![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zwart huis is geweldig. zeker als je DT hebt gelezen. ZEKER doen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Na deel 7 van de donkere toren dan. Hell, andy is net uitgeschakeld in deel 6. Gaaf! Morgen verder. ![]() |
|
Ik heb een aantal cd's van Striborg besteld, kom zo even niet op de titels Against God and Government ![]() |
|
4 tweepersoons-schuimrubber slaapmatjes en een pot lijm In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Je bent nog steeds een klein wablatje ![]() OT: 3 gangen menu en wat triple's met de kerstman in www.hardans.com naar binnen gewerkt (niet in de website zelf natuurlijk ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() gekocht: Lair of the minotaur Proyecto Mirage : Gas Alarm nieuwe Mercenary nieuwe Deicide Corpus Christii album Edguy - hellfire club chrome division + shirt signature ![]() |
|
quote: is die wat? heb er nog niet echt veel van gehoord ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
boodschappen ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Gisteren gekocht: Bolt Thrower - Valour Honour Pride Bolt Thrower - Those once Loyal Enslaved - Mardraum Hate Eternal - I, Monarch Immolation - Here in After En bestelt: Agalloch - Pale folklore Caina - Some people fall Desolation Triumphalis - Forever bound to nothingness Geist - Kainsmal Hayras - Sombre destin Nachtmystium - Demise Peste Noire - La sanie des siecles Sterbend - Dwelling lifeless [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-08-2006 13:00] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik heb net een originele Namco museum battle collection tshirt gekregen met pacman op de voorkant ![]() En tevens een pacman muismatje [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 24-08-2006 13:00] ![]() |
|
![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
moet ook nog een andere halen, maar dan niet zo;n negerbak ![]() |
|
Wat heb je nu dan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Peugod 205 ![]() |
|
*proest* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hey was gratis, en nu ga ik een andere halen .. andere auto .. ![]() |
|
Pauper! Al wat op het oog? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-08-2006 13:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Joa maar ga ik jou niet aan je neus hangen! ![]() |
|
Haha! Ik kruip wel in je kont dan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ALWEER? ![]() |
|
Ik heb een 10ritten kaart, niet zorken slet ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
No wonder dat ik de laatste tijd zo immens loop te ruften ![]() |
|
Yeah!! Vandaag binnen gekregen van Dis-Order: Unearth: III:In The Eyes Of Fire! Nevermore: In Memory! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |