|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een zeer degelijke ronde houten tafel. Vuren, als ik me niet vergis. hoogte 75 cm diameter 104 cm |
|
Mooie kamer zeg. |
|
Iemand nog blij te maken met een lange nep parel ketting in de kleur parelmoer/wittig? |
|
Doosje met tarotkaarten wellicht? |
|
een draagbare dvd speler tegen verzendkosten dadelijk foto en specificiticiteiten signature |
|
Koning, die wil ik misschien wel, als dat ding een beetje werkt. |
|
ja, niet zo heel erg hppgstaand, es kijken waar dat spul ligt en offie nog werkt goed Euroconsumers LG-5988 signature |
|
Een pakket met kerstspeeltjes voor de hond. Af te halen in Eindhoven |
|
haha kut net tever ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als jij de verzendkosten voor rekening neemt dan wil ik de zooi ook wel opsturen hoor |
|
Moet je die kaas erbij stoppen. |
|
quote:Die heb ik al naar Mandylion en Lord John gebracht |
|
quote: kan een kat er ook mee spelen? |
|
quote:Die van jou vast wel . Die sloopt volgens mij alles wat los en vast zit |
|
Iemand die een kast gratis wil hebben? Alleen afhalen, hehe, te Veenendaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niemand? Want dan flikker ik 'em weg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mooi vuur voor Oud en Nieuw. En die krijg je toch nog prima verkocht, gewoon op Marktplaats zetten. |
|
Al gedaan. Maar ik het het niet zo op marktpaats, geen bndende dingen enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat SQT zegt, gewoon in de hens steken met oud en nieuw! Fire, fire fire! |
|
idd hoef je niet zo veel te tillen om hem buiten te krijgen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die King boeken wil ik wel hebben, die doe je niet weg zeker? |
|
ga naar een antiek zaak en dan kun je dr zelfs nog wat geld voor ontvangen Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: bij arnhem??? ik woon in arnhem!!! waar erguws is het? of benk al te laat? hehe Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Heel veel snot in de aanbieding. Gratis af te halen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |