![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ben an sich wel geiinteresserd ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Ok, je mag ze zo ophalen ![]() ![]() msn > frnkschiphorst[aap]hotmail.cum ![]() |
|
Haha, hij woont maar 3 straten van je vandaan hoor FRNK ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
ja weet ik hehe.. maar ik ga ze niet brengen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-11-2006 17:44] ![]() |
|
rood clawfinger shirt oud XL slayer shirt signature ![]() |
|
quote: owkey, stuur je je je je adres door? ![]() signature ![]() |
|
Waarschijnlijk valt dit hier niet te slijten maar ik heb nog een oud sex pistols shirt liggen. Iemand? ![]() |
|
Neuh, poetsdoeken genoeg nog. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Wie weet is er wel een gek. Die er in wil slapen ![]() ![]() |
|
quote: in poetsdoeken? ![]() signature ![]() |
|
quote: Hee Muti, stuur mij je adres ook even.. heb hier 2 dvdtjes voor je liggen voor ik het vergeet ![]() ![]() |
|
quote: Ja ik wil hem opzich wel hebben ![]() ![]() |
|
Ik heb nog twee opgeblazen speakers, gratis af te halen ![]() Met een beetje geluk zit er nog een brandlucht aan. ![]() |
|
quote: Wat voor speakers? Merk en type? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik heb een kater. Iemand? ![]() |
|
quote: Ja! ![]() ![]() ![]() |
|
Aaaaaahhhhh... ![]() |
|
quote: +1 *smelt* ![]() |
|
Iemand interesse in de kaft + boekje van de Ancient Rites DVD 'And the Hordes Stood as One'? Heb 'm eens teruggestuurd naar de fabrikant omdat ie niet speelde en toen kreeg ik een complete terug... ![]() |
|
quote: Ah? Hier speelde die dvd maar heel soms en ik dacht dus dat het aan m'n dvd-speler lag, heb em toen doorverkocht maar bij die persoon speelde hij helemaal nergens (had 3 dvd-spelers) ![]() ![]() |
|
Ik heb in de aanbieding een enorm kloterig zwart kastje waarvan men zegt dat er dvds in moeten passen. Het past wel maar zodra je er eentje uit haalt flikkert de stapel om. Bovendien kun je de dvds alleen er in stapelen, met de onderkant van het hoesje naar voren. Dus je hebt ook geen idee welke dvd het nu is, aangezien de meesten aan de onderkant gewoon zwart zijn. Cd's passen er niet in, die donderen helemaal naar beneden zodra je er alleen maar naar kijkt. Dus, wie o wie wil dit prachtige kastje komen afhalen in Zwolle? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |