![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jups wel op tijd mee en ik weet hoe ik het moet toedienen, maarre Snowy rumineert dus. Oftewel, ze haalt de zooi weer omhoog en kotst het alsnog uit nadat ze de medicatie heeft ingenomen. ![]() |
|
quote: Heb je al geprobeerd om haar zachtjes te aaien nadat je de medicatie toe hebt gediend, of direct water te laten drinken, bekkie bevochtigen? Dat kan helpen, zal misschien wel flink gaan schuimbekken. Als het niet lukt, dan doe je er denk ik verstandig aan om snel terug te gaan naar de dierenarts (voordat je naar Summerbreeze gaat). Misschien dat er namelijk goede alternatieven zijn voor deze medicatie, dat weet ik zelf niet. En krijgt ze ook dieetvoeding? an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Nope geen dieetvoeding en Snowy krijgt antibiotica via injectie nu. ![]() |
|
quote: 10 weken. ![]() |
|
![]() Gezocht: Lief baasje en vriend voor het leven voor 2 van deze hummeltjes. ![]() De linker en de derde van links. Mogen apart geplaatst. Ze zijn nu 8 á 9 weken oud. Beiden poesjes (als ik mij niet vergis). Contact via mailadres in profiel of hyves oid. [Deze katten zijn niet van mij maar ik help ze een thuis zoeken. Nadere info volgt.] [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-08-2007 22:04] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ooit he, ga ik echt wel alle poezebeestjes opvangen die een huis nodig hebben ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
in Noorwegen kwamen wij een katje tegen in een groot bos. Heel wazig. Ik hoorde al een tijdje wat mauwen, maar ik dacht dat het kwam omdat ik azrael erg mis. Maar op een gegeven moment kwam dit schatje aanlopen. Ik schat hem op 10 a 12 weken en hij wilde ons niet meer verlaten. Hij bleef maar enorm hard schreeuwen als we verder wilde lopen en gaf steeds kopjes. hier lijkt hij wat angstig, maar hij was vooral erg allert. Ik denk dat het een zwerf katje was want binnen een straal van 2 km lag geen boerderij. Ik had hem graaf willen meenemen maar valorian zag dat niet zo zitten. ik ga zeker snel terug om azrael 2.0 op te zoeken. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Jezus, wat een gevecht om een heftig tegenspartelend kitten ontwormpasta toe te dienen. Het leek hier wel een doodsstrijd. Maar het is gelukt, VICTORY haha ![]() ![]() |
|
Oeh wat een schatjes Stigma...zal het vrouwtje vanavond eens proberen om te halen. ![]() Snaack, gewoon in een handdoek wikkelen. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
hmm.. maar eens proberen dan, die van mij sparteld namelijk net zo! ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
bankschroef ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: gelukkig hebben ze nu van die ontwormtabletjes met melkgist, net een snoepje! Die grote trapt er in ieder geval in ![]() ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Heerschende Siempie! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: En? En? En? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
@BRG: aaah, heerschpoezel! ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Mijn oppas katje is echt ZOOOO lief ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-08-2007 10:45] ![]() |
|
compaq! ![]() |
|
wat een moppie! ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Ja, ik ga hem stelen als m'n zus weer thuis is. ![]() |
|
Ahhh @ Cada en Raj.. Beide superlief. De rest ga ik nu bekijken ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Haha, cool! Dat beestje is echt té leuk. Loopt de hele avond achter je aan, over je heen enzo. En maar spelen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |