![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tsss, dat kan via internet tegenwoordig, hoor. Hehe. Ok, ik vertrouw je. ![]() |
|
Hey Wim !!!!! quote: lampje ![]() |
|
quote: Ik heb alleen nog promo's. En 2 reguliere 40 minutes. Maar die hou ik maar, voor de zekerheid. Ik heb vam circumcission maar 1 stuk en dat vind ik toch wat weinig. Ik verkoop voor verzendkosten march of the apocalypse. Ik heb er zat, dus ja. ![]() |
|
O, ook maar 2 promo's, zie ik net. ![]() |
|
ah, jammer. Ik heb trouwens ook nog 2 promo's van "Circumcision". lampje ![]() |
|
Heb je zelf geen 40 minutes meer dan? Dan wil ik er evt wel 1 aan je geven, want dat kan natuurlijk niet. ![]() |
|
nee, ik heb ze wel, ik wil er alleen graag nog een reserve bij, daarom hou jij ze natuurlijk ook allebei !! ![]() lampje ![]() |
|
Ik hoorde tijdje terug dat ze voor weinig bij boudisque liggen. Hm, 16.99 zie ik net. Wil je anders een promo? Ik wil er eigenlijk wel 1 van circum. Oja, zal ik volgende week maandag de nieuwe slayer meenemen, die is écht erg fijn weer!!! ![]() |
|
Hooooooo, wacht eens even! Ik heb er 3. ![]() Er lag er nog 1 beneden bij de stereo!!! Neem ik volgende week mee, ok? ![]() |
|
quote: Wat een rare plek ![]() |
|
Wim, jij krijgt er 1 van Circumcision. Ik heb ook nog een aantal promo's van de mini. ik heb zelf ook nog 1 promo van "40 minutes", en een normale in het cellofaan. Kopen bij boudisque ?!?!? Ik wil hem voor niets natuurlijk ! grmbl. edit : 3, okay dan !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 30-07-2006 22:05] lampje ![]() |
|
quote: ![]() groeten van Dimensional Dennis ! lampje ![]() |
|
Dubbel D hehe Vandaag de spermafrost vox gehoord bij roel thuis.. Klonk verdomd fijn hehe. Goed werk weer Paul ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Bij Roel notabene ?!? Dat gaat snel ! Yeah, van de week even de spoortjes overzetten, dan kan stennis weer verder werken. Het was trouwens waar harstikke leuk ![]() SmericK en ik hadden het toevallig vanmiddag nog even over Fluisterwoud, hij vond het hardstikke tof (de muziek ook bedoel ik ermee). lampje ![]() |
|
quote: Ja, want die cd-speler in dat klote apparaat werkt al geruime tijd niet meer. Dus vandaar, hehe. Komt goed, paulus. Wil je die slayer ook dan hebben? ![]() |
|
Slayer ?! Ja ! Wat ik totnutoe gehoord heb was zwaar okay. ( Davey !!!!!) lampje ![]() |
|
Check. Deefje rammelt de ballen uit je broek op die nieuwe plaat!!! ![]() |
|
quote: Hehe doe smerick de groeten man! En vertel hem even dat ik in augustus radiohead 2 keer ga zin in 1,5 week wil je hehehe.. hmm zeg het hem gelijk maar 5 keer trouwens. Slayer is kut! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door trol op 30-07-2006 22:21] ![]() |
|
quote: *Voelt* Pff ze zitten er nog ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-07-2006 22:21] ![]() |
|
quote: En wat kut is weten we allemaal. ![]() ![]() |
|
Ze stinken en bloeden? ![]() Edit vorige post: SLAYER IS HOMOKONTGAT! ![]() |
|
Godskelere, trol. heb je dan geen smaak? ![]() ![]() |
|
quote: No Problemo Amigo ! ![]() |
|
BTW !! Nieuwe Slejor Ont freakin hard :D echt gaaf, kan niet wachten... nog 5 dagen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |