![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@hun: Daar had ik het niet over [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-10-2006 14:32] ![]() |
|
quote: Volgens mij constateerde Jenje gewoon een feit en presenteerde hij niet zijn eigen mening over de kwestie. Ik heb vorige week gezegd dat ik een regering met PvdA deelname zeer waarschijnlijk acht. Dat wil niet zeggen dat ik het wil he? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja natuurlijk. maar Jenje, welke middenpartij doet dat nu niet? ze willen uiteindelijk allemaal zoveel mogelijk stemmen. OOk de VVD, etc zullen zeer blij zijn met iedere allochtone stem (zelfs Wilders vermoed ik) ![]() |
|
Ik geloof dat een CDA/VVD regering mij beter zal bekoren ... Ik krijg geen hoote van de PvdA, en die Bos vind ik maar een relzoeker, geen leider .. ![]() |
|
Uitlokken? Kerol, jij zit zó vol met poep.... Ik ben gewoon van mening aan het wisselen met Jenje, dat dat niet gepaard gaat met kusjes en knuffeltjes maakt het nog geen uitlokken. Sjesus, je bent soms net een gillende keukenmeid, Spekt0r. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: slip of the tongue. heel even kwam het ware gezicht boven drijven (wat blijkt uit de oer PVDA-er op je avatar) ![]() ![]() |
|
Anyway, dit vind ik eigenlijk veel ersntiger dan Turken, Armenen etc.: quote: AD artikel over de kwestie: http://www.ad.nl/binnenland/article671298.ece KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Tuurlijk, elke partij wil stemmen scoren .. dat is het doel van het spel. Maar ik zie de PvdA dat wel heel erg openlijk richting de allochtonen doen met dit soort maatregelen ... ![]() |
|
quote: ja, dat kan, ieder zijn eigen voorkeur. gelukkig kan dat in ons land. ik vrees trouwens dat jij je zin zult kringen. ![]() |
|
quote: Laten wij nu maar uit elkanders vaarwater blijven, ok? Dan komt het wel goed. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ik verschil hierin in mening met jou dat alleen de Pvda allochtonen paait. en ik denk dat nagenoeg iedere partij "strenger" is geworden wat betreft illgalen etc. (op GL na dan). maar goed, uiteindelijk maakt het toch niet al te veel uit vermoed ik. Ten minste ik bedoel het zo, er zijn alleen wat nuance verschillen. ik denk echt niet dat bij een volgende aantreding van een CDA/VVD regering opeens massaal illegalen (of voor mijn part marrokanen)worden getransporteerd en bij de aantreding van ee CDA/PVDA regering de minaretten massaal uit de grond zullen schieten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2006 14:55] ![]() |
|
quote: Wel alleen als jij de cursus geeft, als vooraanstaand begrijpend lezer. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Tuurlijk, bij een eventuele pvda coalitie zullen ze met de extremere punten waarschijnlijk toch bakzeil moeten halen omdat het anders niet de kamers doorkomt. Ik zeg trouwens niet dat de PVDA alleen allochtonen paait, maar ik zie wel een speerpunt in hun campagne [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-10-2006 14:42] ![]() |
|
quote:Nee hoor. ![]() |
|
Fok, jullie beginnen bijna als echte politici te klinken. Politiek is eigenlijk een verkapte vrije discussietechniek met als doel zoveel mogelijk woorden te lanceren die een soort verbale orkaan moeten creëren terwijl het eigenlijke onderwerp in het oog van de orkaan compleet onberoerd blijft. Jullie zijn natuurtalenten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-10-2006 14:54] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Net gescheten? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Jep, nu ben ik weer leeg. Maar het was vooral jouw stront wat er uitmoest middels een fikse lachbui. ![]() |
|
Dat maakt mijn dag weer helemaal goed. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Heb je voor die stelling nou zoveel woorden nodig? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Misschien nog wel meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Niet gezien, excuus ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dit kan ieder zinning mens alleen maar toejuichen. Keiharde maatregelen tegen ambulancegeweld DEN HAAG - De overheid zal de kosten van letsel en schade die het gevolg zijn van geweld tegen hulpverleners altijd op de dader gaan verhalen. Dat kondigde minister Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) dinsdag aan tijdens het wekelijkse vragenuurtje in de Tweede Kamer. Daders van deze vormen van geweld zullen volgens hem merken "dat het de overheid menens is". Remkes was door het CDA naar de Kamer gehaald naar aanleiding van een incident afgelopen weekeinde in het uitgaanscentrum van Vlaardingen. Daar belaagde een grote groep mensen twee ambulancebroeders. Er moesten vijftig politieagenten aan te pas komen om het tweetal te ontzetten. Twee agenten raakten lichtgewond. ![]() |
|
Ahmm.... waarom niet meteen dat soort lui door wat ME'ers ook het ziekenhuis in tikken met die grote knuppels van ze? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ja, ik snap dat niet, jij niet, niemand niet. maar goed, bij geval van een ME-inzet hoeven die platgemepte gasten dan niet te rekenen op een ambulance wat mij betreft. maar ik snap het echt niet , hoe ongelooflijk bezopen (of afgestompt) moet je zijn om ambulance personeel te gaan lastig vallen. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |