![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Och maak je niet druk, zijn binnenkort vast wel terug te vinden op www.extremefisting.com ![]() |
|
quote: Had je al gepost, oud nieuws dus ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
owh serieus, spijt me dan.. ![]() |
|
quote: Dan is het goed... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Kennis van me had die Pantera-Powermetal es met een trader geruild voor 32 nieuwe cd's die hij mocht uitzoeken van em.. cq goed ingekocht ![]() ![]() |
|
de tering lol mooie koop heb ik dan gedaan ![]() hehe alleen ga ik m niet ruilen ![]() ![]() |
|
uhuh ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Is het de originele dan? En mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je er voor betaald hebt? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
nee t is niet de originele t is een bootleg die een paar jaar later is uitgekomen. samen met een andere band villain. maar de kwaliteit is beter dan t origineel. ik heb r 13- euro voor neergelegd ik zal er wel geen 32 cds dus voor vangen ![]() ![]() |
|
een Japanse Neo Geo met 2 controllers en een memory card. en met de spellen Samurai Shodown 1,2,3, Real bout special en art of fighting 1 Veel euro's armer, een ideaal arcade machine rijker ![]() ![]() |
|
Deströyer 666 - Phoenix Rising ![]() |
|
quote:haha neuh. Wel coole cd, incl kapsels 'k heb nog die ouwe split met Villain ![]() ![]() |
|
Augury - Concealed Behemoth - Satanica Necrophobic - Hrimthursum ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() -balletje met satesaus -broodje kipfilet -broodje chorizo ![]() |
|
is dat voor je zaad? ![]() |
|
quote:satesaus? ![]() |
|
quote: Jij eet ook wel eens iets...tja, hoe zal ik het zeggen... ge ge ge ge gezonds? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik gister een giga knuffelvleermuis, en een kleine. Een etentje, en drank. En entree The Amsterdam Dungeon. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:gewat ![]() ![]() |
|
Hecate Enthroned - Upon Promethean shores ![]() |
|
JUDAS PRIEST - Point of Entry LP JUDAS PRIEST - Unleashed in the East LP MANILLA ROAD - Mystification PicLP RACER X - Live Extreme, Vol. 1 LP ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 18-08-2006 22:27] Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |