![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Unholy- Gracefallen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2006 19:47] signature ![]() |
|
My Dying Bride - Like Gods of the Sun V.A. - Moyen Age; A Medieval Journey (box 6 CD's) Unlord - Gladiator (picture 12") Strauss, Richard - Also sprach Zarathustra (12") Sigh - Chastly Funeral Theatre Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
MARILLION - Misplaced Childhood 2LP PINK FLOYD - The Wall 2LP ![]() |
|
quote: Ben je vinylfan, of is dit puur voor de verzameling? Wel goeie aankopen ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Op vinyl: Mastodon - Leviathan (limited edition Picture Disc incl. poster) Op cd de nr 1 van mijn jaarlijstje 2006: Johnny Cash - American V: A Hundred Highways ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Vinyl fanaat, probeer zoveel mogelijk oude en nieuwe releases op vinyl te krijgen. Misplaced Childhood is trouwens geen 2LP, maar een enkel LP, fout van mij. ![]() Iig bedankt voor de complimenten. ![]() ![]() |
|
quote:Geist is Duitstalige black metal in het straatje van Lunar Aurora en oude Secrets of the Moon. Niks voor jou dus denk ik ![]() De nieuwe Zao is erg vet, alleen vind toch hun vorige The Funeral of God een streepje vetter denk ik. Maar heb de nieuwe nog niet zo vaak gehoord, dus dat zou nog kunnen veranderen. Nieuwe Underoath al gehoord trouwens? Dat is echt een moddervette plaat!! Geproduceerd door Adam Dutkowicz (Killswitch Engage) dus dat zit wel snor ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
In het kader van kapot gespeelde krakers toch maar eens te vervangen: Dismember - Death Metal Cradle of filth - Dusk and her embrace Immortal - At the heart of winter Nog wat trendy kleertjes erbij ook ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Beste Frank, voor zo'n uitspraak zouden ze je op moeten hangen en je lijk aan de gieren moeten voeren. Zo. ![]() |
|
Formula 1 2006 (PS2) Gnarls Barkley - St. Elsewhere Body Count - Murder 4 Hire Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Een fancie swansie TAAKE 'Hordalands Doedskvad' shirt gekocht. ![]() |
|
Gekregen: Stalaggh - Nihilistik Terrror CD Stalaggh - Projekt Terror (?) DVD ![]() |
|
Atheist tourshirt ![]() |
|
Radiohead - The bends Richard Bona - Scenes from my life John Mayer - Room for squares Count Basie - Atomic swing Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Das wel een d00m verantwoorde mental picture die je daar schetst. Maar ik ben het geheel met FRNK eens. Ik heb me een tijdje terug onderworpen aan praktisch het gehele oevre van MDB om het "te proberen" maar er zat werkelijk geen enkel nummer tussen dat ook maar enige sensatie bij me teweeg wist te brengen afgezien van totale verveling. ![]() NP: L7 - shitlist. ![]() Edit: who cares Sjaak, dit is niet het nauw pleejing topik. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-08-2006 23:54] ![]() |
|
quote:Welk v/d 3? ![]() ![]() |
|
quote: Die met alle 3 de albums samengevoegd. ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Mwa een band als My Dying Bride komt op een festival ook niet echt tot zijn recht. Die moet je gewoon in een zaal zien of thuis op cd draaien. ![]() |
|
Op wacken maar ff de nieuwe SYL gekocht ![]() ![]() |
|
quote:Welke albums heb je geluisterd? Ook ouder (van Turn Loose the Swans tot ouder) werk? ![]() |
|
quote: ![]() Ik vond jou lief. Vroeger. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Zaal! Metalfest Hardenberg fuck wat waren ze daar gaaf ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |