![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Troma en vooral de Avenger FTW ! Zelfs de TA comics heerschden ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
TTTTTTTTTTT KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Een nagelvijl en een nagelpolishding. Haarstiekjes. Nivea perzik douchecreme. Deo. Koekjes. ![]() |
|
... wtf ... geen eieren? ![]() ![]() |
|
De dagelijkse boodschappen.. En knip en plakspul bij de action weg voor me nichtje SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: joden boeien me niet. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:zo lang ze dikke tieten hebben niet nee .. ![]() |
|
nee, echt. Joden zijn heiden zijn afdeling. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Nee, als je goed kijkt zie je dat dit allemaal is bestemd voor de innerlijke vrouw. ![]() ![]() |
|
Bus deo dr in drukken, hoppa! ![]() |
|
Een echte stoere metalvrouw steekt eerst die rollerbollerbol in de fik. ![]() ![]() |
|
haha hot chick dan ja ![]() ![]() |
|
Krijg je van die lekker schurende wondkorsten binnenin. ![]() ![]() |
|
OEH, een gast met smaak ![]() ![]() |
|
Vet moderne nieuwe mobiele foon. Sony Ericson *nummertje* met 3komma nog wat megapiksels camera. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik moest snel nieuwe kleding hebben ivm bruiloft van collega's binnenkort en meer van die gelegenheden dus eh.. otto en bonprix homeshopping ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Int zwart ![]() ![]() ![]() |
|
dekbedovertrek van Alchemy, the absinthe fairy ![]() |
|
GAY! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
lekker boeiend... ![]() |
|
Donkere toren 6 besteld bij de bruna, vrijdag binnen. Das maar goed ook want ik hoef nog maar een pagina of 50 in deel 5 en deel 7 ligt hier al een tijdje te liggen. ![]() |
|
quote: Ik was net van plan om aan deel 1 te beginnen, moet 'm nog steeds kopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: je hebt de rest toch nog niet gelezen, lijkt me? Deel 1 is maar een klein boekje. Tering, wat is dat lang geleden dat ik dat boek gelezen heb, 1993. (zie ik net, ik schrijf altijd de datum op de eerste pagina van aankoop als ik een nieuw boek heb) ![]() |
|
quote: Klopt. ![]() Ik heb eerst De Talisman en Zwart Huis gelezen wat weer een link heeft met De Donkere Toren reeks. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-08-2006 22:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Zwart huis, das met straub samen, net als de talisman. Zwart huis is een aanrader? Moet ik nog kopen, nl. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |