IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-09-2006 15:14 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

De Standaard:

'Orale seks kan kanker veroorzaken'

STOCKHOLM - Hetzelfde virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, blijkt via orale seks ook tot kanker aan de amandelen te kunnen leiden. Die waarschuwing uiten onderzoekers van het Karolinska Instituut in de Zweedse hoofdstad Stockholm.

Zij zijn gealarmeerd door de sterke stijging van het aantal gevallen van amandelkanker in hun land en ook elders in de westerse wereld. Dat schrijft de Zweedse krant Svenska Dagbladet.

In de afgelopen dertig jaar is het aantal gevallen van kanker aan de tonsillen in de regio Stockholm verdrievoudigd, terwijl andere vormen van kanker een stuk minder snel toenamen. De onderzoekers stellen dat de toename van de amandelkanker wordt veroorzaakt door verandering van de seksuele gewoonten en de daling van de leeftijd waarop mensen voor het eerst seks hebben.

Kanker aan de amandelen kan ook door roken komen. Maar het aantal rokers daalt. De stijging moet dus voor rekening van iets anders komen, zeggen de onderzoekers, wier rapport in het vakblad International Journal of Cancer wordt gepubliceerd. bvb



Member of the iso-betawuste crew!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-09-2006 15:15 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Was al gepost.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-09-2006 15:17 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Alweer De Standaard:

'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken'

Als vrouwen worden geconfronteerd met vooroordelen, gaan ze harder werken om het tegendeel te bewijzen. Dat concludeert sociaal psycholoog Laura Kray op basis van onderzoek aan de Haas School of Business in het Amerikaanse Berkeley.

Kray deed een experiment met een groep studenten aan de universiteit. Ze discussieerden over de uitspraken van Harvard hoogleraar Larry Summers die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen. De discussie lokte een onderbewuste reactie uit bij vrouwen die in een volgend experiment waarin een onderhandeling werd nagespeeld, agressiever en meer 'mannelijk' te werk gingen.

Dat mannelijke gedrag heeft zijn nadelen: vrouwen zouden tijdens de onderhandelingen ineens geen oog meer hebben voor de overeenkomsten tussen de gesprekspartners en richten zij zich enkel op het behalen van de eigen doelen. Beter dan vrouwen enkel provoceren is het daarom om hen bewust te maken van de kracht van hun vrouwelijke kwaliteiten. mcu



Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-09-2006 15:18 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 15 september 2006 15:15 schreef Leviathanica het volgende:
Was al gepost.

Was chockerend genoeg!! Geen tijd om na te pluizen


Member of the iso-betawuste crew!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-09-2006 15:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 september 2006 15:17 schreef Snoodaerdt het volgende:
Alweer De Standaard:

'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken'

Als vrouwen worden geconfronteerd met vooroordelen, gaan ze harder werken om het tegendeel te bewijzen. Dat concludeert sociaal psycholoog Laura Kray op basis van onderzoek aan de Haas School of Business in het Amerikaanse Berkeley.

Kray deed een experiment met een groep studenten aan de universiteit. Ze discussieerden over de uitspraken van Harvard hoogleraar Larry Summers die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen. De discussie lokte een onderbewuste reactie uit bij vrouwen die in een volgend experiment waarin een onderhandeling werd nagespeeld, agressiever en meer 'mannelijk' te werk gingen.

Dat mannelijke gedrag heeft zijn nadelen: vrouwen zouden tijdens de onderhandelingen ineens geen oog meer hebben voor de overeenkomsten tussen de gesprekspartners en richten zij zich enkel op het behalen van de eigen doelen. Beter dan vrouwen enkel provoceren is het daarom om hen bewust te maken van de kracht van hun vrouwelijke kwaliteiten. mcu




Ha ha vet.

'Zeg schatje. Je wilt projectmanager worden maar je bent gewoon een blondje met grote memmen.'


BOEM PATS Project op tijd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-09-2006 16:15 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

edit; al gepost dus

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-09-2006 16:47]



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-09-2006 16:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Is ook al gepost.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-09-2006 16:46 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Excuses, keek weer eens niet verder dan mijn neus lang is



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-09-2006 14:26 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Frans Bauer is bang voor kaalheid


(Novum) - Frans Bauer is bang om kaal te worden. "Dat heeft puur te maken met mijn ijdelheid", zegt de 32-jarige volkszanger zondag in De Telegraaf. "Stel je voor dat ik helemaal kaal word, dan moet ik een cowboyhoed gaan dragen. Daar schrik ik 's nachts wel eens wakker van."
Frans Bauer is bang voor kaalheid

Frans is ook ontdaan wanneer hij 's ochtends 'ineens hartstikke veel haren' op zijn kussen vindt. "Mijn haargrens is de afgelopen jaren opgeschoven. En het wordt er ook al niet dikker op." Aan een toupetje begint hij echter niet. "Het moet wel natuurlijk blijven allemaal."

Frans benijdt mensen die krullen hebben of een volle kop met haar, zoals zijn vrouw Mariska. "Daar ben ik voor gevallen. Onze kinderen hebben ook alledrie een lekkere volle bos."


Wát een drama!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-09-2006 15:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Lonsdale-jongeren communiceren via Google Earth


AMSTERDAM - Sinds Google Earth heel Nederland stukken gedetailleerder op de kaart heeft gezet, lijkt de jacht naar eigenaardigheden geopend. Zo is in een veld tussen Rhenen en Veenendaal overduidelijk het woord 'Lonsdale' te lezen.

"Heel eigenaardig", zegt Fred Hagman van Aerodata, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de luchtfoto's van Google Earth. "Dat moet haast wel toeval zijn", zo voegt hij er aan toe. Volgens Hagman is het vrijwel uitgesloten dat het woord 'Lonsdale' gemaakt is om de aandacht te trekken van Google Earth-gebruikers.

"Het is voor het publiek nooit bekend geweest wanneer we onze vluchten uitvoerden", zo zegt Hagman. "Het lijkt er dus op dat dit puur toeval is. Wellicht is het gras platgestampt om een grapje met een luchtballon uit te halen."

Wijzigen

Ook sluit Hagman uit dat derden met de foto's gesjoemeld hebben. "Van buitenaf valt er niets te wijzigen in Google Earth. We proberen de luchtfoto's bovendien zo onaangetast mogelijk te laten. We hebben alleen op last van het Ministerie van Defensie enkele gevoelige gebieden afgedekt."

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=rhenen,+netherlands&ie=UTF8&z=18&ll=51.978028,5.565546&spn=0.002465,0.007381&t=k&om=1

Ik was het iig niet.



spectre
Usericon van spectre
Posted 17-09-2006 15:09 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 15 september 2006 15:22 schreef Chelman het volgende:
Ha ha vet.

'Zeg schatje. Je wilt projectmanager worden maar je bent gewoon een blondje met grote memmen.'


BOEM PATS Project op tijd.
Ach jij kan dat toch best betalen, als het door vertraging geld kost


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 18-09-2006 10:46 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 17 september 2006 15:06 schreef Oud Vuil het volgende:
Lonsdale-jongeren communiceren via Google Earth


AMSTERDAM - Sinds Google Earth heel Nederland stukken gedetailleerder op de kaart heeft gezet, lijkt de jacht naar eigenaardigheden geopend. Zo is in een veld tussen Rhenen en Veenendaal overduidelijk het woord 'Lonsdale' te lezen.

"Heel eigenaardig", zegt Fred Hagman van Aerodata, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de luchtfoto's van Google Earth. "Dat moet haast wel toeval zijn", zo voegt hij er aan toe. Volgens Hagman is het vrijwel uitgesloten dat het woord 'Lonsdale' gemaakt is om de aandacht te trekken van Google Earth-gebruikers.

"Het is voor het publiek nooit bekend geweest wanneer we onze vluchten uitvoerden", zo zegt Hagman. "Het lijkt er dus op dat dit puur toeval is. Wellicht is het gras platgestampt om een grapje met een luchtballon uit te halen."

Wijzigen

Ook sluit Hagman uit dat derden met de foto's gesjoemeld hebben. "Van buitenaf valt er niets te wijzigen in Google Earth. We proberen de luchtfoto's bovendien zo onaangetast mogelijk te laten. We hebben alleen op last van het Ministerie van Defensie enkele gevoelige gebieden afgedekt."

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=rhenen,+netherlands&ie=UTF8&z=18&ll=51.978028,5.565546&spn=0.002465,0.007381&t=k&om=1

Ik was het iig niet.


kun je meteen zien hoeveel hersens die lui hebben.
De a en de L zijn verkeerd om.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 18-09-2006 11:53 by Ascension Profiel van Ascension

Nee hoor, als je goed kijkt zie je dat het woord 'Dale' gespiegeld staat.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-09-2006 12:05 by Argus Profiel van Argus

Spaanse modeshow weigert te magere modellen
MADRID - De organisatoren van de grootste jaarlijkse Spaanse modeshow hebben vijf modellen uitgesloten van deelname omdat ze te mager waren. Dat heeft een woordvoerder van de show, de Pasarela Cibeles, zondag bekendgemaakt.

De organisatoren willen af van het graatmagere ideaalbeeld dat voor veel modellen als norm geldt. Het inschakelen van meer normaal geproportioneerde vrouwen als model moet op termijn leiden tot het bijstellen van de schoonheidsnorm waarin extreem magere vrouwen mooi worden gevonden, aldus directeur Cuca Solana. "De show wil een imago projecteren waarin schoonheid, elegantie en gezondheid hand in hand gaan", aldus Solana.

De Pasarela Cibeles gaat maandag van start en duurt tot volgende week vrijdag. De afgewezen modellen zijn vorige week gekeurd. Enkele modellen hadden een gewicht dat ver onder de norm lag die geldt als een gezond gewicht.

De namen van de afgewezen modellen zijn niet naar buiten gebracht, maar volgens Solana hebben enkele zeer bekende modellen zich niet bij de keuring gemeld omdat ze vreesden te worden afgewezen.




De Pasarela Cibeles heeft voor de keuring artsen ingeschakeld die moesten beoordelen of de vrouwen een gezond gewicht hadden of (veel) te mager waren. Volgens een van de artsen ging het bij de afgewezen modellen om meisjes van langer dan 1,75 die minder, en in sommige gevallen veel minder, wogen dan 55 kilo.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2006 12:13 by Chelman Profiel van Chelman

Goede ontwikkeling. Ik zet wel mijn vraagtekens bij het feit dat het mede door overheidspressie kwam.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2006 12:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

Waaruit maak je dat dan op? En ik vind dat de overheid in dit soort extreme gevallen juist pressie moet uitoefenen, het gaat ook om de gezondheid van de burgers.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2006 13:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 september 2006 12:22 schreef Iskariot het volgende:
Waaruit maak je dat dan op?


Een ander artikel dat ik hierover gelezen heb.
quote:

En ik vind dat de overheid in dit soort extreme gevallen juist pressie moet uitoefenen, het gaat ook om de gezondheid van de burgers.


Vrijheid van meningsuiting wordt hierdoor wel aangetast. Ik kiijk ook niet graag naar al die magere scharminkels maar als een modesalon graag dat soort meiden wilt inhuren dan moeten ze het doen en daar hoort de overheid zich buiten te houden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-09-2006 15:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Eerste penistransplantatie in China

Chinese artsen hebben de eerste succesvolle penistransplantatie uitgevoerd. Een 44-jarige man die zijn geslacht eerder dit jaar bijna helemaal had verloren door een ongeluk, kreeg dat van een overleden landgenoot aangenaaid. Dat berichtte het Britse dagblad The Guardian maandag.

Volgens de artsen verliep de vijftien uur durende operatie zonder problemen. De bloedtoevoer naar de penis was prima en de man kon ook weer urineren. De procedure, waarover het vakblad European Urology volgende maand publiceert, is volgens experts dan ook baanbrekend op het gebied van transplantaties.

Toch moesten de chirurgen de donorpenis na twee weken weer afsnijden. De man en zijn echtgenote konden niet leven met de gedachte dat hij rondliep met het geslacht van een dode man in zijn broek. Volgens de artsen toonde het geslachtsorgaan geen tekenen van afstoting door het lichaam van de patiënt.

Dergelijke psychische problemen komen vaker voor bij mensen die een orgaantransplantatie hebben ondergaan, zeker als het een zichtbaar orgaan betreft. In 2001 liet een Nieuw-Zeelander zijn onlangs getransplaneerde hand om vergelijkbare redenen weer verwijderen.


Ondankbare hond dat is...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2006 15:56 by spectre Profiel van spectre

Ik sta op de lijst voor een enorme negerlul


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2006 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 september 2006 15:56 schreef spectre het volgende:
Ik sta op de lijst voor een enorme negerlul
Je hebt nu een kleintje dus?


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2006 16:02 by spectre Profiel van spectre

In vergelijk met een negerlul wel ja, maar wiens snikkel is dat niet dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2006 16:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

beetje blekchick wilt je dan niet meer he ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2006 16:04 by spectre Profiel van spectre

ik heb dan ook niks met blek, ik maak kunst


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-09-2006 17:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

En dan op deze manier testen:

Operatie na sex met egel

In Servië heeft een man geprobeerd seks te hebben met een egel nadat een tovenares hem wijs had gemaakt dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden. Medisch personeel heeft grote middelen moeten inzetten om de jongeheer van Zoran Nikolovic op te lappen. Dit meldt te Telegraaf vrijdag.

De man uit Belgrado heeft blind het advies van de tovenares opgevolgd, echter heeft de man er niet veel plezier aan overgehouden. Hij belandde met hevige pijn en een geslachtsorgaan vol met stekels op de spoeddienst. “het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk klaar te stomen voor de dienst," aldus een woordvoerder van het ziekenhuis.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-09-2006 17:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Is al gepost



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen