![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gecondoleerd Judge.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Dank u Buurman. Godverdomme ![]() ![]() |
|
Awww ![]() ![]() Ik zit momenteel heel erg in mijn maag met mijn poezels... Ik ben zwaar aan het overwegen om nieuwe baasjes te zoeken voor ze ![]() ![]() Fuckzooi om ze 'weg te geven' maar ik besloot al zodra ik ze als kitten in huis nam: als ze groot worden en te weinig ruimte blijken te hebben, ga ik zoeken voor ze dat ze bij iemand terecht kunnen die OF duidelijk meer ruimte heeft OF waar ze naar buiten kunnen. [liefst het laatste natuurlijk] Bij deze vast peilen of er geïnteresseerden zijn: Ik heb twee mannetjes en 1 vrouwtje. Ze zijn nu bijna 9 maanden oud. Ik zal proberen wat recente foto's te maken binnenkort. Ze zijn kei aanhankelijk, erg knuffelig!!! *zucht* ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
gecondoleerd, gielie ![]() en sterkte @ Pem too... dat zou ik echt niet kunnen ![]() om jullie allemaal weer een beetje blij te maken mogen jullie wel met mijn kater knuffelen. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik 'moet' wel van mezelf. Gaat om hun welzijn, en ik wil niet egoïstisch zijn en ze bij me houden terwijl ik weet dat ze het beter kunnen en zouden moeten hebben ![]() quote: Oeh, poekiepoekie! *knuffelmodus* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Thanks beiden ![]() ![]() |
|
quote: naadje ![]() als ik nou al een nieuw huisje had gevonden had ik er met plezier een overgenomen (mits ik zelf meer ruimte zou hebben dan...) maarja, nog zoekende ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Als je toen die tijd al dacht van dat het huis misschien te klein voor ze zou worden, waarom nam je er dan meteen 3? ![]() |
|
Omdat ik 4 kittens bij iemand heb opgehaald heb die anders niet meer zouden leven en omdat ik zelf al 2 katten heb, is er 1 naar Illusione gegaan en ik zou er eigenlijk 1 zelf houden en 2 naar pem. Maar mijn 2 grote katers waren nogal niet zo vriendelijk tegen zon kleintje van 8 weken en daarom heeft pem ze alle drie meegenomen. ![]() |
|
ah kijk, dat werpt een ander licht op zaak ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
bizar kattenbeest: Fred ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Dit is wel een heerschende foto van één van de kleintjes die m'n poezen 2 jaar geleden hadden! ![]() ![]() |
|
quote: Wat een scheetje! Ik wil graag een katje als ik uit huis ga, maar ik ben bang dat ik in een huis terecht kom wat te klein is voor een kat... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
Ja een kat heeft toch wel wat ruimte nodig, vooral als ie ook nog veel alleen zit. Anders wordt het ook echt zo'n luie dikke huiskat die alleen maar slaapt ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hoe koddig^^ ![]() |
|
rare plek voor een kattenbak, maar het stinkt iig niet! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ah onze katten zijn half-wild, we hebben dus ook geen kattenbak, en de katten kunnen altijd het huis in en uit. Best wel makkelijk, katten hebben maar geen stank ![]() ![]() |
|
quote:zijn de buurtbewoners vast ook erg blij mee ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ach ze doen behoefte in tuin hier tegenover, zijn tuinen van luxe apartementen waarin elke maand weer nieuwe mensen zitten. daarbij, mensen die het kunnen betalen hebben toch geen tijd om thuis te zitten ![]() ![]() |
|
quote: en dat wil ik zo'n beestje niet aandoen. De kat van bekenden is echt gigantisch vet en lui. Dat beest komt alleen nog uit zn mand om naar zn bak te lopen en te eten. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
Mijn dondersteentjes: ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 26-02-2007 12:34] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |