![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Meteors - Demonopoly Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
hey huupie! weer terug? had je mn smsje nog gekregen vrijdag? ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Metallica - Some kind of monster DVD Against God and Government ![]() |
|
quote: "Laat ze je tieten zien, dat breekt het ijs!" Zegt een vriendin van me altijd. ![]() Nieuw: Peukjes! Lekk0r ontopic ja... Oh oh wacht! Ik heb een nieuwe aansteker, de mijne is gejat (toen ik ein-de-lij- een mini-big had) zaterdagnacht. Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Nee, heb geen sms gekregen. Zat vrijdag in Moskou en had niet overal evengoed bereik dus daar zou het aan kunnen liggen. Waar ging het over dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: weet ik veul, waarschijnlijk nergens over... ik was zat, en je weet hoe ik kan zijn als ik zat ben ![]() ![]() ik weet alleen nog dat ik jou gesmst heb ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Hahahaha, altijd leuk om zatte smsjes te krijgen....jammer dat deze dan niet aankwam. Ben in Moskou ook tyfuszat geweest. Zondag nog met die 2 meiden ingebroken op een militair legerterrein in een buitenwijk van Moskou om bier te kunnen drinken hahaha. Te debiel voor woorden want ik had m'n leven lang opgesloten kunnen worden daar ![]() ![]() ![]() Maar ja, bier en vodka samen brengt nogal debiele ideeen teweeg ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
On topic??? Ben nu bezig aan m'n afgelopen week GEKOCHTE wodka....lijkt mij on topic genoeg ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: hmmm... das een goeie ![]() oh ja, net milk and fruit ananas/meloen/komkommer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-08-2006 18:48] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
een pak shag, een pakje peuken, en vanavond veel bier. Against God and Government ![]() |
|
Varathron (gre) - Walpurgisnacht CD Uncreations Dawn (fin) - Lightning hammer falls CD Pest (fin) - Hail the Black Metal Wolves of Belial October Falls (fin) - Marras October Falls (fin) - Tuoni Nocternity (gre) - En Oria Crucify him CD Lugubrum (bel) - De vette Cuecken CD Holocaustia (swe) - The Sacrament Seed MCD Alcest (fra) - Le Secret digi MCD Arkham (fra) - Chapter III: The madness from the sea MCD Bloodhammer (fin) - Passion of the devil MCD May Result (ser) - The blasphemy CD Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Vorige week een "Richwood" acoustische gitaar gekocht!! Klinkt als een tiet ![]() ![]() ![]() |
|
ey daar heb ik geloof ik een bas van .. ![]() |
|
Digitale schuifmaat. Moest er al heel lang eentje kopen. ![]() |
|
Oxa 10 MG x 30. ![]() |
|
Op cd: Noekk - The Grimalkin Noekk - The Water Sprite Op vinyl: Judge - What It Meant, The Complete Discography ( 2-LP ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Nette schoenen.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
auburn en acajou henna, lekker mixen en dan smeren maar ![]() ![]() Oja en dvd over serie moordenaars. Verder nog een boel (7 stuks, jawel) kleine cadeautjes voor vriendinnetje van Blonde rock god en een paar iets te grote zwarte slippers (flip flop flip flop flip flop). ![]() |
|
quote:Al binnen ![]() ![]() Net ook nog gekocht: Slayer - Christ Illusion Zao - The Fear is What Keeps us Here Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Slayer - Christ Illusion en een Car Trek 200 Auto navigatie systeem... ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() - Labello Care & Shine - Ik hooooud van Labello! - Wieries - Lucky's - Mooondwater - Haarverf @Mmayo; ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 04-08-2006 18:37] Disko Disko Partizani ![]() |
|
Bier en vreten ![]() Krat Palm en Floreffe donker abdijbier ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: LOL! Nu hoef je niet meer te bellen voor aanwijzingen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |