![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, deze is eigenlijk best stil. Maar voor het brommer-effect heb ik een andere poes die die taak graag op haar neemt. ![]() |
|
Mijn Odin is al meer dan een week spoorloos. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
@ Snaack: toch nog eerlijk verdeeld dus ![]() [overigens mogelijk een stomme vraag maar wat betekent lamia? [ken alleen hera] @ XXL: gut wat zielig! hoop dat ie [snel] terug komt! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: quote: Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lamia_%28mythologie%29 Ik heb 2 rivalen in huis dus. Nu maar hopen dat de poezels elkaar wel lief gaan vinden ![]() @XXL: dat is heel vervelend. Hoop dat het beestje snel terecht komt!! ![]() |
|
Aan de naam te zien is het een kater, die zijn soms zo een maand weg en komen dan weer aanwaaien. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Wij zitten in dezelfde mythologie met namen.. ![]() Medusa (Lat.) of Medousa (Gr. Mεδουσα ![]() Medusa had ooit een bijzondere schoonheid. Ze woonde echter, tot haar verdriet, in een land waar nooit de zon scheen. Medusa smeekte Athena haar te laten vertrekken naar zonnige streken. Toen Athena haar dit weigerde, vernederde zij de godin door uit te roepen dat Athena haar niet wilde laten gaan, omdat men anders uitsluitend aandacht voor de schoonheid van haarzelf en niet voor die van Athene zou hebben. In een andere versie van de mythe zou Medusa de toorn van Athena hebben gewekt door in Athena's tempel de liefde met Poseidon te bedrijven. De woedende Athena nam wraak door Medusa's mooie haar in een nest kronkelende slangen te veranderen. Verder zou eenieder die Medusa in het gelaat keek, ter plaatse verstenen. Sindsdien zou het haar taak zijn zo veel mogelijk mensen te doen verstenen. Uiteindelijk wordt ze gedood en onthoofd door de heros Perseus, die hierbij o.m. door Athena geholpen werd. Uit haar bloed worden (als gevolg van een eerdere liefde met Poseidon) het gevleugelde paard Pegasos en de reus Chrysaor geboren. Uiteindelijk werd haar hoofd door Perseus aan Athena geschonken, die het op haar schild plaatste om vijanden mee te kunnen verstenen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
klinkt leuk! ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
hmm dan zitten we allemaal in dezelfde mythologie aangezien mijn minipoes Athena heet! Bastet is dan weer een ander verhaal, Bastet was de dochter van Osiris en Isis, de vrouw van Ptah en de moeder van Miysis en Nefertem. Zij is de godin van vreugde, dans, muziek en feest. Zij komt voor sinds de 2e dynastie en werd toen als beschermster van de farao beschouwd. ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Smooch, hoe heten jouw poezen dan? Of heb je er 1 die Medusa heet? Laat ik "Medusa" trouwens cheasy vinden als naam; Dat stuk mythologie is zelfs cliché geworden. Maar goed, ieder zijn ding uh. ![]() |
|
quote: Wij hebben er 2 Medusa die is alweer 5 jaar. En Lucifer hehe over cliché´s geproken. Die is nu 1. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Speaking of clichés, onze katten heten Lucifer en Kitty. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Toen ik ging samenwonen hadden we nog een kater Baileys maar die is ooit op pad gegaan en nooit terug gekeerd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Klopt maar deze is eigenlijk heel huiselijk en is nooit verder dan 100 meter van huis weg. Ook nooit zo lang trouwens. Ik heb er niet zo'n geweldig gevoel bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kasper en Batista lachen samen paupers uit ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Kasper! ![]() Die heeft mij ooit nog eens een lelijke jaap bezorgd ![]() ![]() |
|
he! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
die kat moord die mensen gewoon uit!!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Dit mormel poept binnen nu en een maand 3 of 4 kittens uit. Wie er interesse heeft mag mailen naar m_jansen_76@live.nl Lokatie: Geldrop (naast Eindhoven) ![]() |
|
quote: Bij mij slaapt hij op mijn buik of in mijn nek ![]() En een mooie jaap dat kan natuurlijk niet ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hoe durf je! Zomaar een weekend naar een festival, ik pik je tas in!! ![]() Zit toch niet zo te zeiken joh, het was toch lekker rustig in huis? ![]() Pfft ze heeft altijd wat te zeiken. ![]() Tering, altijd die dames weer ![]() Kappen GVD! ![]() Ja meneer. ![]() Braaf zo! ![]() ![]() |
|
![]() schuur is ook leuk ja, ook al glip je 2x per dag naar binnen ![]() Je moeder. ![]() |
|
wat een geweldige foto's weer ![]() jammer dat ik van mijn monsters geen foto's meer kan maken [Athena is cameraschuw en besloot daarom mijn camera maar te slopen, nu wil ie niet meer aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 02-08-2007 13:17] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |