IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-10-2006 17:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2006 17:36 by Chelman Profiel van Chelman

't is wel fors gay dat die kaalkopjes een veel zwaardere straf krijgen dan wanneer ze 'gewoon' iemand in elkaar hadden getikt. Elke mishandeling hoort even zwaar aangepakt te worden. Aangezien de meeste mishandelingen met een voorwaardelijk celstrafje wegkomen is hier gewoon sprake van rechtsongelijkheid.

...dat neemt niet weg dat de straffen voor mishandeling uberhaupt hoger mogen zijn, maar dan wel voor iedereen gelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-10-2006 17:47 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Voor het eerst in 25 jaar kon een invalide echtpaar uit Alphen op vakantie. Na één dag was het weer voorbij: hun busje met rolstoellift was gestolen.

Woensdag vertrok het stel naar Zeddam in Gelderland. De man parkeerde de bus op een invalidenparkeerplaats bij hun hotel. Toen het paar de volgende ochtend een uitje wilde maken, was het voertuig verdwenen. Op de parkeerplaats waren nog enkel wat scherven te vinden. De politie vermoedt dat de daders een ruit hebben ingeslagen om in de bus te kunnen komen.

Het invalide echtpaar is volledig afhankelijk van de bus, dus de diefstal daarvan betekende het einde van hun vakantie. Ook persoonlijke, dierbare eigendommen die in de wagen lagen, zijn ze kwijt. Er is nog geen spoor van de daders en de bus.




haha PWN3D



Against God and Government


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 06-10-2006 17:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Zielig.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-10-2006 17:49 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 6 oktober 2006 17:47 schreef Rotzak het volgende:
Voor het eerst in 25 jaar kon een invalide echtpaar uit Alphen op vakantie. Na één dag was het weer voorbij: hun busje met rolstoellift was gestolen.

Woensdag vertrok het stel naar Zeddam in Gelderland. De man parkeerde de bus op een invalidenparkeerplaats bij hun hotel. Toen het paar de volgende ochtend een uitje wilde maken, was het voertuig verdwenen. Op de parkeerplaats waren nog enkel wat scherven te vinden. De politie vermoedt dat de daders een ruit hebben ingeslagen om in de bus te kunnen komen.

Het invalide echtpaar is volledig afhankelijk van de bus, dus de diefstal daarvan betekende het einde van hun vakantie. Ook persoonlijke, dierbare eigendommen die in de wagen lagen, zijn ze kwijt. Er is nog geen spoor van de daders en de bus.




haha PWN3D




Dat is niet pwned. Dat is gewoon een trieste botmongool die zoiets doet...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2006 18:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 oktober 2006 17:15 schreef Judge M. het volgende:
- http://www.nu.nl/news/842039/15/Celstraf_rechts-extremisten_voor_mishandeling.html
- http://www.bndestem.nl/binnenland/article713783.ece

even geen woorden voor at the moment..
Ik ben het eens met de straffen, maar vind het wel raar dat wanneer Marokkaantjes iemand flink molesteren ze maximaal 40 uurtjes hoeven te schoffelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-10-2006 19:44 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 6 oktober 2006 17:15 schreef Judge M. het volgende:
- http://www.nu.nl/news/842039/15/Celstraf_rechts-extremisten_voor_mishandeling.html
- http://www.bndestem.nl/binnenland/article713783.ece

even geen woorden voor at the moment..


Ik kom af en toe in dat Cafe, waar die lui hebben gezeten. Schrok wel ff toen ik het las, gelukkig heeft dat tuig hun verdiende straf gekregen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-10-2006 19:50 by mental Profiel van mental

Die neger heeft inderdaad gekregen wat ie verdiende ja.


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-10-2006 23:05 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl


Google 'in talks to buy YouTube'

YouTube is growing in popularity
Google is reported to be in talks to buy popular video-sharing website YouTube for $1.6bn (£856m).

The Wall Street Journal said discussions between the two sides were at a sensitive stage and the talks could break up.

Neither Google nor YouTube have made any comment.

Launched in February 2005, YouTube has grown quickly into one of the most popular websites on the internet, with 100 million videos viewed every day.

Previous denials

Founded by three former employees of eBay's PayPal electronic payment unit, YouTube has denied previous rumours of a takeover.

YouTube chief executive Chad Hurley said earlier this year that the company was not for sale and a future share flotation was possible.

A potential future problem for YouTube and any buyer, is that a great many users put up their favourite music videos and film clips, for which they have not gained copyright approval.

YouTube has an estimated 20 million individual visitors each month.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/5414432.stm

Ik zou even snel cashen iig.




spectre
Usericon van spectre
Posted 07-10-2006 9:22 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 oktober 2006 19:50 schreef mental het volgende:
Die neger heeft inderdaad gekregen wat ie verdiende ja.
O, vind jij dat zo.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-10-2006 9:43]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 10:32 by Chelman Profiel van Chelman

Dat is nu eenmaal wat mental onder 'humor' verstaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-10-2006 11:00 by spectre Profiel van spectre

Met een groepje iemand halfdood trappen is inderdaad erg humoristisch, hoe kon ik zo stom zijn

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-10-2006 11:01]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2006 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Grappig .. en dan janken als een paar mensen een vriend van hem via internet aan de tand voelen ...

Ik weet dat hypocriet een moeilijk woord is, maar zou handig zijn als ie het eens leert


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 16:36 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2006 10:32 schreef Chelman het volgende:
Dat is nu eenmaal wat mental onder 'humor' verstaat.
ach ja, het is maar wat men lollig vind.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-10-2006 16:36]


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2006 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is wel vaker als je geen fatsoenlijk Nederlands kunt ..


Ik wordTTTT????

Kutmarokaan!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 16:38 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2006 16:34 schreef Jenje het volgende:
Grappig .. en dan janken als een paar mensen een vriend van hem via internet aan de tand voelen ...

Ik weet dat hypocriet een moeilijk woord is, maar zou handig zijn als ie het eens leert
ik zat helemaal niet te janken man. jullie waren gewoon lullig bezig toen, en ja daar zei ik toen wat van.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-10-2006 16:40]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 16:38 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2006 16:37 schreef Jenje het volgende:
Is wel vaker als je geen fatsoenlijk Nederlands kunt ..


Ik wordTTTT????

Kutmarokaan!
zeg,pas als jij alles foutloos tikt kun je mij verbeteren, ja ?

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-10-2006 16:39]


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2006 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Honger?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 16:42 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2006 16:40 schreef Jenje het volgende:
Honger?
je weet, ik hap nu eenmaal graag.


Fuck the world and fuck you


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 07-10-2006 16:50 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 6 oktober 2006 18:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben het eens met de straffen, maar vind het wel raar dat wanneer Marokkaantjes iemand flink molesteren ze maximaal 40 uurtjes hoeven te schoffelen.

zwaardere straffen voor allemaal: 1 gevangene in 2 cellen


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-10-2006 9:04 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 6 oktober 2006 17:36 schreef Chelman het volgende:
't is wel fors gay dat die kaalkopjes een veel zwaardere straf krijgen dan wanneer ze 'gewoon' iemand in elkaar hadden getikt. Elke mishandeling hoort even zwaar aangepakt te worden. Aangezien de meeste mishandelingen met een voorwaardelijk celstrafje wegkomen is hier gewoon sprake van rechtsongelijkheid.

...dat neemt niet weg dat de straffen voor mishandeling uberhaupt hoger mogen zijn, maar dan wel voor iedereen gelijk.


...tien maanden voorwaardelijk...

...acht maanden voorwaardelijk...

...zeven maanden voorwaardelijk...

Ik vind die straffen nog wel meevallen.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-10-2006 9:05 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 6 oktober 2006 17:47 schreef Rotzak het volgende:
Voor het eerst in 25 jaar kon een invalide echtpaar uit Alphen op vakantie. Na één dag was het weer voorbij: hun busje met rolstoellift was gestolen.

Woensdag vertrok het stel naar Zeddam in Gelderland. De man parkeerde de bus op een invalidenparkeerplaats bij hun hotel. Toen het paar de volgende ochtend een uitje wilde maken, was het voertuig verdwenen. Op de parkeerplaats waren nog enkel wat scherven te vinden. De politie vermoedt dat de daders een ruit hebben ingeslagen om in de bus te kunnen komen.

Het invalide echtpaar is volledig afhankelijk van de bus, dus de diefstal daarvan betekende het einde van hun vakantie. Ook persoonlijke, dierbare eigendommen die in de wagen lagen, zijn ze kwijt. Er is nog geen spoor van de daders en de bus.




haha PWN3D




Dat vind jij leuk? Nou, sorry hoor


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-10-2006 14:46 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2006 17:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Officier gehoord in snelkookpanmoordzaak

Uitgegeven: 9 oktober 2006 15:16

HAARLEM - De Haarlemse officier van justitie in een lugubere dubbele moordzaak moet als getuige worden gehoord. Dat heeft de rechtbank in Haarlem maandag besloten. De verdediging van de twee verdachten in deze zaak had hierom gevraagd.

De advocaten wilden dat officier van justitie Marry Oudendijk zou worden gehoord over een toezegging die ze in 2004 zou hebben gedaan aan de 27-jarige T.N. uit Spaarndam. N. is verdachte in de zogenoemde snelkookpanmoordzaak, waarbij het hoofd van het slachtoffer in een snelkookpan werd gekookt en het lichaam door een gehaktmolen werd gehaald.


De vrouw beweert dat de officier heeft beloofd dat ze uit voorarrest zou worden ontslagen en dat haar familie zou worden beschermd als ze een belastende verklaring zou afleggen over de 50-jarige hoofdverdachte M.Y. uit Haarlem. De rechtbank vindt het belangrijk dat duidelijkheid komt over de vraag of de officier van justitie al dan niet toezeggingen aan de verdachte heeft gedaan.

Y. en N. worden ervan verdacht dat zij in 1997 de 28-jarige broer van Y. hebben vermoord. De twee zijn volgens justitie ook verantwoordelijk voor de dood van de 30-jarige ex-vrouw van Y. in 2002. Haar lichaam is nooit gevonden.

De inhoudelijke behandeling van de dubbele moordzaak is in december. Beide verdachten zitten dan al meer dan twee jaar in voorarrest.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 17:06 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 oktober 2006 14:46 schreef Rotzak het volgende:

Stay Brutal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen