|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je kunt ook een kat nemen die het niet gewend is om naar buiten te gaan. Niet alle katten voelen die behoefte. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Die kans is groot. Ik speel vaak jagertje met haar.... alleen lullig als zij wint en opeens als een facehugger op me vast zit Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Die van mij vind het veel leuker van hoog de pauper buitenpoesjes toe te wuiven. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Prednison = prednisolon. Prednison wordt in het lichaam direct omgezet in prednisolon, de eigenlijke werkzame stof. Prednison is, voordat het is omgezet, niet werkzaam. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat erg Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hmm... das interessant... mijn kat heeft de laatste paar maanden ook last van kaalheid op dr achterlijfje... de dierenarts dacht dat ze allergisch was vor vlooienbeten, maar wij druppelen onze katten altijd braaf enzo. naja toch maar wat vlooienspul daar gehaald en dat geprobeerd, maar ze heeft er nog steeds last van. tis wel een enorme stresskip dus het zou inderdaad wel kunnen dat het daaraan ligt... is jou kat geholpen? ik heb eens gehoord dat het ook hormonaal kan zijn... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-01-2007 11:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: jah, was wel blij dat ze de dierenambulance gebeld hebben. Wij hebben zelf eens een kat in de berm/goot gevonden: aangereden, en de eigenaren waren heel blij dat we het beestje naar de dierenarts hebben gebracht. Helaas toch nog overleden, maar voor ons dé reden om onze katten te gaan chippen. Je wilt toch niet in onzekerheid blijven in het geval dát. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
@WaBla Mijn kat is onschadelijk gemaakt. Mijn dierenarts vertelde me dat ze er vrij recent achter gekomen zijn in Wageningen dat katten met stress zichzelf kaal bijten. Hierdoor ontstaan wondjes die dan weer gaan jeuken waardoor ze nog meer gaan bijten en krabben waardoor er nog meer wondjes komen....zie de vicieuze cirkel. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-01-2007 11:51] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dat zeker niet. maar dat is dan ook weer waarom ik mijn poesje niet buiten wil laten. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Welke dierenarts ga je dan heen?? Ik zie Wageningen dus ik gok op de kortenoord.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik bedoel Wageningen als in Universiteit Wageningen. Ik ga naar een dierenarts in Apeldoorn. Ik ben er nog maar 1 keer geweest (ivm verhuizing) maar ik weet niet of ik zo heppie ben met deze. Maar ik moet toch nog 2 stages lopen bij dierenartsen dus zal ik eens kijken of ik daar danliever mijn poekie heen breng. Subtiel kamerolifantje |
|
Dierenkliniek Hattem voor stage, super kliniek! |
|
quote:Tell me more, tell me more! Zit jij bij die kliniek? Zoja, wat vind je er aangenaam aan? Alleen kleine huisdieren? Meerdere dierenartsen? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-01-2007 13:23] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Geloof iets van 3 of 4 dierenartsen in die kliniek. Ik zit al een paar jaar bij die kliniek ja en ze hebben er afdelingen voor klein huisdieren en een afdeling voor paarden, koeien enzovoorts (die laatste zit in Raalte). Ze zijn altijd vriendelijk daar, ze weten welk dier bij jou hoort en informeren ook altijd naar je andere dieren (en dan met naam, dus persoonlijkere benadering). Je kunt er altijd terecht, ook al is het iets onbenulligs maar in jouw ogen heel belangrijk. Je kan ook altijd bellen, doen ze niet moeilijk over.. ook in het weekend. Met betalingen zijn ze ook zeer flexibel. En ze hebben een prachtig mooi nieuw gebouw, denken ook graag met je mee en sturen je niet zomaar naar huis. http://www.dierenkliniekhattemwapenveld.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-01-2007 13:36] |
|
Oke, thanks! Zal eens kijken. Subtiel kamerolifantje |
|
Dat ik nog eens in dit topic zou posten maar bij deze stel ik u voor aan Tikoes: Enorm heerschbeest |
|
En dit is Poes. Jah zo heet ze echt: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
wow zo cool oogjes, massas oogjes signature |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja zoiets |
|
quote: en kunnen ze daar iets aan doen? want de stress wegnemen gaat bij Bitsy niet. ik heb dr als kitten gevonden op straat met dr snorharen afgeknipt enzo, en ik denk dat dat zo'n klap voor dr is geweest dat ze daardoor zo gestressed geworden is. want er is helemaal geen reden voor dr om te stressen verder. Ik zie dr trouwens nooit bijten of krabben... ze is ook niet helemaal kaal. de dekvacht is weg maar de donsvacht daaronder zit er wel nog gewoon. het was ook eerst alleen op dr kont en dr achterpoten maar dr buik begint nu ook een beetje kaler te worden... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ja Prednisolon geven dus maar dat is ook niet zo goed voor ze. Ik weet ook niet waarom die van mij gestresst is. Ik probeer nu iets homeopathisch van mn moeder. Wat niet deert... Misschien als ik ga verhuizen met haar dat het beter wordt. Ze is namelijk wel heel relaxed bij mij. Het is ook gewoon erg moeilijk om er achter te komen waarom een kat gestresst is want dat kan vanalles zijn. Een buurkat, een kast die ergens anders staat, een ritmestoornis, een voor haar vreemd geluid (waterleiding ofzo). Ze lijkt er verder weinig problemen mee te hebben dus ik zie wel. Ik heb haar gister nog eens goed onderzocht maar ze begint nu wel erg kaal te worden. Zij haalt wel alles weg tot het blote velletje. Misschien is ze in het verkeerde lichaam geboren. Je weet maar nooit. Subtiel kamerolifantje |
|
Is Prednisolon niet tegen infecties voor ontstekingen. In plaats van stress? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-01-2007 13:47] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |