|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
zoals ik pas geleden gelezen heb op teletekst is barry hay van golden earring een meiden heavy metal band aan het oprichten.jaren geleden had je nog the runaways en girlschool welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik denk dat de meiden dat zelf moeten uitmaken . Je had vroeger de kreet : kies exact . en meer vrouwen die de technische richting op moesten .maar volgens mij kan je daar geen invloed op uitoefenen als overheid . Je kan hooguit de exacte vakken en technische studies leuker maken en toegankelijker maken voor iedereen en met name voor meisjes ( door veel leuke dingen te doen,projecten ,creativiteit ,uitstapjes etc ) . Misschien geldt hetzelfde voor metal .als er meer mooie muziek gemaakt wordt in de metal komen daar vanzelf meer meisjes op af . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 15-01-2002 9:40] |
|
hmmm ik denk niet dat je het zo kan stellen. Waarom heeft het meer vrouwen nodig, het is al die jaren met weinig vrouwen ook goed gegaan?! Het is toch geen behoefte die voldaan moet worden? Al moet ik zeggen dat het wel fijn is dat ik ook eens wat vriendinnen heb die van de zelfde muziek smaak houden als mij. Ik vind het trouwens wel erg klasse dat er veel meer vrouwen gaan grunten en bassen. Ik had het met mijn huisgenoot daar ook al over, dat je misschien over een aantal jaar de mannen alleen nog achter een keyboard ziet staan . Ach ik vind het wel best zo. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is ook waar .Metal is muziek en een manier van uitdrukken ,als je bijvoorbeeld een vriendin hebt die zich daar niet mee bezighoudt is dat geen belemmering in een relatie misschien begrijp je elkaar wel beter als je allebei naar metal luistert of heb je ergens om over te praten .En als je geen relatie/vriendin hebt is dat ook okay . Iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij wil doen en waar hij of zij zich mee bezig wil houden zolang je een ander daarmee niet schaadt in zijn of haar ontwikkeling . |
|
misschien bedoeld lemmie wel dat ie meer wilt neuken..? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tuurlijk moeten er niet meer vrouwen in de metal. Vrouwen kunnen helemaal geen metal maken. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Misschien moeten we topic veranderen in : Ik heb een vrouw nodig ? |
|
quote: De meesten niet nee, daar moet ik het toch mee eens zijn. Misschien zouden er meer vrouwen moeten komen die dat WEL kunnen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: zo is Lemmy ook wel weer, maar ik zal de context ff uitleggen: de uitspraak kwam na aanleiding van zijn uitspraak dat hij vrouwen in de muziek altijd juist op sleeptouw heeft genomen. Een single uitgebracht met Girlschool, op de DVD een duet met Doro (niet de eerste keer dacht ik), duet met een of andere vrouw gedaan die zelfmoord heeft gepleegd een paar maanden terug (kan even niet op de naam komen) en natuurlijk als support meegenomen 'Cycle sluts from hell'( ). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was sarcastisch weet je wel 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Nah, vrouwelijke fans zijn o.k. Maar een black metalband met een bassiste of gitariste? Nee, echt niet. Heerlijk, die kortzichtigheid. |
|
Idd vrouwen kunnen beter gewoon een beetje dansen. Muziek maken kunnen ze niet, dus zo'n hoge kunst als Black Metal is al helemaal uit den boze. Huhuhuh... heheheh... |
|
metal heeft goede muzikanten nodig en of die nou mannelijk,vrouwelijk of wat dan ook zijn boeit niet! |
|
quote: Mee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Auw mijn oren! |
|
limp bizkit wil een gitariste dat zegt genoeg dacht ik... No meat is sweater |
|
quote: damn right! |
|
quote: dus een drumster mag wel ? yippeeee maar goed wij maken dan ook geen echte black metal. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
of ehmm.... de 'zangeres' van sinister of ehhhmmm.... noem nog es wat so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Vrouwen in metal... meestal niet. Ik wil het zowiezo niet over vriendinnen van gitaristen, moeders van drummers en zusjes van roadies hebben die meezingen/vioolspelen/fluiten/tamboerijnen, want da's ruk. En verder is metal hard en hoekig, en een vrouw niet. Simpel |
|
metal maken is gewoon voor kerels.. luisteren voor iedereen alleen vrouwen hebben niet zo een goede gave als mannen Godverdommen.. |
|
Luister eens naar FEIKN... |
|
quote:ik zeg maar niks No regrets and no remorse... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |