|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mee eens! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
wat een smoes om te zeggen dat het te duur is... waarom is iets voor het welzijn van zo'n beestje altijd te duur... alhoewel je afvraagd of sterillisatie voor het welzijn is... onze 2 katten zijn overiegens afkomstig van de zwerfkatten stichting rotterdam en worden volgens afspraak ook gesteriliseerd. je koopt die dieren voor 100 euro en dan zijn ze helemaal behandeld... erg goed initiatief vind ik. en onze 2 mannetjes zijn ook echt super katten.. if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Poetie Seitan Slaapt signature |
|
quote: Een wandelend blad is de shit in 2006! |
|
Die zijn eeeeng! Disko Disko Partizani |
|
quote: Oh, ik las " Die zijn eeeeenig!" |
|
quote: Ik heb wel een keer een stel wandelende takken gehad; een stuk of 15. Ze waren nog schattig toen ze een centimeter of 2 waren, maar toen werden die krengen opeens allemaal over de 10 |
|
oei, betrapt signature |
|
quote: Wakkerrrrr wordeeeeeen! |
|
zij issen lieeeeeeeef [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2006 20:48] signature |
|
quote: Ghehe als ze zo gaan kijken kun je beter maken dat je uit de buurt blijft, anders komen de klauwtjes tevoorschijn. Killercats from hell.. woei! Who? Me?? Pfft echt niet! Zij was het, die daar! En als ze dan alsnog gaan schelden, ben ik snel weg! |
|
gespot signature |
|
|
|
de poes van 2 vrienden van me heeft afgelopen dinsdag (12 juli) 4 kittens gekregen. Ze willen de kittens laten afmaken omdat ze denken dat ze ze toch niet kwijtraken. ze wilden ze vandaag laten afmaken (de buurman kwam er al aan met een plastic zak )maar ik heb aangeboden om een baasje voor ze te vinden, dus daar ben ik nu druk mee bezig. de moederpoes komt uit Frankrijk. de kittens zijn zwart, zwart/wit en zwart/grijs. ze zullen ontwormd en ontvlooit worden. geslacht is nog niet bekend. voor wie interesse heeft, mail me ff (zie profiel) wie is onze reddende engel? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
grrrr daar kan ik zo boos over worden.... als je niet wil dat een poes kittens krijgt laat r dan helpen. Als t aan mij had gelegen had ik ze alle 4 genomen maar ik denk dat pa/vriendje/andere poesjes het daar niet zo mee eens zijn (en 7 katten is dan ook wel wat veel van het goede... ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Sweeeeet Maar oke, geen katten voor mij. Succes in ieder geval. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
die zwartgrijze met die witte voetjes is zoooo cute..... *verliefd* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hehe ja als het aan mij lag nam ik ze ook allemaal maar ja...ouders willen het niet en ik heb een kat van 16 jaar dus dat gaat niet goed, al ben ik helemaal verliefd op die zwart/wit gevlekte in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Ik heb net gewoon bijna een uur gewandeld met 1 van mijn katten! Dat vond ik altijd jammer aan katten, dat je er niet lekker mee kunt wandelen, maar dat wil ik wel vaker doen Sowieso ging ik even een stukje lopen en ik was amper de deur uit of ik kwam Phoebe tegen (mijn katten zijn erg veel buiten). Even met em geknuffeld en toen begon ik te lopen en hij liep gewoon mee haha. Superleuk en hij luisterde ook nog mooi als ik een andere kant op wilde dan hij hehe. |
|
quote:Mijn kat loopt ook altijd achter mij aan en hij wacht me op als ik terug kom van bv. de supermarkt. Maar echt wandelen doe ik niet met die kat want ik ben bang dat hij dan te ver van huis gaat en dan niet meer thuis komt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zij heeft het ook warm.. |
|
Als mijn jongste kat buiten is, en ik ga op de fiets weg, komt ie keihard achter me aanrennen. Dan moet ik heel hard gaan fietsen om hem af te schudden. En dat vind ik dan weer zo zielig |
|
quote: Voor jezelf zeker met dit weer haha...mensen in de buurt denken die is bang voor katten SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |