![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
ik dacht een goodfellas t-shirt... |
|||||||||
|
Hehe, nee, dat kon eigenlijk niet meer na het "Don't mention the war" t-shirt. Maar goed opgelet! |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
niet nog een boodschap in de Steenstraat gehaald? vlakbij de Chinese kapper [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-08-2006 0:46] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|||||||||
|
o zag je me? |
|||||||||
|
Ik twijfelde of jij het was Maar nu heb je jezelf verlinkt edit ontopic: extra lange haringen voor modderig Wacken golden power Warsteiner [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-08-2006 0:57] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|||||||||
|
Nieuw MP3-spelertje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|||||||||
|
Carpathian Forest - Fuck you all!!! Lacuna Coil - Karmacode shirt Visceral Bleeding Member of the iso-betawuste crew!! |
|||||||||
|
4 oude houten eetkamerstoelen van de Bouvrie |
|||||||||
|
De bouvrie, als iemand meuk otwerpt die een kleuter had kunnen verzinnen is die prutser het wel. Face it, je kunt het bij de Praxis kopen .. |
|||||||||
|
Sinds wanneer heeft de Praxis eetkamer stoelen? Of zit je thuis ook op je hark Jan |
|||||||||
|
Hmm die verkopen ze er regelmatig ook .. maar ze hebben standaard gordijnen van Jantje de Boef |
|||||||||
|
Die lamellen ja, erg mooi vind ik die, wel erg prijzig dat wel ja. Die stoelen heb ik trouwens voor een prikkie van Marktplaats. |
|||||||||
|
brr .. weet je nooit wat erop gezeten heeft ... misschien wel een crusty punker met aarsschurft |
|||||||||
|
Op een bouvrie zeker |
|||||||||
|
hEY .. ALS ER EEN JAAR NIEMAND OP ZIT .. capslockaids |
|||||||||
|
Capitool reisgids Moskou (uitgebreide versie) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
copy 1:1 Ontopic, aangeschaft de afgelopen weken: DEATHSPELL OMEGA - Inquisitors Of Satan LP DEATHSPELL OMEGA - Si Monumentum Requires, Circumspace DLP FUNERAL PROCESSION - Funeral Procession CD KERMANIA - Ahnenwerk CD WEAKLING - Dead As Dreams CD |
|||||||||
|
Krat Dommelsch Brood Melk Chips Fruit Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|||||||||
|
de nieuwe slayer khad hem zaterdag al origineel, geweldige cd weer |
|||||||||
|
quote: Geld teveel zeker ? |
|||||||||
|
Dat moet haast wel, haha. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |