![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mijn kater staat daar ook ergens tussen... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: deze vind ik extreem schattig ![]() soms vind ik kittens wel leuk hoor, maar om ene of andere rede vind ik volwassen katten leuker [Dit bericht is gewijzigd door freya99 op 08-09-2006 0:56] "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot ![]() |
|
Ook maar eens een beetje met mijn camera aan het klooien geweest. Hij was het er volgens mij niet echt mee eens..... ![]() Catchup! You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
haha de kat van een goeie vriendin van me haat mannen en bijt dikke mensen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mijn beessie tijdens het warme weer, tijdje terug. Viel niet vooruit te branden, hehehe. ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
whaha cool. En een staart met het elastiekje los ![]() ![]() |
|
Catchup staat er weer leuk op: vooral die bovenste is gaaf!! Hij kan ook al zo lekker chago kijken ![]() ...en hij is echt flink gegroeid zeg!!! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
Snowball has arrived.. hehehe Vandaag eerste kam sessie waar een boel haar vanaf kwam ![]() Eerste klimpoging op de krabpaal ![]() De knapste thuis ![]() Jaja ze ziet er wat eh raar uit, maar ik had net haar ogen en kop gewassen en ze is hier nog niet helemaal schoon. Het is dus een perzische kat, een doorgefokte met platte kop en plat neusje. Best wel zielig eigenlijk, maarrrrrr ze is erg lief en ze zal er over een week heel anders uitzien denk ik. Met name de ogen schoon en de klitten uit de vacht gekamt hoop ik. ![]() |
|
Wat een monstertje zeg haha! ![]() |
|
quote: ![]() Net Shrek.. ziet er niet uit maar wel schattig haha. ![]() |
|
Haha, tof beest. Doet me aan die film denken. ![]() |
|
Leuk hoor ![]() Een vriendin van me heeft 3 katten en met 1 ervan gaat het gewoon echt niet meer samen (die valt die andere 2 steeds aan). En nu moet ze waarschijnlijk OF die ene wegdoen, of die andere 2. Wat een verschrikkelijke keuze ![]() (ze heeft gewoon niet de mogelijkheid thuis om ze uit elkaar te houden) ![]() |
|
quote: Ah dat lijkt me echt zoooo kut he ![]() Snowball, moest ook weg en de andere kat mocht blijven. Ook lastig iets, hoop zelf nooit een keuze te moeten maken. ![]() |
|
Lijkt mij ook ![]() Ze weet gewoon niet wat ze moet doen. Die ene is alleen superlief en sloopt ook niks en die andere 2 zijn altijd samen, maar slopen alles als ze er niet bij is.. ![]() |
|
quote: ![]() Ook lachen @ Pers van Mayo... Heheheh, te gek!! Dacht alleen dat je er geen kat bij kon hebben?! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 11-09-2006 22:39] Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Geen ukkies meer. ![]() |
|
Ah oké. Dan had ik dát verkeerd begrepen. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Was niet mijn bedoeling een derde erbij, maar ze kwamen zich aanbieden. Achja, past ook wel in mijn huis. ![]() |
|
Vast wel! ![]() Is ze al een beetje aan het wennen? En de andere poezels dan, in combi met Sneeuwvlokje(... ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Die twee van mij vinden het wel best, als ze te dichtbij komt even blazen maar verder weinig aan de hand. Snowball went wel aardig, gisteravond al hele avond rondgelopen door het huis en de krabpaal beklommen. Nu ligt ze te slapen in hokje onder de krabpaal, maar ze is erg rustig. ![]() |
|
nieuwe foto's van mijn inmiddels 9 weken oude snoepie Pinto ![]() ![]() beetje onduidelijke foto maar ach. "alles wat beweegt is leuk, hap!" ![]() ![]() "alweer een foto? " *poseren* ![]() nieuwsgierig koppie ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |