|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bastet nu Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Badkamerkast/kattenflat.. Zo te zien op een dag dat de handdoeken net in de was zaten, anders passen ze er niet in hehe |
|
Ik heb een inloopkast en die is taboe voor katjes hehe. Badkamer vind ik niet erg |
|
tja de mijne heeft deuren, vergeet ze alleen soms om dicht te doen.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Onhandig! |
|
die part time kat hier is ook hevig verharende, ligt die in mn bed onder de dekens te ronekn, werk ik hem naar buiten als ik ga slapen om vervolgens de hele nacht jeuk te hebben van die kriebelende haartjes... toch maar niet meer in mn bed toe laten dat beest hehe Je moeder. |
|
@ renYek: beetje maar @ karnivoor: kriebelende haartjes? geen last van! mijn poezebeest komt als ze bang is bij me onder de dekens liggen. heel vast tegen je aan gekropen Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Die kleine homootjes van me zijn als het droog is en boven de 10 graden altijd buiten. Maar als het koud is slapen ze op de dekens, wel zo knus |
|
mijne ook! alleen gaat ze vaak in het midden van het bed liggen, zodat ik uiteindelijk op het randje van mijn bed lig, met een klein stukje deken. Totdat ik voor de zoveelste keer wakker word omdat ik het koud heb en besef dat dat eigenlijk wel heel achterlijk is en dan schop ik haar aan de kant Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
das wel relaxed ja, hier helaas te klein voor katten dus als ik ga slapen gaat hij/zij (geen idee) de deur weer uit. trouwens alweer een paar dagen niet meer gezien dat beestje... Je moeder. |
|
quote: Geen last van, ik heb een huuuuuuuuge bed |
|
quote: zeker zo een van 180x220 ofzo wil ik ook wel en dan lekker in het midden liggen haha Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
+1 Je moeder. |
|
quote: 180x200, maar da's ook groot zat muhhahhahha |
|
quote: in mijn eigen huis later ook maar zo'n bed aanschaffen lekker op je buik in het midden, armen en benen wijd, zonder dat ik iemand het bed uittrap haha zucht.. wil dat bed nu al Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Bij mij is het al later en eigen huis enzo |
|
oudje hier niet echt ruimte voor zo'n bed maar als ik (hopelijk dit jaar) wat anders heb, weet ik het ook wel edit: en met een kat erbij uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-06-2007 22:01] Je moeder. |
|
quote: dat had ik al door ja heb er opzich wel de ruimte voor, maar mn bed voldoet nog, vind het dan onzin om een nieuwe aan te schaffen. wacht wel tot dat ie stuk gaat *extra hard op bed spring * Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: wowowo beter stop je met naapen, eerst een dag na mij geboren worden daarna ook bijna dezelfde kat hebben is het ook een super actieve jager met korsakov? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Eeeej! |
|
Lucifer kreeg haar pootje tussen de wasmand en de klep. Vond ze niet tof. Awwwww. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: [gut ook al een kerstkind, he wat zielig!] maar euh.. ze is wel super actief ja, jager niet echt woon op een flat, dus het enige waar ze op kan jagen, zijn de duiven die hier heel irritant rondfladderen [pak ze bastet, pak ze dan!] twee ratten en twee visjes. Die vindt ze wel interessant, maar verders.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
ik vind kerstkind zijn wel relaxed hoor hehe mijn kat is heel erg een buiten beest, heel vaak zit hij voor de voordeur te wachten en schiet er bij de achterdeur dan gelijk weer uit hehe. en hij komt wekelijks als het niet dagelijks is met een muis of vogel. maar hij zit wel vol met lintwormen die elke keer terug komen, volgens mij heeft die uithongering gezorgt dat hij een beetje dement is hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach gut, wat zielig! Binnekort waarschijnlijk nog een poezebeestje erbij Ik ga eens een kijkje nemen in het asiel. Nu is ze zo alleen als ik weg ben, misschien dat een speelkameraadje wel leuk voor haar is. Ik hoop alleen dat Bastet het ook een goed idee vindt! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |