![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oh god, zou het dan toch zo zijn ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: gaaf ![]() Hoe krijg je het ook voorelkaar, hehe Ik heb net een nieuwe neo geo spel binnengekregen, the king of fighters 1999. Wat een hectische vechtspel is dit zeg. Ben al wel bij de eindbaas gekomen met mijn favoriete team. quote: Ah, nu al aangekomen? en zo snel mijn naam al weer vergeten? ![]() quote: Yep inderdaad! Kan niet wachten totdat ze arriveren! [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 30-08-2006 23:52] ![]() |
|
mijn nieuwe telefoon is binnen ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik heb ook de 5x5 versie, maar vond hem eigenlijk vrij gemakkelijk in elkaar te zetten. Er zit een goed systeem in. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Te makkelijk eigenlijk... was met 20 minuten klaar. En dat voor een IKEA kast. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Aftermath ![]() ![]() |
|
Gisteravond DVD box van Married with children, seizoen 4 ![]() |
|
quote:Nice! ![]() |
|
quote:NEWSFLASH U_M is een VROUW! Vrouw + Schroevendraaier = texas chainsaw "accident"* 666 *edit* verkeerde muts .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-08-2006 9:07] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Bij een Ikea kast heb je toch geen schroeven nodig? Alles werkt met van die houten pinnen die in gaten vallen. Flink aandrukken en het is nagenoeg onmogelijk het weer uit elkaar te halen. Schroeven + Ikea goods = ![]() ![]() |
|
Nou, ikeah heeft dan misschien wel altijd die houten drevels en die inbusschroeven, maar mijn ervaring is dat ik er uiteindelijk tch maar het schroefmachien bijpak, een kant komt toch altijd tegen de muur.. ![]() ![]() |
|
Kluns ![]() Nooit ergens problemen mee eigenlijk .. heb snoerloos schroefmasjientje die die schroeven er zo in rost ![]() |
|
Dan lees je de beschrijving niet goed, ik heb erg veel kasten van de zweedse keet en alles was erg simpel in elkaar te zetten, zolang je de plaatjes maar volgt. ![]() |
|
Ik lees die handleindigen wel, maar om de een of andere reden vind ik dat zelfbouw spul van ikea, leen bakker en dat soort zaken toch vrij gammel, dus als het mogelijk is ram ik er toch nog wel een paar schroeven in.. ![]() |
|
toco tholin en vitamine c pillen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Slecht. Ikea spul heerscht. Ik krijg het mijne niet meer uit elkaar al zou ik het graag willen. Zonder schroeven. Jullie zijn gewoon klunzen. ![]() ![]() |
|
Dat zei ik toch, een echte kluns kan niet zonder de IKEA! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ikea meubelen mits goed in elkaar gezet staat erg stevig. Ik heb er geen problemen mee iig. ![]() |
|
Jij hoeft er ook geen kindertjes in op te sluiten ![]() |
|
Fuck, busted ![]() ![]() |
|
quote: ... een stel planken van samengeperst zaagsel ja. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |