![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niks mis met ouwe vierkante modellen, ik loer hier op een 21 inch en de pc naast me heeft een 19 inch. Als je maar de ruimte hebt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
helemaal niets mis mee, maar twee monitors op een klein bureautje.. [dat al doorzakte toen ik de oude monitor erop had staan ![]() wilde hem in eerste instantie houden, voor bij mijn andere pc. maarja die gebruik ik toch amper dus.. staat nu ruimte in te nemen en stof te verzamelen, dus als ik er iemand blij mee kan maken.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote:Ja, ik weet wat het is, maar ik heb zelf ook nog een CRT. Niet vierkant, wel groot ![]() Dus, doe's een foto posten van dat ding ofzo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Goed, ZelThoR denkt er nog even over na, mochten er nog meer gegadigde zijn voor deze prachtige monitor? ![]() Edit: op te halen in Utrecht ivm ontbreken rijbewijs/OV [zo beter ZelThoR ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 29-06-2007 12:22] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Merk dat er nogal veel Johnny Cash fans zijn hier. Dus ik heb nog 1 misschien wel 2 grote filmposters ervan liggen hier. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik één aub! ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
ik geloof dat verval nu met de eerste de beste trein naar je onderweg is ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehe, bieden maar. Nee, stuur maar een mailtje panzerke. Staat in profiel en ik zal even op zoek gaan naar de 2e die ik hier ook nog ergens moet hebben liggen. Voor verval dan. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Die mail heb je nu al binnen als het goed is. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Klopt, mail terug. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Iemand nog interesse in een Sudoku spel, jeweetswel met zo'n mat.. niet zo'n puzzelboekje. Of een pokerset? Mailuhh! Eventuele verzendkosten voor eigen rekening. ![]() |
|
Wegens aanschaf rukkerstrekzak is bij deze overbodig: Grote sporttas met 2 zijvakken en een voorvak. Ideaal voor festival want er passen zeker 2 trays bier in en in elk zijvak past een kussen of luchtbed. Opsturen schiet niet op dus af te halen in Eindhoven. ![]() |
|
Rukkerstrekzak :') ![]() |
|
quote: Niemand? Ik ook niet, dan flikker ik het komend weekend wel weg. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2008 11:27] ![]() |
|
poker is ook zo enorm gay! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Dood aan trends, huh? ![]() |
|
quote: Vertel dat onze kerstpakketten bedenker. ![]() |
|
Hmm, waar woon je? Pokerset erbij voor in de Artishock is nooit mis ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Zwolle ![]() Aardig uit de richting geloof ik, maar wil wel keer meeslepen naar een concertje ofzo? ![]() |
|
quote: laten opsturen is nog duurder dan nieuw kopen, die setjes kosten 5,95 bij de action, en opsturen kost 6,20 ![]() ![]() |
|
quote: Vandaar ook "eventueel" ![]() Maar goed, zoals elk logisch nadenkend mens kan bedenken.. kan het zo gratis en voor niks bij een of ander concertje worden afgeleverd. Men mag het hebben, het hoeft immers niet. ![]() |
|
Golf II, met de nodige gebreken: schokdemper linksvoor lekt, rubbers van dak lekken, startmotor weigert als de auto "half warm" is en hij heeft ergens in de motor olie gelekt (maar het is onbekend of dit iets éénmaligs is geweest). Hier en daar een roestplekje. Kilometerstand: 287090 Bouwjaar: 1991 kleur: groen APK tot 24 oktober 2008. Wordt niet verzonden, alleen zelf ophalen. Bareuh... ![]() |
|
zou ik wel kunnen gebruiken... waar woon je signature ![]() |
|
Ik wilde t net posten:"Mooie nieuwe bak voor Hypnos." :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |