|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
o de camera, dacht even wat anders Je moeder. |
|
hehe ik had hetzelfde ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ge-edit, beter heren? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Dat is best een verschil *zag het even voor zich* Hoe oud was die van jou ook weer? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Siempie rules ja! *heeft geen fototoestel bij zich* Maarja die ligt wel lekker de halve dag over me heen En als ik m roep komtie er meteen aangehobbelt vet cool! |
|
How cute! ik dacht dat het een buitenbeest was? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: En? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hij zit veel op het balkon of op de kast... En hij schijt naar de meeste mensen niet echt te luisteren maar daar heb ik nog niks van gemerkt |
|
quote: Huhuh. Verder zijn katten geniale beesten, jammer dat ik er allergisch voor ben (of iig was) en het dus niet aandurgf er later eentje te nemen. Life doesn't get much better than this! |
|
daarvoor hebben ze de Sphinx uitgevonden! oerlelijke beesten maar ideaal voor mensen met een allergie [voor haren én huidschilfers, deze kan je namelijk wassen!] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: De wat? Naja, tegenwoordig merk ik het wel minder, kat van mijn ex kon ik ook best lang verdragen. Hoe het 24/7 is weet ik niet en ik raak te snel gehecht aan beesten om ze na een paar weken weg te moeten doen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hahaha die was goed opgemerkt! Maar ik bedoelde natuurlijk schijnt Tja dat schijt nou een woord is die ik in het dagelijks leven meer gebruik kan ik ook niks aan doen he (A) |
|
quote: Sphinxen lélijk dat ik ze vind, maarja er zijn mensen die ze wél mooi vinden. Like always: smaken verschillen! snap wat je bedoeld! is maar goed ook. Snap niet dat er mensen zijn die een dier nemen en ze na 3 jaar zat zijn en vervolgens de deur uit mieteren! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Hey, ik heb nou eenmaal een laag humorniveau Life doesn't get much better than this! |
|
quote: De tering. Die zou ik niet willen Yeah, ken het, mijn hond is 12 en begint onbehandelbare bulten te krijgen. Zou raar zijn als mijn beestje er na zoveel tijd niet meer zou zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
@ LL: baas boven baas he! hij vind jou blijkbaar lief Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: haha ik ook niet! er staat me vaag wat van bij, dat ze ook kou kunnen vatten omdat ze dus geen harige vacht hebben. ach gos, maar hij lijdt geen pijn oid? hoop dat mijn [leeS: mn vaders] hondje er ook nog lang mag wezen, is ook alweer 11! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Das ook wederzijds |
|
quote: Neh, hij springt nog net zo vrolijk rond, maarja, kan wel elk moment mis gaan helaas. Dierenarts kon er weinig aan doen, zat vastgegroeid ofzo. Maargoed, beetje offtopic dit. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: glucklich ik 'moet' ook maar eens een reserve-verzorger regelen, just in case Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Betaalde oppas? Hahahahaha |
|
quote: hmm.. nouja zolang ut beestje maar geen pijn heeft! idd beetje offtopic, graag foto's geplaatst maar zoals ik al eerder posten: camera = kaduuk! quote: bij gebrek aan beter Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Mijn beestje is ziek, heeft blaasonsteking en is nu op speciaal dieet + antibiotica/blaasontspanner. Ik kwam er achter toen hij alles begon onder te plassen. Voor katers is een blaasontsteking erg gevaarlijk, daar zij een smallere urinebuis hebben. Gelukkig ben ik er op tijd mee, maar als je in dit geval te lang wacht, dan kan het dier apathisch worden/zijn urine niet meer kwijt raken en door hartfalen uiteindelijk binnen 24 a 48 uur sterven. Gelukkig komt het hoogstwaarschijnlijk met mijn kater Azrael wel goed, dus daar ben ik wel erg blij om. Maar voor diegene die een kater (of poes natuurlijk ook) hebben, als jullie signaleren dat hij of zij te pas en te onpas de urine laat lopen en zich vreemder/klageriger gedraagt, ga in Satansnaam z.s.m. naar je dierenarts om hem/haar te laten onderzoeken. Je bent in het gunstigste geval voor 50 euro (all incl.) een heel eind op de goede weg. an evil incarnation of DEATH! |
|
Snowy hier zit ook aan de medicatie nu, ook blaasontspanner en antibiotica wegens het plassen in huis. Klote man om dat beest de medicatie te laten in nemen. Ze rumineert, bah. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |