![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heel Sauron en nachtraef/Jim hebben nummers ingezongen dacht ik. Misschien heeft Paul weer een guestappearence gemaakt? ![]() |
|
Nee, dit keer niet, de nummers waren al compleet genoeg met 1 zanger. Met backings van de rest werd het waarschijnlijk te druk, vandaar dat ik er niet op mee krijs, hahaha. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant was ik na die anderhalve zin bij fluisterwoud al mijn stem kwijt, hahaha ![]() Maar aan de andere kant, Jim was ook al aardig snel schor (wat des te vetter klonk, natuurlijk !) ![]() lampje ![]() |
|
quote: Hahaha, ik zal het doorgeven man ! lampje ![]() |
|
Jim kon vandaag nauwelijks praten hehehe Hij heeft dus goed zijn best gedaan en daar klonk het ook wel naar. ![]() |
|
Wie wilt een mooi VON postertje hebben die ik ooit bij de dubbel lp kreeg? ![]() |
|
en ik heb nog gratis charlie*adler stickers in de aanbieding. mail je adres even en dan komt het goed! ![]() |
|
ruilen voor een Triple 7 sticker? ![]() ![]() |
|
Geil! Die wil ik allebei wel op mijn cd koffer ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mijn heeft Cummie er daar nog 1000 van liggen ergens hehe. Evenals WOADC demo's een paar 100. Ja, wij waren erg succesvol!! ![]() ![]() |
|
lol ![]() ![]() |
|
Haha, ik geloof dat ik er ook nog wel wat heb liggen!! ![]() ![]() |
|
quote: Heel veel mensen hebben ergens wel stickers van ons ![]() ![]() |
|
quote: Je moest toch ergens mee scoren heee!! ![]() ![]() |
|
Jazeker!! ![]() |
|
Ga je btw nog iets muzikaals doen binnenkort? ![]() |
|
quote: Het is dat mijn gitaren in de huiskamer staan en zodoende nog weet hoe ze eruit zien.. ![]() |
|
quote: ![]() blijft t zonde vinden dat 777 ermee is gekapt!! ![]() |
|
Ik ook, maar het is totaal zinloos om door te gaan zonder ritmesectie. Dat hebben we een jaar geprobeerd, maar dat frustreert alleen maar. We kijken terug op een paar toffe jaren samen en dat is mooi genoeg voor ons ![]() ![]() |
|
Waarom speel je niet (veel) meer dan? ![]() |
|
Andere dingen vind ik even belangrijker (studeren, sporten). Heb 10 jaar in bands gespeeld, soms 3 tegelijk, en dat vind ik allemaal erg leuk, maar er gaat ook erg veel tijd in zitten die ik hard nodig heb voor andere dingen. Ik heb een voltijd baan en reis voor werk 15 uur in de week. Daarnaast in mijn eentje nog een huis te onderhouden en 2 kleintjes (katjes) die ook aandacht willen. Daarnaast is mijn muzikale smaak dermate verbreed (met name richting dansbaar spul) dat ik ook gewoon minder behoefte heb om te spelen. ![]() |
|
Het lultopic??? damn zit ik verkeerd ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Zonde, dat wel... Ik heb ook nog een mooie 777 sticker op mijn fiets zitten! Ik heb nog wel een heel aantal foute cds die weg mogen. O.a. Thunderdome en cds met schlagermuziek. Die laatste ooit van mijn ouders gekregen om te draaien op een studentenfeest, nu liggen ze in een doos in de kast. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Die Thunderdome CD's moeten niet zo'n probleem zijn denk ik. ![]() |
|
Schlayer ceedees ?!? ![]() lampje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |