IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Denk ook niet dat het een vooruitgang zal zijn voor de beide landen dan ..

Ach .. veel beroerder kan ook weer nie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:11 schreef Snoodaerdt het volgende:
Tja, dat is een kwestie die veel mensen hier bezighoudt hoor! En het is inderdaad ook één van de belangrijkste speerpunten van het Vlaams Belang... Ik persoonlijk ben niet zo voor een splitsing, maar kan me wel erg storen aan blunders in het systeem zoals hierboven aangehaald

zijn het blunders of moedwillige pesterijen??


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-09-2006 14:15 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets kan opnoemen wat de walen contribueren aan België...weet jij iets?
Ik zie ze echt als parasieten.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 14:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 14:15 schreef Mikeee het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets kan opnoemen wat de walen contribueren aan België...weet jij iets?
Ik zie ze echt als parasieten.
Toerisme is het enige wat mij te binnen schiet



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:11 schreef Mikeee het volgende:
Alleen wilden de tsjechen en slowaken beide zélf graag afscheiden. Ik denk dat de walen en hun franstalige marionetten in Brussel tot de laatste snik tegen zullen stribbelen.
Tenslotte waren de francophones degenen die de dienst uitmaakten t/m zo'n 40~50 jaar geleden? Dat zal hun ziel en trots finaal kapot maken


maar het is echt een achterlijk systeem soms in belgie hoor. Bijv.iemand vertelde me dat, als er een stuk weg in Vlaanderen wordt aangelegd er een evengroot stuk in Walloniëmoet worden aangelegd (anders onstaan daar weer rellen om). dat is echt geen doen natuurlijk.
Maar idd, het groote struikelpunt bij een evtuele splitsing is denk ik Brussel. Dat is natuurlijk een stuk prstige (wie wil nu niet manneke pis binnen haar landsgrenzen hebben liggen ) maar, hahaha, ik denk dat het eerlijkst is dat Brussel tot marocco wordt toegekend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:15 schreef Mikeee het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets kan opnoemen wat de walen contribueren aan België...weet jij iets?
Ik zie ze echt als parasieten.

Toerisme. de ardennen zijn natuurlijk niet gek he. en verder zijn het allemaal heel aardige mensen

maar serieus, ik denk dat wallonie dan bij frankrijk zou worden gevoegd.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:20 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:15 schreef attila_de_hun het volgende:
zijn het blunders of moedwillige pesterijen??


Denk dat beide gevallen waarschijnlijk al meer dan eens de oorzaak zijn geweest van dergelijke wantoestanden... moeilijk te zeggen soms. Er zijn iig nog veel te veel gaten in het hele systeem van gemeenschappen, gewesten, ed... De tendens van tegenwoordig zoveel mogelijk bevoegdheden over te hevelen naar de bevoegde regeringen (bv de Vlaamse regering) heeft hieraan al redelijk veel verbeterd maar het is een kwestie die nog lang niet opgelost is en dat wrsch ook nooit zal worden


Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:22 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Toerisme. de ardennen zijn natuurlijk niet gek he. en verder zijn het allemaal heel aardige mensen

maar serieus, ik denk dat wallonie dan bij frankrijk zou worden gevoegd.


en Vlaanderen terug naar Nederland dan?
Dietsland ftw!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-09-2006 14:24 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 september 2006 14:18 schreef attila_de_hun het volgende:
maar het is echt een achterlijk systeem soms in belgie hoor. Bijv.iemand vertelde me dat, als er een stuk weg in Vlaanderen wordt aangelegd er een evengroot stuk in Walloniëmoet worden aangelegd (anders onstaan daar weer rellen om). dat is echt geen doen natuurlijk.

Klopt, dat heb ik ook vaker gehoord. Volstrekt onreëel, absurd.
quote:

Maar idd, het groote struikelpunt bij een evtuele splitsing is denk ik Brussel. Dat is natuurlijk een stuk prstige (wie wil nu niet manneke pis binnen haar landsgrenzen hebben liggen ) maar, hahaha, ik denk dat het eerlijkst is dat Brussel tot marocco wordt toegekend.


Ik zou zeggen laat hen dat kut-Brussel houden met hun horde hoofddoeken. Antwerpen is veel mooier en IMO "prestigieuzer".
quote:

Toerisme. de ardennen zijn natuurlijk niet gek he. en verder zijn het allemaal heel aardige mensen

maar serieus, ik denk dat wallonie dan bij frankrijk zou worden gevoegd.

Ik denk eigenlijk dat de fransen evenmin op de walen zitten te wachten. 'Tis gewoon een hete aardappel die niemand wil vasthouden.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:22 schreef Snoodaerdt het volgende:
en Vlaanderen terug naar Nederland dan?
Dietsland ftw!!


ik denk niet dat dat zou lukken eerlijk gezegd.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:25 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:18 schreef attila_de_hun het volgende:
maar het is echt een achterlijk systeem soms in belgie hoor. Bijv.iemand vertelde me dat, als er een stuk weg in Vlaanderen wordt aangelegd er een evengroot stuk in Walloniëmoet worden aangelegd (anders onstaan daar weer rellen om). dat is echt geen doen natuurlijk.
Maar idd, het groote struikelpunt bij een evtuele splitsing is denk ik Brussel. Dat is natuurlijk een stuk prstige (wie wil nu niet manneke pis binnen haar landsgrenzen hebben liggen ) maar, hahaha, ik denk dat het eerlijkst is dat Brussel tot marocco wordt toegekend.



Brussel is inderdaad het grootste struikelpunt! Brussel is nog altijd de hoofdstad van Europa, heeft de Navo-zetel en staat dus garant voor erg veel inkomsten van buitenaf...
Wat me dus wel stoort bv is dat "tweetalig" Brussel tegenwoordig enkel franssprekend blijkt te worden degoutant!! Als vlaming wil ik in Brussel ook in het Nederlands mn babbeltje kunnen slaan...


Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:26 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk niet dat dat zou lukken eerlijk gezegd.


Ben ik ook met je eens hoor...
Het is echter wel een "geheim" agendapunt van heel wat Vlaams-nationalistische bewegingen die oa ook het Vlaams belang steunen om hun doel te bereiken...


Member of the iso-betawuste crew!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-09-2006 14:27 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 september 2006 14:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk niet dat dat zou lukken eerlijk gezegd.

Al zou dat in theorie best sympathiek zijn denk ik dat dat Vlaanderen te kort zou doen. Vlaanderen verdient om zelfstandig te zijn en ik gok dat het zich prima zal weten te handhaven. Zelfstandig is het -zeg maar- veel méér dan wanneer het een semi-zelfstandige provincie van NL zou zijn.
Ik denk zelf aan een "vrijere" versie van NL welke niet ondergesneeuwd is door regeltjes en betutteling van bovenhand.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-09-2006 14:29]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 september 2006 14:17 schreef Judge M. het volgende:
Toerisme is het enige wat mij te binnen schiet


Aardig wat goede biertjes ... erg belangrijk


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-09-2006 14:29 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 29 september 2006 14:28 schreef Jenje het volgende:
Aardig wat goede biertjes ... erg belangrijk

Die hebben we in Vlaanderen ook in overvloed hoor Jenje


Member of the iso-betawuste crew!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 14:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 14:27 schreef Mikeee het volgende:
Al zou dat in theorie best sympathiek zijn denk ik dat dat Vlaanderen te kort zou doen. Vlaanderen verdient om zelfstandig te zijn en ik gok dat het zich prima zal weten te handhaven. Zelfstandig is het -zeg maar- veel méér dan wanneer het een semi-zelfstandige provincie van NL zou zijn.


Ik denk dat dat er teveel verschillen zijn in de manier van regeren tussen het "strikte" nederland en het "lossere" vlaanderen. Beide systemen hebben zijn voor-en nadelen, ik laat een oordeel achterwege. Vlaanderen hebben natuurlijk hun haven van Antwerpen etc waarmee ze zich flink op de kaart zetten.
Maar op zich zit er wel een addertje onder het gras. Dewinter vind wallonië parasieten (wat mogelijk nu zo is). Maar wat als Wallonië niet meer aan Vlaanderen geboden zit? Wordt daarna dan Limburg afgescheiden? Dat is ook een "waardeloze" provincie (vanuit een strikt economisch standpunt). Dat is dus het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

AUB geen Vlaanderen bij Nederland .. gaat de nederlandse burger bakken met geld kosten ..


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-09-2006 15:21 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Weer een domme rukkers partij erbij


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 15:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 14:33 schreef Jenje het volgende:
AUB geen Vlaanderen bij Nederland .. gaat de nederlandse burger bakken met geld kosten ..
Precies! Stelletje parasieten dat die Vlamingen zijn! (met dank aan Mikeee )



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee kom, wetgeving van België mbt vervuiling, landbouw etc etc stata op ander nivo .. en dat rechttrekken kost klauwen met geld ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Griekenland dankzij prostitutie veel rijker

Uitgegeven: 29 september 2006 14:16

LONDEN - Het Griekse nationaal inkomen is door een bijzondere boekhoudkundige ingreep met een kwart gestegen. Door de bijdrage van de dienstensector hoger in te schalen blijkt de omvang van de economie een stuk groter te zijn. Pikant detail: ook het zwarte circuit zoals de prostitutie en witwasserij zijn in de berekeningen meegenomen.

Het Griekse bureau voor de statistiek is verantwoordelijk voor de nieuwe berekeningen, die de goedkeuring kunnen wegdragen van minister van Financiën George Alogoskoufis. Hij spreekt van "verbeteringen" in de manier waarop de snel groeiende dienstensector in kaart is gebracht. Statistici bij de Europese Unie gaan zich nu over de cijfers buigen.


In Brussel heeft de Griekse inventiviteit al tot gefronste wenkbrauwen geleid, zo meldde de Britse zakenkrant Financial Times vrijdag. Door de nieuwe berekening is de omvang van het Griekse begrotingstekort namelijk relatief kleiner geworden. De landen die de euro als betaalmiddel hebben, mogen het tekort niet laten uitstijgen tot boven de 3 procent van het bruto binnenlands product.

Griekenland komt op grond van de nieuwe berekeningen volgend jaar uit op 1,9 procent. Dat zou anders 2,4 procent zijn geweest.

Truc

Het opwaarderen van de omvang van de economie komt wel vaker voor, maar meestal gaat het om 1 of 2 procent. Een woordvoerster van de Europese Commissie zei vrijdag dat deze aanpassing zeer zorgvuldig zal worden bekeken omdat het verschil wel erg groot is. Ze wilde niet ingaan op de vraag of prostitutie en witwasserij in de berekening mogen worden meegenomen.

Volgens de Financial Times heeft de 'truc' wellicht ook een minpuntje. Mogelijk zal de afdracht van Griekenland aan de Europese Unie worden verhoogd.

De reputatie van Griekenland op het gebied van statistieken is niet best. Het land heeft ooit de euro mogen invoeren op basis van cijfers die, zo bleek later, volledig verkeerd waren.


tja ...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 16:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 15:50 schreef Jenje het volgende:
Nee kom, wetgeving van België mbt vervuiling, landbouw etc etc stata op ander nivo .. en dat rechttrekken kost klauwen met geld ...
Belgen betalen ook een stuk minder belasting. Dat merk je wel aan die hobbeleknotswegen daar



renYek
Usericon van renYek
Posted 29-09-2006 16:15 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 29 september 2006 16:14 schreef Judge M. het volgende:
Belgen betalen ook een stuk minder belasting. Dat merk je wel aan die hobbeleknotswegen daar


Idd, iedere keer dat ik daar rijd heb ik het gevoel aan de voorronde van de Camel Trophy bezig te zijn, maar dan zonder LaRo of Landcruiser..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 16:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 16:15 schreef renYek het volgende:
Idd, iedere keer dat ik daar rijd heb ik het gevoel aan de voorronde van de Camel Trophy bezig te zijn, maar dan zonder LaRo of Landcruiser..



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen