![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LMAO ![]() Kanker op, het gratis weggeef topic ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehehe. ![]() Gratis bier heerscht ook, btw. Dus alle anderen, als jullie me ergens tegenkomen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:55] ![]() |
|
heb nog een scuuzzzie cd writer (lacie) en een scuuuuzie hd raid station voor 4 hd's in de aanbieding,... t spul werkt allemaal t zijn kleine kuttige hd'tjes maar wel van die uitneembare lades enzo opsturen is geen optie... alleen ophalen omdat die shit veeelseveel weegt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ik had eerst een megadrive II gekocht, inclusief 2 spellen. Kort daarna kon ik een megadrive met kopieerapparaatje erbij kopen + heel veel diskettes met spelletjes. Inmiddels is dat ding dus overleden (het kopieer gedeelte) en heb ik alles maar weggegooid, omdat ik toch nog een megadrive had. Dat spelletje heb ik ooit eens weggegeven. Nu zit ik dus met alleen een megadrive en verder niets. En nou ben ik niet zo'n spelletjes fanaat, maar zo af en toe een simpel spelletje zou wel gaaf zijn. The Fist in the Face of god ![]() |
|
Kijk anders eens op marktplaats, daar staan er zat voor weinig. ![]() |
|
Ik heb nog wat onderbroeken. Iemand? ![]() |
|
quote: Of ik onderbroeken heb? Nee, tuurlijk niet, ik ben gvd geen mietje! The Fist in the Face of god ![]() |
|
![]() |
|
quote: hmmm... misschien moet ik toch maar weer onderbroeken gaan dragen. The Fist in the Face of god ![]() |
|
quote: Is dat met of zonder geur? ![]() |
|
Zo'n mooi topic en het gaat nu al 5 posts lang over onderbroeken. Jammer is dat. ![]() |
|
quote: Inderdaad, jammer. Maar leuk initiatief, heb zelf ook nog wel computer zooi liggen en alles. Moet ik even goed op zoek gaan. ![]() |
|
quote: Voor jou doe ik er een complete plakaat in als dat je wilt ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Beetje serieus dame, heren. Wat Oud Vuil zegt. Ik mod alle onzin hierna weg en wordt het teveel, dan is het ondertussen bekend dat ik weet waar knopjes zitten. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Swa, kraagje. G-Spot trui, je weet toch. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: dankjewel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
![]() Blind Guardian (M??) Marduk XL Satyricon XL ![]() |
|
Die Marduk en Satyricon wil ik wel. ![]() |
|
Ack... ik las iets verkeerd. Ehh maar de Blind Guardian wil ik dan wel :D (als het niet stiekum een Xl is weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 01-06-2006 0:53] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Heb nog een Blind Guardian "and then there was silence" (groen) shirt. XL, beetje te groot voor me... tegen verzendkosten te krijgen, of af te halen onder het genot van een biertje ![]() Bruce Banner ![]() |
|
in de aanbieding: studieschuld ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Allebij 1 ![]() ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |