![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Dussss, hahaha, ik heb je zaterdag niet meer gespot op Occultfest...... Boeiender ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Toch leuk voor aan mn muur ofzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Technical Details - Compatible with DVD-RAM recorder drives - Capable of more than 100,000 read/write cycles - Exceptionally high degree of stability and archival integrity - These discs are ideally suited to applications such as video and audio recording and multimedia development, where its ability to support repeated re-recording cycles can offer a significant advantage - Package of 1 DVD De voorloper van de USB-stick. ![]() |
|
quote: ![]() Regelen we vrijdag wel eem. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Sorry baas, ik dacht dat je gewoon leuk wilde zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Ik was even bang dat je niet wist dat ik wist dat dat kaartje verlopen was. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-09-2010 1:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ik heb een goedwerkende technics rs-tr373 dubbel-cassettedeck hier staan... voorde leken: opgerolde cd speler... mijn cassettes draaien niet meer (wat aan de cassettes ligt), dus is er iemand die ik er een plezier mee kan doen? ![]() |
|
Hmm, wat voor uitgang zit erop? En hoe oud is die? En de kleur? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 10-09-2010 18:56] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
eind jaren 90... kleur is nicotine zwart... uitgang? moment... van die rood - witte stekkers naar de versterker... ![]() |
|
Als het allemaal nog werkt wil ik hem wel, ik heb nog geen dubbel cassettedeck. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
ok! kom maar ophalen! ![]() ![]() ![]() |
|
Kek. Dat zal dan volgende week ergens worden. Mail je adres endezo maar door naar [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-09-2010 20:45] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Iemand nog een fiets over? ![]() ![]() |
|
quote: signature ![]() |
|
quote: Bwehehehe, samen here! ik heb ooit 1 keer een tv gekocht, dit was van mijn eerste verdiende geld. En woonde nog bij mijn ouders in. Altijd dat gezeik over wat er op tv moest komen. ( broer, zusje, vader en moeder.) dan koop ik er zelf wel 1! ![]() ![]() |
|
de tering... wil je dentz iets geven... gaat hij elke keer de datum van een vertrouwelijke transactie, waar ik verder geen mededelingen over kan doen, verzetten... ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
ja Bart, ik ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb er vannacht een... euh... Ik heb er nog wel een staan. ![]() ![]() |
|
quote:DFan moet je bij mijn baas zijn. Of liever onze opdrachtgever die met ridicule levertijden en idem voorwaarden komt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Heb hier een splinter nieuwe DVD van Stereophonics liggen. Gekregen van een maat die m gewonnen had bij 3FM geloof ik. Maar het doet mij ook niets, dus mischien kan ik iemand anders daar blij mee maken. ![]() Stereophonics - a day at the races dvd 16 nmrs live + meerdere extras. Tegen verzendkosten is ie van oe. ![]() |
|
Zie geen mailadres in je profiel, maar ik heb wel interesse in die dvd, Vinnie! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |