewoon leuker! Maar ik heb eigenlijk wel lievere honden gezien dan deze, ik zou meer voor zoiets gaan: ![]() Ahhh. ![]() ![]() |
|
is dat een syberische husky? zoja, ik heb er zelf 2, ze zijn echt niet lief hoor ![]() al geef ik ze toch liever niet weg ![]() ![]() |
|
quote: Het is inderdaad een Syberische Husky! ![]() Maar deze ziet er wel lief uit! ![]() |
|
quote: Syberische husky's heerschen inderdaad!! ![]() ![]() Een collega van mij heeft er één, genaamd Hus(ky). ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Oh, in dat geval... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() En zo, lieve metalkindertjes, kwam alles toch nog goed tussen meneer schaep en juffrouw immortella. En nu, snaveltjes toe en on-topic maar weer! ![]() |
|
Hier, pak an: een CD-rom drive (36x). Hij doet alleen lezen, hij is uit de tijd dat branders nog niet standaard in PC's zaten. Ik doe niet opsturen, dus afhalen in Amsterdam of Amstelveen. Mail naar elessar at janeway punt tweakdsl punt nl. ![]() |
|
Misschien een domme vraag maar kun je die niet beter ergens inleveren/dumpen(legaal) oid? Ik zit hier ook met een 8x en een 52x CD-ROM speler. Ook een Pentium 100 Laptop, een ouwe fullsize Casio keyboard, een stevige draagbare Sony Cassette-boombox, 2 goede computerkeyboards...en waarschijnlijk nog tig andere zooi waar ik al jaren het zicht op verloren heb ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |