![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was al gepost. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Alweer De Standaard: 'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken' Als vrouwen worden geconfronteerd met vooroordelen, gaan ze harder werken om het tegendeel te bewijzen. Dat concludeert sociaal psycholoog Laura Kray op basis van onderzoek aan de Haas School of Business in het Amerikaanse Berkeley. Kray deed een experiment met een groep studenten aan de universiteit. Ze discussieerden over de uitspraken van Harvard hoogleraar Larry Summers die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen. De discussie lokte een onderbewuste reactie uit bij vrouwen die in een volgend experiment waarin een onderhandeling werd nagespeeld, agressiever en meer 'mannelijk' te werk gingen. Dat mannelijke gedrag heeft zijn nadelen: vrouwen zouden tijdens de onderhandelingen ineens geen oog meer hebben voor de overeenkomsten tussen de gesprekspartners en richten zij zich enkel op het behalen van de eigen doelen. Beter dan vrouwen enkel provoceren is het daarom om hen bewust te maken van de kracht van hun vrouwelijke kwaliteiten. mcu ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Ha ha vet. 'Zeg schatje. Je wilt projectmanager worden maar je bent gewoon een blondje met grote memmen.' BOEM PATS Project op tijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
edit; al gepost dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-09-2006 16:47] ![]() |
|
Is ook al gepost. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Excuses, keek weer eens niet verder dan mijn neus lang is ![]() ![]() |
|
Frans Bauer is bang voor kaalheid (Novum) - Frans Bauer is bang om kaal te worden. "Dat heeft puur te maken met mijn ijdelheid", zegt de 32-jarige volkszanger zondag in De Telegraaf. "Stel je voor dat ik helemaal kaal word, dan moet ik een cowboyhoed gaan dragen. Daar schrik ik 's nachts wel eens wakker van." Frans Bauer is bang voor kaalheid Frans is ook ontdaan wanneer hij 's ochtends 'ineens hartstikke veel haren' op zijn kussen vindt. "Mijn haargrens is de afgelopen jaren opgeschoven. En het wordt er ook al niet dikker op." Aan een toupetje begint hij echter niet. "Het moet wel natuurlijk blijven allemaal." Frans benijdt mensen die krullen hebben of een volle kop met haar, zoals zijn vrouw Mariska. "Daar ben ik voor gevallen. Onze kinderen hebben ook alledrie een lekkere volle bos." Wát een drama! ![]() ![]() |
|
Lonsdale-jongeren communiceren via Google Earth AMSTERDAM - Sinds Google Earth heel Nederland stukken gedetailleerder op de kaart heeft gezet, lijkt de jacht naar eigenaardigheden geopend. Zo is in een veld tussen Rhenen en Veenendaal overduidelijk het woord 'Lonsdale' te lezen. "Heel eigenaardig", zegt Fred Hagman van Aerodata, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de luchtfoto's van Google Earth. "Dat moet haast wel toeval zijn", zo voegt hij er aan toe. Volgens Hagman is het vrijwel uitgesloten dat het woord 'Lonsdale' gemaakt is om de aandacht te trekken van Google Earth-gebruikers. "Het is voor het publiek nooit bekend geweest wanneer we onze vluchten uitvoerden", zo zegt Hagman. "Het lijkt er dus op dat dit puur toeval is. Wellicht is het gras platgestampt om een grapje met een luchtballon uit te halen." Wijzigen Ook sluit Hagman uit dat derden met de foto's gesjoemeld hebben. "Van buitenaf valt er niets te wijzigen in Google Earth. We proberen de luchtfoto's bovendien zo onaangetast mogelijk te laten. We hebben alleen op last van het Ministerie van Defensie enkele gevoelige gebieden afgedekt." http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=rhenen,+netherlands&ie=UTF8&z=18&ll=51.978028,5.565546&spn=0.002465,0.007381&t=k&om=1 Ik was het iig niet. ![]() |
|
quote:Ach jij kan dat toch best betalen, als het door vertraging geld kost ![]() ![]() |
|
quote: kun je meteen zien hoeveel hersens die lui hebben. De a en de L zijn verkeerd om. ![]() |
|
Nee hoor, als je goed kijkt zie je dat het woord 'Dale' gespiegeld staat. ![]() |
|
Spaanse modeshow weigert te magere modellen MADRID - De organisatoren van de grootste jaarlijkse Spaanse modeshow hebben vijf modellen uitgesloten van deelname omdat ze te mager waren. Dat heeft een woordvoerder van de show, de Pasarela Cibeles, zondag bekendgemaakt. De organisatoren willen af van het graatmagere ideaalbeeld dat voor veel modellen als norm geldt. Het inschakelen van meer normaal geproportioneerde vrouwen als model moet op termijn leiden tot het bijstellen van de schoonheidsnorm waarin extreem magere vrouwen mooi worden gevonden, aldus directeur Cuca Solana. "De show wil een imago projecteren waarin schoonheid, elegantie en gezondheid hand in hand gaan", aldus Solana. De Pasarela Cibeles gaat maandag van start en duurt tot volgende week vrijdag. De afgewezen modellen zijn vorige week gekeurd. Enkele modellen hadden een gewicht dat ver onder de norm lag die geldt als een gezond gewicht. De namen van de afgewezen modellen zijn niet naar buiten gebracht, maar volgens Solana hebben enkele zeer bekende modellen zich niet bij de keuring gemeld omdat ze vreesden te worden afgewezen. ![]() De Pasarela Cibeles heeft voor de keuring artsen ingeschakeld die moesten beoordelen of de vrouwen een gezond gewicht hadden of (veel) te mager waren. Volgens een van de artsen ging het bij de afgewezen modellen om meisjes van langer dan 1,75 die minder, en in sommige gevallen veel minder, wogen dan 55 kilo. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Goede ontwikkeling. Ik zet wel mijn vraagtekens bij het feit dat het mede door overheidspressie kwam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Waaruit maak je dat dan op? En ik vind dat de overheid in dit soort extreme gevallen juist pressie moet uitoefenen, het gaat ook om de gezondheid van de burgers. ![]() |
|
quote: Een ander artikel dat ik hierover gelezen heb. quote: Vrijheid van meningsuiting wordt hierdoor wel aangetast. Ik kiijk ook niet graag naar al die magere scharminkels maar als een modesalon graag dat soort meiden wilt inhuren dan moeten ze het doen en daar hoort de overheid zich buiten te houden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Eerste penistransplantatie in China Chinese artsen hebben de eerste succesvolle penistransplantatie uitgevoerd. Een 44-jarige man die zijn geslacht eerder dit jaar bijna helemaal had verloren door een ongeluk, kreeg dat van een overleden landgenoot aangenaaid. Dat berichtte het Britse dagblad The Guardian maandag. Volgens de artsen verliep de vijftien uur durende operatie zonder problemen. De bloedtoevoer naar de penis was prima en de man kon ook weer urineren. De procedure, waarover het vakblad European Urology volgende maand publiceert, is volgens experts dan ook baanbrekend op het gebied van transplantaties. Toch moesten de chirurgen de donorpenis na twee weken weer afsnijden. De man en zijn echtgenote konden niet leven met de gedachte dat hij rondliep met het geslacht van een dode man in zijn broek. Volgens de artsen toonde het geslachtsorgaan geen tekenen van afstoting door het lichaam van de patiënt. Dergelijke psychische problemen komen vaker voor bij mensen die een orgaantransplantatie hebben ondergaan, zeker als het een zichtbaar orgaan betreft. In 2001 liet een Nieuw-Zeelander zijn onlangs getransplaneerde hand om vergelijkbare redenen weer verwijderen. Ondankbare hond dat is... ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik sta op de lijst voor een enorme negerlul ![]() ![]() |
|
quote:Je hebt nu een kleintje dus? ![]() |
|
In vergelijk met een negerlul wel ja, maar wiens snikkel is dat niet dan ![]() ![]() |
|
beetje blekchick wilt je dan niet meer he .. ![]() |
|
ik heb dan ook niks met blek, ik maak kunst ![]() |
|
En dan op deze manier testen: Operatie na sex met egel In Servië heeft een man geprobeerd seks te hebben met een egel nadat een tovenares hem wijs had gemaakt dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden. Medisch personeel heeft grote middelen moeten inzetten om de jongeheer van Zoran Nikolovic op te lappen. Dit meldt te Telegraaf vrijdag. De man uit Belgrado heeft blind het advies van de tovenares opgevolgd, echter heeft de man er niet veel plezier aan overgehouden. Hij belandde met hevige pijn en een geslachtsorgaan vol met stekels op de spoeddienst. “het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk klaar te stomen voor de dienst," aldus een woordvoerder van het ziekenhuis. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is al gepost ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |