IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-09-2006 13:05 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Fans nemen wraak voor dood Crocodile Hunter

Uitgegeven: 12 september 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 11:36

SYDNEY - Fans van de Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin hebben mogelijk al tien pijlstaartroggen gedood uit wraak voor de dood van hun idool. Dat meldde dinsdag Michael Hornby, een vriend van Irwin en directeur van een door hem opgerichte natuurbeschermingsorganisatie. De 44-jarige Irwin kwam vorige week om het leven toen hij door een rog in de borst werd gestoken bij het duiken.

Sinds de dood van de populaire tv-ster zijn al tien dode pijlstaartroggen met afgesneden staarten teruggevonden op de stranden van noordoost Queensland, de staat waar Irwin woonde en een dierentuin had. Volgens een lokale bioloog is het nog niet duidelijk hoe de roggen zijn gevangen en of hun dood te maken heeft met het overlijden van Irwin.


Hornby meent dat het doden van de pijlstaartroggen "het laatste is wat Steve zou willen". De autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.





kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-09-2006 15:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Sommige mensen zouden gewoon ingeperkt moeten worden in hun (bewegings)vrijheden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-09-2006 15:09 by aerodis Profiel van aerodis



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-09-2006 15:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Michael Horn(b)y


Against God and Government


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 13-09-2006 8:28 by Stefan Profiel van Stefan

PvdA verbaasd over uitspraken Donner over sharia

DEN HAAG - De uitspraken van minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) over de mogelijkheid van het invoeren van de sharia, de islamitische wetgeving, hebben grote verbazing gewekt bij de PvdA. De sociaaldemocraten verzetten zich tegen de 'berusting' die in de uitspraken van Donner zou doorklinken.

Donner zei deze week in een interview met Vrij Nederland dat als tweederde van alle Nederlanders morgen de sharia zou willen invoeren, die mogelijkheid moet bestaan. "Zo iets kun je wettelijk toch niet tegenhouden? Het zou ook een schande zijn om te zeggen: dat mag niet! De meerderheid telt. Dat is nou juist de essentie van democratie", aldus Donner.

Donner zou het toejuichen als iemand als Dyab Abou Jahjah, de leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), deel zou uitmaken van de Tweede Kamer. "Hij blijft binnen de grenzen van de wet en functioneert als bliksemafleider voor de onlustgevoelens onder jonge moslims. Wat hij wil bereiken, doet hij door met anderen samen te werken."

Macht

Donner is het niet eens met de CDA-fractie die eerder dit jaar stelde dat (lokale) partijen die de sharia (islamitische wetgeving) willen invoeren, uit het democratisch bestel geweerd moeten kunnen worden. Volgens de minister moeten moslimgroepen langs democratische weg aan de macht kunnen komen.

Grondwet

PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem zegt dinsdagavond dat Donner lijkt te vergeten dat de sharia op meerdere punten in strijd is met de Nederlandse grondwet. "De minister van Justitie moet zijn energie steken in het bestrijden van dit soort opvattingen in plaats van het signaal te geven dat dergelijke ideeën onderdeel zouden kunnen uitmaken van onze democratie."

Kamerlid Geert Wilders (Groep Wilders) heeft in schriftelijke vragen gesteld of Donner 'deze uitspraak bij volledig bewustzijn heeft gedaan'. Hij vraagt zich af of de bewindsman zijn positie nog wel houdbaar acht.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-09-2006 11:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vrouw wil souvernier van overleden man

Een Duitse weduwe dreigt na haar man nu ook haar vrijheid te verliezen, omdat zij de penis van haar overleden echtgenoot heeft afgesneden. De vrouw wilde het geslachtsdeel graag als souvenir houden. Zij was van plan de penis op sterk water op haar nachtkastje te zetten als herinnering aan de vele gelukkig nachten die zij met haar man doorbracht.

De 66-jarige Heinrich S. overleed in een ziekenhuis in Vogtsburg-Bischoffingen. Vlak na zijn dood sloop zijn weduwe Annerose (68) met een vlijmscherp mes de kamer binnen en hakte de mannelijkheid van haar man eraf. Ziekenhuispersoneel ontdekte de lijkschennis, waarna Annerose werd opgepakt. Tegen haar is drie jaar celstraf geëist.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-09-2006 13:51 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Ik denk dat Donner uit de poppenkast is gepleurd...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 14:06 by Argus Profiel van Argus

Hulde voor de uitspraak van Wilders


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2006 14:11 by spectre Profiel van spectre

En een hulde voor de PvdA kan er niet vanaf?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 14:12 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 14:11 schreef spectre het volgende:
En een hulde voor de PvdA kan er niet vanaf?


De PVDA kijkt altijd verbaasd.
Het is een soort groep JB's in mijn visie....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2006 14:39 by Chelman Profiel van Chelman

Ik snap de ophef over Donner's uitspraak niet zo. Wat hij zegt is namelijk gewoon waar.

Men zou er verstandig aan doen om de impliciete waarschuwing dat in zijn woorden verborgen is (nl. een overheersing van de Islamieten) serieus te nemen. Anders is het over 30 jaar nog waar ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 14:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 14:39 schreef Chelman het volgende:
Ik snap de ophef over Donner's uitspraak niet zo. Wat hij zegt is namelijk gewoon waar.

Men zou er verstandig aan doen om de impliciete waarschuwing dat in zijn woorden verborgen is (nl. een overheersing van de Islamieten) serieus te nemen. Anders is het over 30 jaar nog waar ook.
Wat hij zegt klopt inderdaad, al zou het wat verstandiger geweest zijn als hij erbij vermeldde dat we dit moeten voorkomen.

PS: de PvdAllochtonen ziet hierin de perfecte mogelijkheid de coalitie een beetje uit elkaar te drijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 13-09-2006 14:43]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-09-2006 14:43 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

negers

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 13-09-2006 14:44]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 14:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
De politie heeft misdaadverslaggever Peter R. de Vries vanochtend opgepakt in Oisterwijk in Noord-Brabant. Dat gebeurde na een confrontatie met een politieman. Ook een collega van De Vries werd gearresteerd. De twee zitten nog steeds vast. Het is niet duidelijk wanneer ze weer worden vrijgelaten.

Volgens Omroep Brabant beschuldigde de misdaadverslaggever een agent van oplichtingspraktijken. De redactie van het televisieprogramma van De Vries zegt dat De Vries de agent en diens korpsleiding wilde aanspreken op discutabele contacten met hoogbejaarde vrouwen.

Op het moment van de confrontatie was de politieman met collega's aan het sporten



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 14:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 14:43 schreef HgarrothwulfF het volgende:
negers
berbers

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 13-09-2006 14:45]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-09-2006 14:45 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

lees ik ook eens ergens overheen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-09-2006 14:46 by Iskariot Profiel van Iskariot

@Donner gedoe

Het is denk ik meer dat hij zegt dat gewoon mogelijk moet zijn, dat hij dus vindt dat het mogelijk moet zijn en niet dat je er dus eigenlijk niks aan kan doen mocht 2/3 van de bevolking Moslim worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 13-09-2006 14:46]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 14:47 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 september 2006 14:41 schreef Misanthrope het volgende:
Wat hij zegt klopt inderdaad, al zou het wat verstandiger geweest zijn als hij erbij vermeldde dat we dit moeten voorkomen.


Nogal ja. Ook is dit olie op het vuur voor bijvoorbeeld Turkenland. Hij impliceerd hiermee ook dat hij graag ziet dat het leger ruimbaan maakt voor de heilige verlichting aldaar.
Chellie wil denk ik zo snel mogelijk legaal zijn vrouw mogen slaan oid als hij dat niet snapt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2006 14:47 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 13 september 2006 14:45 schreef HgarrothwulfF het volgende:
lees ik ook eens ergens overheen


Je las nergens overheen hoor, maar ik heb alleen het nieuwsbericht even opgezocht en als quote geplaatst



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2006 14:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 september 2006 14:46 schreef Iskariot het volgende:
@Donner gedoe

Het is denk ik meer dat hij zegt dat gewoon mogelijk moet zijn, dat hij dus vindt dat het mogelijk moet zijn en niet dat je er dus eigenlijk niks aan kan doen mocht 2/3 van de bevolking Moslim worden.
Feitelijk zegt hij dat in de huidige vorm van democratie het mogelijk is. Zelf ziet hij het niet graag.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-09-2006 14:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

@peter R verhaal:

Dat heeft helemaal niets meer met sport te maken. En nu heeft Peter zelf last, wat 'n verhaal.


Suck my piss


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-09-2006 14:51 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 13 september 2006 14:47 schreef Tenderstrike het volgende:
Je las nergens overheen hoor, maar ik heb alleen het nieuwsbericht even opgezocht en als quote geplaatst
kon 'm al niet vinden....

http://www.nu.nl/news/824548/14/Peter_R._de_Vries_gearresteerd.html

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 13-09-2006 14:51]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2006 14:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 september 2006 14:47 schreef Argus het volgende:
Nogal ja. Ook is dit olie op het vuur voor bijvoorbeeld Turkenland.


Leg uit, wat bedoel je hiermee?

quote:

Hij impliceerd hiermee ook dat hij graag ziet dat het leger ruimbaan maakt voor de heilige verlichting aldaar.


Aldaar? In Turkije? Daar is de Sharia expliciet verboden. Waar doel je precies op?

quote:

Chellie wil denk ik zo snel mogelijk legaal zijn vrouw mogen slaan oid als hij dat niet snapt.
Dat kan nu ook legaal hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-09-2006 14:57]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2006 15:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 september 2006 14:51 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kon 'm al niet vinden....

http://www.nu.nl/news/824548/14/Peter_R._de_Vries_gearresteerd.html


Ik hoop voor die gasten dat ze ECHT een sterke zaak tegen Peter hebben. Zo niet, dan gaat hij ze natuurlijk levend villen in zijn programma.

Hehe. Mooi dit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-09-2006 15:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 13 september 2006 15:02 schreef Chelman het volgende:
Hehe. Mooi dit.


Ja echt wel.

Maar andersom is het natuurlijk niet veel anders. Zowiezo, dit is al een "sterk" verhaal. Netzoals mentos of fisherman's friend.


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen