![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon "kaassouflée". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lekker! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Winter - Into darkness / eternal frost (digipack) (sorry Jenje, ik was je voor... ![]() ![]() ![]() |
|
Artiest: Winter Titel: Into Darkness/Eternal Frost ArtikelNr: 172786 Drager: CD Artiest: Boy Hits Car Titel: Boy Hits Car + 2 (Jap-Imp W/ 2 Bonus Tracks: I'm A Cl) ArtikelNr: 479886 Drager: CD Ik zal em hebben ... ![]() |
|
En terecht, is echt een geweldige CD!!! Ik had er alleen een kopietje van, nu eindelijk dan het origineel... ![]() ![]() |
|
Mensen als jullie Winter vet vinden, zorg ervoor dat jullie W.O.M.B./Disciples of Mockery in huis hebben/halen ![]() ![]() |
|
Waar is je punt. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Touché Spekt0rr. ![]() Blij dat ik zoveel attentie mag opwekken. ![]() [compulsive obsessive hapmodus aan] Ik beëindig mijn zinnen toch vaak met een smiley in de plaats van een punt. Denk wel 50%-50% ofzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 18-08-2006 23:46] ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik moet toegeven, het was even sparen ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
Italiaanse wagens. Zo betrouwbaar als een golfer tijdens een bliksemstorm. Bovendien is dat ding kotslelijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-08-2006 1:00] ![]() |
|
Tja, Italiaanse motoren zijn al even erg...maar wel mooi... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Alleen Alfa Romeo vind ik (best wel) mooi. Maar dan nog, d'r gaan zoveel kleine dingen stuk aan die wagens dat het niet leuk is om ze voorbij de 200dkm te bezitten. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-08-2006 1:25] ![]() |
|
hehe ja, ik had bijna een oude alfa 155 gekocht, maar bedacht me gelukkig nog net op tijd ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
tijdje terug nieuwe 'toffeltjes gekocht. ![]() drakepootjes FTW ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
hoe smaakloos ![]() ![]() ![]() |
|
36 Crazyfists - A Snow Capped Romance 3 Inches Of Blood - Advance And Vanquish ![]() |
|
quote: Die 36 Crazyfists vind ik bijzonder slecht ![]() ![]() |
|
Deze hier ![]() en Dervish - Live in Palma ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En altijd en eeuwig die gordijnen gesloten.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Heb je soms verkering met een Turkse? ![]() |
|
![]() Inderdaad wel typische turkenbakken ja. ![]() |
|
Rokje: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
3 paarse fotolijstjes waar 3 mooie vakantie ploaties in gaan hangen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |