![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
De laatste is mooi. Gestopt met lezen na kaal poesje van Stigma. ![]() ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: En wie stopt z'n kat nou in een dergelijk apparaat. ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: hier springen me echt de tranen van in de ogen ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
hahaha ik moest toch hardop lachen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
k heb ook en beetje gemixte gevoelens erbij, je weet dat het eigenlijk geen kwaad kan, maar toch veel stress voor het beestje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
tom & jerry effect. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: De camera kopjes geven ja? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Aaah dat is echt zielig... Ik kan er niet tegen als dieren pijn hebben enzo dan begin ik zelf ook bijna te janken.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Die kat heeft geen pijn, die kat is pissig dat die met water in aanraking komt. Mijn katten springen ook zo als ze niet weg kunnen terwijl ze moeten douchen. Iemand nog nieuwe katten foto's? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2007 17:07] ![]() |
|
Waarom moeten katten douchen dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Mijn kat moet soms worden gewassen wegens haar vacht, heb 1 perzische kat die zo nu en dan eens met shampoo en zooi gewassen dient te worden. Gewoon, omdat haar vacht dan gaat klitten en smerig is geworden. ![]() |
|
Ah, ok. Met perzische katten kan ik het wel begrijpen, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ook andere katten dienen wel eens gewassen te moeten worden ivm huid of vacht problemen. Maar niet voor de fun of omdat ze dan zo fris gaan ruiken. Maar als er gewassen moet worden, is zo'n apparaat wel een uitkomst. ![]() |
|
Ja, met dat soort problemen begrijp ik het ook, ja. Maar gewoon voor de fun is idd grote onzin. Onze oudste kat is 21 geworden en is nog nooit in de buurt van een douche oid geweest. Niets mis mee. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Gisteren samen met een vriendin van me een 10 weken oude kitten opgehaald ![]() Supercool beesje, Binkie genaamd. Zal binnenkort eens fotos fixen. ![]() |
|
Zo ziet Snowy er uit als ze poogt te mauwen.. er komt dan een soort van MREH of IEUW uit, wat als betekenis heeft AAI MIJ, GEEF MIJ AANDACHT NUUUUU. ![]() Prrrr ![]() Ja het is een gek beest wat er niet uitziet als een kat ![]() Luna en haar gekke slaapplaats ![]() Geirriteerde Isis ![]() ![]() |
|
ik wil ook een kat en wel nu ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Kies er een uit en kom maar halen ![]() ![]() |
|
best, als mn huisgenoot niet allergisch was... anders hadden we allang een huiskat hier ![]() Je moeder. ![]() |
|
Mijn Odin ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Klein koppie, grote ogen.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |