|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag op de deurmat: She Said Destroy in Black New York |
|
Rood fruit sap en meeeeerrrrr boodschappen |
|
Riverside - Second life syndrome Shadow Gallery - Legacy SYL - The new black Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Jij loopt dus in een shirt van een tour uit '97 toen jij nog tien jaar oud was? Sneu! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: CVLT |
|
quote: LOL!! |
|
quote: Damn, ik ben daar zo allergisch voor he.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou, dat heb ik niet, maar het is wel vet gay inderdaad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik merk het ja Net zoals ik allergisch ben voor mensen die zeggen dat Iron Maiden zulke slechte shows geeft en als je dan vraagt wanneer ze er geweest zijn.. ze zeggen van eh.. nooit. |
|
Net als die gastjes van 14 die in een maiden tourshirt lopen uit 1986... hoe stom kan je zijn! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En dat snap ik dan weer niet. Als ik zo'n shirt koop, omdat ik bezig ben mijn Emperor collectie compleet te maken, wat is daar dan zo sneu aan? She Said Destroy in Black New York |
|
Aangeschaft: Unearth: III: In The Eyes Of Fire Wat een vette heersch cd!!! |
|
quote: Omdat het zo onwijs gay overkomt als je daar in zou gaan lopen.. tenzij je dat shirt gekocht hebt om in te lijsten of in je kast te laten liggen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op vinyl: Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Net zoals die metalheads die in metalshirts rondlopen, dat is pas gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat jouw mening, maar ik voel me verdomde TRVE als ik daar in rondloop. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Wat sneu, die plaat is orgineel uit '68, toen was jij vast nog een zaadje. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaa Ik laat er ook nog een shirt van drukken en ondergoed en pantoffels en dan ga ik naar Iron Maiden en vertel iedereen dat ze altijd een slechte show geven. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Humzz foto's opgehaald via intersletbestellen van mycom en nu zitten er 4 foto's bij van een gezin die ik niet ken en mis ik een paar foto's |
|
Net twee boeken gekocht: "Heldin van de woestijn" en "Heb mij lief" Disko Disko Partizani |
|
quote: Tering, jij bent echt bang voor wat anderen van je vinden of niet dan! Straks zouden ze je niet meer accepteren in de scene, wat moet je dan? |
|
quote: Dude, praat geen onzin wil je.. Ik maal er niet om wat mensen van me vinden. Ik geef alleen mijn mening over een bepaald shirt. Acceptatie uit een scene waar iedereen praktisch op elkaar lijkt zit ik al helemaal niet op te wachten.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarom zou je dan geen shirt dragen dat je tof vindt omdat je bang bent dat het gay over zal komen? Als jij er graag in loopt is het prima toch? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |