|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb parket. Ze zijn klein ze lekken niet veel. Ik ben een tegenstander van steriliseren van zowel teefjes als reuen tenzij er aanwijsbare gezondheidsredenen zijn. Sommige teefjes (vrouwen trouwens ook) lopen meer kans op baarmoederhalskanker e.d. als ze niet gedekt worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Onderbroeken met gaten kun je gewoon kopen, in allerlei kleurtjes en met kat, heu, kant enzo. |
|
Kopen..gewoon een oude van je vriendin ff mishandelen en voila ... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ok ze lekken niet veel maar wat ze doen is de hele tijd haar anus aanbieden dus heb je net je broek aan dan drukt ze fijn haar reet ertegen en vlekken op je broek..hehe...spreek uit ervaring.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Nee joh. Gwoon kopen. |
|
quote: Ah ik zie dat meneer voorkeur heeft voor een openkruisslipje... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ach, zo vaak draag ik ze niet, hoor. |
|
Nou ja..ik hou het wel bij poezen..dus ben ik ook weer ontopic hehe..-. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: JA, NATUURLIJK!!! Tjonge jonge. Je wil toch niet zeggen dat jij jouw pup zomaar laat toetakelen door wie dan ook, toevallig omdat dat "de natuurrrr" is? Jesus holy fuckin' crap. Wat een domme discussie in dit topic. Chelman, volgende keer foto's maken graag en posten. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-10-2006 23:42] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: nee ik zou t beestje in eerste instantie niet eens alleen laten. en als er dan toch zoiets zou gebeuren zou ik t beest gewoon wegjagen, en niet mishandelen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Juist. |
|
Nou, ik zou het wel weten, alles wat mijn huisdieren op MIJN grondgebied zou aanvallen moet direct keihard opdonderen en kan een rotschop krijgen. Dan komen ze nooit meer terug ook... Het argument "hou je beesten bij je" geldt nog veel harder voor de eigenaars van die indringers. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: LOOOOL Ik zie die kater al wegrennen terwijl ik brul en hij bloed ruikt. Of omgekeerd...wanneer een opgefokte pitbull jouw poesje aanvalt. BRUUUULLL. LOL Die gaat dan ECHT reageren. Volgende keer zal ik een pedagogische discussie met het beest aangaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stiggy heeft nog wel een toepasselijk boekje voor je. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En voor de hele aanvallende kat op puo discussie.. Brrrrrrrrrr! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-10-2006 14:00] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: als er iemand van jouw formaat brullend aan komt lopen loopt een kat echt wel weg hoor wat dat omgekeerde betreft, ik neem wel verantwoordelijkheid voor mijn katten. ze komen het huis niet uit. ennerhm, just for the record, je schijnt te denken dat ik het niet met je eens ben wat katten binnenhouden betreft. ik vind zeker dat je wat dat betreft gelijk hebt. als jij niet 100% zeker weet dat je kat geen schade aanricht moet je m gewoon binnenhouden. dus naar hoe jij het verteld had zeker in dit geval die kat gewoon niet naar buiten gemogen. ik ben zowiezo geen voorstander van katten naar buiten laten, ook al is t alleen maar omdat zo'n beestje ook onder de auto kan komen ofzo. maar dan nog vind ik dat je je puppy gewoon niet alleen had moeten laten. en verder vraag ik me af wat jullie uberhaupt in dit topic doen. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-10-2006 14:02] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Katten kun je ook goed wegjagen met een buks. Of een m16. Of een tank. Hell, ik zou een mini atoombom naar zo'n woeste, moordzuchtige indringer van m'n land gooien. There's no violence like cat violence. |
|
quote: Katten onder de auto maak ik me niet zo'n zorgen over. Wel over het feit dat door al die loslopende kutbeesten alle portieken naar pis stinken. quote: "Katten topic deeltje 4" - het gaat toch over katten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er zijn ook katten die wegrennen als je ze probeert te aaien... Misschien een idee'tje? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt. Maar een M16, tank of A-Bomb mag ik niet thuis houden. Ik zal het voortaan op een buks houden. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-10-2006 14:07] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kut, geef ik nog een tip ook. Wat zijn hondenliefhebbers toch agressief, vreemd is dat. Apart volk, dat is het. edit: dat bedoel ik. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 08-10-2006 14:09] |
|
quote: of heel hard knuffelen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Luv is the strongest wapon! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |