![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: zwart huis is geweldig. zeker als je DT hebt gelezen. ZEKER doen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|||||||||
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
quote: Na deel 7 van de donkere toren dan. Hell, andy is net uitgeschakeld in deel 6. Gaaf! Morgen verder. |
|||||||||
|
Ik heb een aantal cd's van Striborg besteld, kom zo even niet op de titels Against God and Government |
|||||||||
|
4 tweepersoons-schuimrubber slaapmatjes en een pot lijm In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|||||||||
|
quote: Je bent nog steeds een klein wablatje OT: 3 gangen menu en wat triple's met de kerstman in www.hardans.com naar binnen gewerkt (niet in de website zelf natuurlijk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|||||||||
|
quote: gekocht: Lair of the minotaur Proyecto Mirage : Gas Alarm nieuwe Mercenary nieuwe Deicide Corpus Christii album Edguy - hellfire club chrome division + shirt signature |
|||||||||
|
quote: is die wat? heb er nog niet echt veel van gehoord Member of the iso-betawuste crew!! |
|||||||||
|
boodschappen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
Gisteren gekocht: Bolt Thrower - Valour Honour Pride Bolt Thrower - Those once Loyal Enslaved - Mardraum Hate Eternal - I, Monarch Immolation - Here in After En bestelt: Agalloch - Pale folklore Caina - Some people fall Desolation Triumphalis - Forever bound to nothingness Geist - Kainsmal Hayras - Sombre destin Nachtmystium - Demise Peste Noire - La sanie des siecles Sterbend - Dwelling lifeless [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-08-2006 13:00] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Ik heb net een originele Namco museum battle collection tshirt gekregen met pacman op de voorkant En tevens een pacman muismatje [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 24-08-2006 13:00] |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
moet ook nog een andere halen, maar dan niet zo;n negerbak |
|||||||||
|
Wat heb je nu dan |
|||||||||
|
Peugod 205 |
|||||||||
|
*proest* |
|||||||||
|
hey was gratis, en nu ga ik een andere halen .. andere auto .. |
|||||||||
|
Pauper! Al wat op het oog? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-08-2006 13:38] |
|||||||||
|
Joa maar ga ik jou niet aan je neus hangen! |
|||||||||
|
Haha! Ik kruip wel in je kont dan |
|||||||||
|
ALWEER? |
|||||||||
|
Ik heb een 10ritten kaart, niet zorken slet |
|||||||||
|
No wonder dat ik de laatste tijd zo immens loop te ruften |
|||||||||
|
Yeah!! Vandaag binnen gekregen van Dis-Order: Unearth: III:In The Eyes Of Fire! Nevermore: In Memory! |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |