![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
beherit - drawing down the moon cd lugubrum - de totem cd mysticum - lost masters of the universe ts zo, voor het eerst sinds tijden wat metal gekocht ![]() Je moeder. ![]() |
|
Zo, je koopt wel meteen de top drie hé? (hoewel, waar is master's hammer - the jilemnice occultist?) ![]() |
|
quote:Waar is die Mysticum nog meer te krijgen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
geen idee, heb hem van iemand van kriegsmachine overgenomen (had er helaas maar één dus, voor de duidelijkheid) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-08-2006 15:19] Je moeder. ![]() |
|
OK, was gewoon benieuwd omdat er namelijk verder geen mailorders zijn met de originele shirts. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ja, wist niet eens dat ze van de cd shirts hadden gedrukt ![]() maar alsk er nog eens één tegenkom, zal ik proberen er aan te denken ![]() Je moeder. ![]() |
|
Twin Peaks soundtrack. Bomberjack. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Wat is Geist voor iets? en is die ZAO een beetje te pruimen, hoor er veel verschillende geluiden over. Zelf gekocht laatste week: Khoma - The Second Wave The Gathering - Home Atakhama - Existence Indifferent Venetian Snares - Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms Tool - Undertow & Aenema (die moest ik nog hebben ![]() ![]() |
|
-gestreept hempje van H&M -make-upjes -wijn -2 x AH pasta gerechten -ontbijtspek. -westfriesekruidekaas -wijn -2 x brood van toen ![]() -cd Smashing Pumpkins "rotten apples" -wijn ![]() |
|
quote:Heb de tanktop versie al (ik ga er van uit dat het dit shirt is: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
nee het is met dat plaatje groot op de voorkant en achterop nog iets. maar die kerel zou even kijken of hij er nog één kon regeln, ik laat het wel weten tzt Je moeder. ![]() |
|
De hoes groot op de voorkant inclusief achter-opdruk? Dan is het een bootleg shirt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ah weer wat geleerd hehe geen interesse meer dus? Je moeder. ![]() |
|
Nee, heb het liefst de originele shirts en geen bootlegs meer (heb al teveel shirts dus als ik ook nog eens de bootleg shirts ga verzamelen dan is er helemaal geen eind meer in zicht hahaha). Evengoed bedankt voor de moeite ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ja, je hebt het ook gemixt hea, ik deed altijd alleen die Auburn. Werd bij mij echt mooi knal! ![]() - Hempje (groen met wit) - Hoge paarse 'nep allstars', met roze bontje binnenin, hehehehe. - Hoge bruine 'nep allstars' Zo, kunnen mijn gatenkaas gympjes weg! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Voor die gevallen is het ook ![]() Ik kon Argus ook al niet vinden.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ach dat ging nog vrij soepeltjes vond ik hoor ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hehehe... Ikke net: spare-ribs om straks te marineren en braden en een tray DAB ![]() ![]() |
|
Wij kippevleugeltjes en argentijnse steak.. Worden nu op den gril geflikkert.... ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
OEH! Errug lekker ook. Just what the weekend ordered ![]() Na Zdraví! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Na Zdrowie ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Op wacken een celtic frost morbid tales hooded sweater en een fatal portrait shirt van king diamond. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |