![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze een keer gezien, 2001 in 013, was ook er goed. Dat optreden is zelfs nog een cd van gemaakt (The Voice of the Wretched) ![]() |
|
Luister oud werk eens dan ... ![]() |
|
Dan kun je horen dat het nog veel beroerder kan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
WACKEN!!!!! lang leve de festivalmarkten cds: pantera - powermetal viscious rumors - sadistic symphony lps: anthrax spreading the disease toxik - world circus sabbath - dreamweaver hellion - (geen idee hoe dat ding heet) patches: twisted sister master judas priest vio-lence razor nasty savage angel dust artillery deathrow iron angel morbid saint symphony x overkill blitzkrieg kon ze gewoon niet laten liggen ![]() |
|
quote: Meisterwerk I & II en een paar albums als ik het me goed herinner. Ik vond eigenlijk alleen de hele oude "demo" shit interessant, rammelende deathmetal. Maar als je zegt: Nico, check dat album, dat vind je gaaf (je kent mijn muzieksmaak wel enigszins) dan sta ik daar uiteraard voor open. ![]() |
|
een bagel met zalm en crimecheese en gratis flitsende zonnebril ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
tuinkabouter, cadeau voor mijn vriendin haar nieuwe tuin. 2 GI JOE dvd's, cadeau voor een vriend. ![]() |
|
quote:Turn Loose the Swans ... Wel ff op je in laten werken ... Trinity (verzamelaar met 3 oude werkjes) ![]() |
|
Op vinyl: In Flames - Lunar Strain (origineel) In Flames - Subterranean (origineel) Hexenhaus - A Tribute To Insanity Autumn Tears - Winter And The Broken Angel: Love Poems For Dying Children Act III En als klap op de vuurpijl: While Heaven Wept - Chapter One: 1989 - 1999 (misdruk limited tot 50 stuks!! Ipv van zwarte een bruinige hoes en 1 lp clear vinyl en 1 lp zwart vinyl) Staalman blij? Dacht het wel!!! [edit] En op cd: Johnny Cash / Willy Nelson - VH1 Storytellers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-08-2006 16:23] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hexenhaus, gaaf ![]() euh ikke : 2 Ragoezi's 1 Italiaanse bol chorizo ![]() |
|
quote: Mike Wead = ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Ja Mike Weadelie ![]() ![]() Ik ken em door Memento Mori. Daarna Deja Voodoo van Hexenhaus destijds aangeschaft. Ik denk da'k dat straks thuis weer es ff ga opzetten (als ik het nog heb tenminste) ![]() ![]() |
|
en Mercyful Fate! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
En King Diamond (band)! MF wist ik nie ![]() |
|
En Abstrakt Algebra! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Tunneeels! ![]() Chocolaatjes Lange vloei Tipjes En straks een beste puut wiet. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Alleen "9" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wijn en iets lekkers te knabbelen. ![]() |
|
Wijn met negerpiemiel.. jummie! Deze gehaald ![]() ![]() ![]() |
|
Netjes ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Frikandellen gekocht ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
URS classic Console PLug ins binnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:BUUURRRRRRMAAAAAAAAANNNNNN!!!! Neuken? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |