![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zonder snuiten?? signature ![]() |
|
[gone] [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 18-01-2009 13:17] ![]() |
|
haha ik zal zo ff voor je vragen ![]() ![]() [edit]ah natas vertelde, ik nu ook weet wat jij bedoelt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-12-2008 13:22] ![]() |
|
Ik heb nog een klein aantal bandshirtjes over, van alles wat, wie mij het eerst een mailtje stuurt mag ze hebben, verzendkosten zijn uiteraard wel voor jezelf panzerdivisionrobert@hotmail.com Against God and Government ![]() |
|
quote: Denk niet dat er wat voor mij tussen zit of wel? Boeiender ![]() |
|
Een naampje her en der kan geen kwaad, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Deze ben je zeker al kwijt ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Nee, hij staat nog te staan in de schuur, van de week maar eens de gemeentedinges bellen. Of wil je 'em hebben? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik mail 't plaatje effe door naar m'n binnenhuisarchitecte, kijken wat zij ervan vind. ![]() ![]() Ik vind 't wel een mooi kassie! Gooi 'm nog effe niet weg, aub ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Niet echt ![]() Het zijn wat Marduk shirts, Angelcorpse, Necrophobic, Mayhem dacht ik nog, en wat nsbm shit Against God and Government ![]() |
|
JA!!! ik wil de porto nog betalen ![]() en een kaartje sturen ![]() signature ![]() |
|
aargh, heb je echt niets meer liggen ![]() ik geef je een treat hoor ![]() een paar kruisbeelden en zo ![]() signature ![]() |
|
Hey Hyp, is die Warrel Dane al op de post? En heb jij de cd's die ik opgestuurd heb al ontvangen? ![]() ![]() |
|
quote: ontvangen, nog niet op de post, was gesleuten met de dagen, bedankt alleszins : ![]() signature ![]() |
|
quote: Wanneer is het postkantoor weer open dan? ![]() ![]() |
|
maandag ![]() maar ik steek er alvast lekkers bij ![]() signature ![]() |
|
*poof* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-08-2009 11:19] ![]() |
|
quote: nog paar jaar wachten, is het 'vintage', kun je er rijk mee worden ! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote:Niet in Eindhoven want hier heeft Philips er een museum mee vol staan ![]() ![]() |
|
edit.! [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 24-01-2009 17:51] ![]() |
|
stuur die edit maar op ![]() signature ![]() |
|
Yo, aangezien ik mijn printer heb gesloopt, tijdens een van mijn woedeaanvallen vloog dat ding dwars door me woonkamer, voor ik er erg in had, was mijn vraag of er iemand nog zo een ding had leggen ? ik wil der best wat voor geven, het hoeft niet zo'n kleurenprintert te zijn, zwart wit is mij best. helpt u deze paupert???? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-01-2009 22:51] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |