![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Moest ineens denken aan mijn moeder die een keer uit het raam stond te kijken, en ineens een auto voorbij zag rijden met een kat op het dak. Heheh ![]() |
|
![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Tijdelijk even 3 katten in huis ipv 2 katten, kat van mijn ouders is hier komen logeren. Mijn twee dames zitten de hele tijd te grommen en te blazen en te kijken waar hij heen gaat. Nog geen grote vechtpartijen, alleen wat geblaas.. moet goed komen dus. Wel leuk, 3 van die beesies. ![]() |
|
Snapshot venom saaiiiiiiii... ![]() ![]() |
|
Aaaw! Disko Disko Partizani ![]() |
|
1 van onze poezebeesten moet morgen onder het mes.. Heeft een soort goedaardig gezwel/wratje onder zn oog. de DA zei wel dat het niet zo schadelijk zou zijn, maarja als het groter word is het heel moeilijk weg te halen. hoop dat hij de narcose overleefd. hij is al 10 ofzo ![]() |
|
Met je kat naar de drogisterij, gaaaf! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
DA= afkorting ![]() ![]() |
|
quote: Blij dat je het nog even komt uitleggen, niemand snapte het uiteraard. ![]() |
|
tja wie domme opmerkingen maakt kan ook een dom antwoord terug verwachten ![]() ![]() |
|
Ok Bitchfight wordt overgedragen aan Dodo, veel plezier ![]() ![]() |
|
ik heb er 5, zijn allemaal bastaardjes en ongetwijfeld familie van elkaar ![]() ![]() zal eens ff checken of ik foto;s heb, het zijn alle 5 drulletjes ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
het lijkt me een echt schoot/knuffelkat ![]() ![]() |
|
kan niet wachten tot ik een nieuw huis heb. rijtjeshuis boven appartement zodat ik eindelijk een kat kan nemen ![]() KATTEN HEERSEN Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Aaaaaaaaw! Super!! ![]() ![]() ![]() quote: Of hap gewoon niet, schatje! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
vito, onze "laat me met rust, ik wil altijd chillen"kat ![]() ![]() |
|
quote: Mooi beesje ![]() Hier Didi, katje van DevPem dat heeeel eventjess bij mij gewoond heeft ![]() ![]() ![]() |
|
aahhww! das wel een heel kleintje nog! ![]() |
|
Katten hebben vijf tenen aan beide voorvoeten en vier tenen aan de achterste voeten. De eerste teen bevindt zich wat hoger op de voorpoot dan de andere vier tenen; de eerste teen raakt tijdens het lopen de grond niet aan, maar wordt wel gebruikt bij de verzorging en bij het grijpen van een prooi. Aan de uiteinden van de tenen bevinden zich sterke, scherpe, gebogen klauwen. De nagels kunnen worden ingetrokken. Dit mechanisme is een onderscheidend kenmerk van de kattenfamilie Felidae. katten hebben dus 20 tenen ![]() signature ![]() |
|
quote:2x5+2x4=20 (???) Bij mij is dat 18.. ![]() ![]() |
|
![]() solly signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |