|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Brummen, Gelderland. Bareuh... |
|
is dat ver van Gent? signature |
|
quote: Ja joh, is tussen Arnhem en Deventer. Bareuh... |
|
Arnhem... das Friesland zeker? signature |
|
quote: Bareuh... |
|
Posts van maaaanden terug in een weggeeftopic lezen. Hm, dubieus. |
|
quote: 4 maandjes, zou toch kunnen dat ie er nog 1 heeft/had. |
|
quote: Bewaar maar voor mij Mmayo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jane - a doorway to elsewhere digipack Tis hardcore tegen verzendkosten signature |
|
t ding weegt teveel om op te sturen, t is afhalen en anders niet 21" apple display graphite, werkt gewoon niets mee aan de hand dvi aansluiting (evt met verloop), kan ook op pc de eerste puistenkop die mailt mag m komen halen, hoef er verder niets voor te hebben In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hm, kan je op marktplaats nog best wat voor krijgen anders... en dan halen ze hem ook op [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-03-2008 23:50] Je moeder. |
|
heeft al 3 x op marktplaats gestaan en elke keer als er op geboden wordt reageren die ksukkels niet.. ik ben t zat, vrijdag gaat ie bij t vuil, tenzij een sukkel hier op tijd reageert... en ook daadwerkelijk t ding op komt halen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
haha dat ding is eigenlijk net iets te duur om naar een random iemand(natuurlijk wel wonende in flat zonder lift op de hoogste verdieping) in het telefoonboek te sturen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-03-2008 23:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
o, had wel verwacht dat er meer vraag naar zou zijn, aardig waardevaste dingen ook... Je moeder. |
|
quote: nee hij is gewoon zwaar [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-03-2008 9:01] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Iemand belang bij een electronisch dartbord? (bijna) nieuw in doos. Ik vind darten met gewone pijlen fijner, dus ik gebruik dat ding toch nooit. |
|
daar kan ik mijn zoontje wel blij mee maken 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Nog aanwezig? Toevallig? Binnenkort MacBook kopen, dus dan kan dat wel eens handig zijn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Nee man, die dingen koop je voor 9 tientjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: Ik gok van niet... [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 11-04-2008 11:54] FREEZE |
|
quote: [Nederlander]Das altijd nog 200 gulden. [/Nederlander] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het zijn wel goede monitoren! Veel beter dan de meeste CRT's en natuurlijk beter dan de huidige LCD dingen. Die van mij heb toen in Rotterdam gehaald een paar jaar terug maar is onlangs overleden aan ouderdom Ik moest een extra poot onder mijn bureau zetten ivm het gewicht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tuurlijk. Is ook goed spul! Ik loer tegenwoordig naar een 22" samsung, maar daarnaast staat bij m'n andere pc nog steeds m'n 20" apple monitor uit 1994. Werkt prima! Is alleen amper te tillen, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: stuur me maar een mailtje, mailadres staat in mijn profiel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |