![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Ik had de mail ook gehad maar ik heb zelf geen belangstelling. Loopt het nu via jou of via vrouwe M.? Weet ik ook naar wie ik belangstellenden door kan sturen.. ![]() ![]() |
|
quote: Damn, wou dat ik je kon helpen, wat een verschrikkelijk lieve poezels!! ![]() Succes man.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Twee cd-opbergboxen 50 gekopieerde cd's 50 lege cd-hoesjes Of Twee cd-opbergboxen 50 gekopieerde cd's in cd-hoesjes Meer om af te halen dan om op te sturen denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-06-2006 22:10] ![]() |
|
quote: hey, die hoesjes kan ik wel gebruiken! signature ![]() |
|
ik wil je wel iets in retour sturen hoor, een paar Hypnos-verzamelcds met erg leuke zelfgekozen muziek en een PC spelletje of 2! signature ![]() |
|
quote: Is dat de verzendkosten waard in verhouding met wat ze in de winkel zouden kosten denk je? Ik wil ze best opsturen. ![]() ![]() |
|
Voor verzendkosten (1,58 euro p/st) heb ik wegens opheffing van de band hier nog wel een stel judgement day - march of the apocalypse minicd's hier liggen. http://home.wanadoo.nl/wghome//Judgement%20Day%20-%20Killing%20Spree.mp3 Met oa dit nummer erop. ![]() |
|
quote: ja hoor! ik stuur je The dukes of Hazzard PC spel en de comische DVD "THE GATE" en een speciale zelfgemaakte compilatie cd met Hypnos muziek in de plaats! ![]() signature ![]() |
|
quote: ok! ik stuur je een pakje met 2 euro in en een verzamelcdtje, is dat goed? ![]() signature ![]() |
|
quote: Oke! Ze zijn dus niet nieuw meer, maar er zitten geen barsten in of zo. Ik mail je wel! ![]() ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Tuurlijk! ![]() ![]() |
|
quote: altijd leuk ![]() stuur je je je je jouw adres nog es door signature ![]() |
|
quote: Check. ![]() |
|
quote: ah wat een droppies ! ik wou dat ik je kon helpen..maar helaas.. mn moeder wil geen katten meer erbij ![]() |
|
Hoe kan je zulke schatjes nou afmaken dan? (greycloak mag niet reageren!!) Edit: heerschactie, renYek! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-06-2006 22:48] Bruce Banner ![]() |
|
Oke, alles is alweer weg, dat ging snel! ![]() ![]() |
|
Ik heb hier ook nog een 4 meter hoge stapel met lege CD hoesjes dus als iemand er wat nodig heeft... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: simpel zat, een zak, paar bakstenen, een touw, wat water en de katjes... Ouderwets het nekje omdraaien Gif voeren etc, etc, etc ![]() |
|
als avond eten. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
hehe, check. "Hmm, die babi pangang smaakt lekker, nieuw recept?" ![]() |
|
quote: Ooit gezien dat iemand een plastic zak gebruikte ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Das niet slim natuurlijk, ouderwets jute doet het veel beter... ![]() |
|
Ontopic ![]() Renyek ben je ze al kwijt? Niet dat ik 1 kan nemen hoor. Wij hebben een kat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |