IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 18:09 by spectre Profiel van spectre

jeemig hoe lame...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 18:10 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 11 oktober 2006 18:08 schreef Misanthrope het volgende:
Dus jij bekijkt de topic tegenwoordig met Argus ogen?


Ik bekijk die 'de' inderdaad met argusogen.

Duh


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 18:10 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 11 oktober 2006 18:09 schreef spectre het volgende:
jeemig hoe lame...



Ach, deels de origine van de nick hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 18:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 oktober 2006 18:09 schreef spectre het volgende:
jeemig hoe lame...
Respectre jij mijn humor niet?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 18:12 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 oktober 2006 18:10 schreef Argus het volgende:
Ach, deels de origine van de nick hoor
Werkelijk


Humor? Ik kijk nog een keer, wacht even.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-10-2006 18:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 18:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 oktober 2006 18:12 schreef spectre het volgende:
Werkelijk


Humor? Ik kijk nog een keer, wacht even.
Komt door het biculturalisme, we worden gedwongen de humor van Chelman over te nemen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 18:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 oktober 2006 18:15 schreef Misanthrope het volgende:
de humor van Chelman


Mooie titel voor een Boek.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-10-2006 18:23 by Mikeee Profiel van Mikeee

LOL!!!
Tering wat een lamme heen-en-weer gebekvecht hiero.
Om de zatte slappe lach van te krijgen!



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 18:24 by spectre Profiel van spectre

WE menen er niks van hoor gekkie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2006 18:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ontopic menschen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-10-2006 20:03 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ja maar....ik vind 'vuile kankerturk' ook helemaal geen scheldwoord

quote:
Man vindt 'hoer' helemaal geen scheldwoord

Een 35-jarige Deventenaar heeft een wel zeer opmerkelijk verweer gevoerd tijdens een rechtszaak waarin hij werd aangeklaagd wegens belediging en bedreiging. De man vond het onzin dat hij een vrouw die hem afwees geen 'hoer' en 'hoerenmoeder' mocht noemen, aangezien dat in zijn geboorteland Turkije volkomen normale woorden zouden zijn.

De man moest zich verantwoorden voor de politierechter in Deventer. Naast de scheldpartij dreigde hij ook nog eens om de vrouw in de fik te steken als ze niet inging op zijn avances.

De rechter liet geen spaan heel van het verweer van de man. "U bent hier niet in uw geboorteland en hier is dit gedrag en het gebruik van dit soort woorden onacceptabel" aldus de politierechter. De Deventenaar werd veroordeeld tot een taakstraf van 30 uur.

De man zelf begreep alle ophef over de zaak niet zo. "Als ik gespannen ben, flap ik er wel eens iets uit. In het land waar ik vandaan kom is het gebruik van het woord 'hoer' heel normaal. Ik heb soms wel een beetje moeite om het goed in het Nederlands te vertalen".


Ja ja, Turkije bij de EU, yo! Wat ik je brom.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 20:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Verzorgingstehuis Anholt in Assen heeft vier van de acht afdelingen gesloten in verband met de huidziekte schurft. De ziekte is overgewaaid door een persoon die behandeld is in het Wilhelminaziekenhuis in Assen. Vier bewoners van het tehuis zijn daadwerkelijk besmet. Vijf personeelsleden vertonen ziekteverschijnselen die overeenkomen met de zeer besmettelijke aandoening.

Donderdagochtend krijgt het gebouw een grondige schoonmaakbeurt. Verder wordt kleding schurftmijtvrij gemaakt en krijgen tweehonderd mensen in het tehuis uit voorzorg medicijnen om de ziekte in de kiem te smoren.

Volgens manager H. Fokkens mogen de bewoners van deze afdelingen ook geen bezoek ontvangen. Mensen die op de afdelingen moeten zijn, worden in pakken gehesen voordat zij de afdelingen betreden. Vrijdag hoopt Fokkens alles weer onder controle te hebben.


Jenje! Vertel! Jij was het! Schurftige hond!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-10-2006 21:29 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2006 22:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2006 11:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Hé Hassan. Lul. Biertje?

Even een aanbeveling van de Raad voor Werk en Inkomen (RWI) voor alle studentenverenigingen in dit land: hé lullo’s, doe es biculturelen binnen halen. Ies namelijk goed voor de integrasie. Want nu is het allemaal wel een heel blanke bedoeling daar op de sociëteit. En dus krijgen Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs de mooie baantjes en staat Hassan de Knor met lege handen. Had ie zijn cv maar moeten pimpen. Jawel, u leest het goed: zooien, kikkeren, hockeygebakjes in hun bolle bierreedt neuqen, Io Vivat zingen en op kosten van pa fust na fust wegtikken, is goed voor je toekomst. En wij altijd maar denken, dat Vadertje Kruiwagen hierin een rol speelde. Enfin, het RWI gaat zich nu sterk maken voor 'speciale introductie- en wervingscampagnes' om Hassan over te halen zich vrijwillig te laten vernederen. Dat belooft een hete introductie komend schooljaar universiteitsjaar...


WTF?!! Studentenverenigingen zijn nu eenmaal geen allochtonenorganisaties. Waarom moet elke Nederlandse organisatie per se zoveel mogelijk allochtonen werven?! Waarom mogen Nederlandse organisaties niet gewoon de mensen werven die ze willen werven en voor de rest niets?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2006 11:17 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

McDrive geeft klant per ongeluk 15.000 euro

Uitgegeven: 12 oktober 2006 10:17
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 11:04

WATERLOO - Een hongerige Belg keek zondagavond vreemd op bij de McDrive in het Belgische Waterloo. In de papieren zak met zijn bestelling vond hij tussen de hamburgers een envelop met 15.000 euro.

"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden. Geef toe, wie zou dat niet doen? Maar mijn ouders hebben me geleerd om altijd eerlijk te zijn", zei Marco Parra-Martinez (23) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.


Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.


hmmm.. honger ineens..


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 11:22 by spectre Profiel van spectre

Daar kun je veel burgers van kopen zeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2006 11:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2006 21:29 schreef Psychonaut het volgende:

Bleek een sportvliegtuigje te zijn van een van de pitchers van de New York Yankees die net zijn brevet gehaald had.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-10-2006 11:39 by Iskariot Profiel van Iskariot

Deed die hassan toch beter...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2006 13:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 oktober 2006 11:07 schreef Misanthrope het volgende:
Hé Hassan. Lul. Biertje?

Even een aanbeveling van de Raad voor Werk en Inkomen (RWI) voor alle studentenverenigingen in dit land: hé lullo’s, doe es biculturelen binnen halen. Ies namelijk goed voor de integrasie. Want nu is het allemaal wel een heel blanke bedoeling daar op de sociëteit. En dus krijgen Van Binsbergen, Kerstens & Kamphuijs de mooie baantjes en staat Hassan de Knor met lege handen. Had ie zijn cv maar moeten pimpen. Jawel, u leest het goed: zooien, kikkeren, hockeygebakjes in hun bolle bierreedt neuqen, Io Vivat zingen en op kosten van pa fust na fust wegtikken, is goed voor je toekomst. En wij altijd maar denken, dat Vadertje Kruiwagen hierin een rol speelde. Enfin, het RWI gaat zich nu sterk maken voor 'speciale introductie- en wervingscampagnes' om Hassan over te halen zich vrijwillig te laten vernederen. Dat belooft een hete introductie komend schooljaar universiteitsjaar...


WTF?!! Studentenverenigingen zijn nu eenmaal geen allochtonenorganisaties. Waarom moet elke Nederlandse organisatie per se zoveel mogelijk allochtonen werven?! Waarom mogen Nederlandse organisaties niet gewoon de mensen werven die ze willen werven en voor de rest niets?


Io vivat ! io vivat !
Nostrorum sanitas
Hoc est amoris poculum !
Doloris est antidotum !



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2006 13:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Orhan Pamuk krijgt Nobelprijs literatuur

Uitgegeven: 12 oktober 2006 13:11
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 13:32

STOCKHOLM - De Nobelprijs voor literatuur is gewonnen door de Turkse schrijver Orhan Pamuk. Dat heeft de Zweedse Academie in Stockholm bekendgemaakt.

"In zijn zoektocht naar de melancholieke ziel van zijn geboortestad heeft Pamuk nieuwe symbolen voor de botsing en interactie van culturen ontdekt", aldus de Academie.


Pamuk is 54 jaar. Aan de prijs is een geldbedrag van 10 miljoen Zweedse kroon verbonden, zo'n 1,1 miljoen euro.

De kersverse winnaar wordt in Nederland uitgegeven door de Arbeiderspers. In het Nederlands verschenen De witte vesting (1993), Het huis van de stilte (1995), Het nieuwe leven (1999), Het zwarte boek (2000), Ik heet Karmozijn (2001) en Sneeuw (2003).



Waar zijn de tijden gebleven dat je de Nobelprijs voor de literatuur voor je literaire kunsten kreeg en niet omwille van een politiek statement?!?! De laatste tien-vijftien jaar zijn bijna alleen politiek gekleurde toekenningen geweest. Het wordt steeds meer een aanfluiting.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2006 13:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 oktober 2006 13:35 schreef Chelman het volgende:
Io vivat ! io vivat !
Nostrorum sanitas
Hoc est amoris poculum !
Doloris est antidotum !


Dolores...

Io vivat, Io vivat,
Nostrorum sanitas
Dum nihil es in poculo,
Iam repleatur denuo,
Io vivat, Io vivat,
Nostrorum sanitaaaaaas!!

Briljant lied.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-10-2006 13:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hoofdverdachte zaak-Melchers trekt bekentenis in

Uitgegeven: 12 oktober 2006 13:33
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 13:34
AMSTERDAM - De hoofdverdachte in de ontvoeringszaak van Claudia Melchers heeft zijn bekentenis ingetrokken. Het gaat om Izaan M., die in een gevangenis in Brazilië zit. Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam bevestigde donderdag een bericht hierover in het AD.

Claudia Melchers werd op 12 september vorig jaar in haar huis in Amsterdam Oud-Zuid ontvoerd. De kidnappers eisten 300 kilo cocaïne.

Melchers beloofde hun in plaats daarvan 5 miljoen euro. Dat geld zou ze betalen na haar vrijlating. Drie dagen later kwam ze in Arnhem vrij. Het losgeld is nooit betaald.

E-mailcontact

Na haar vrijlating had Melchers nog via e-mail contact met Izaan M. De politie keek mee met het afgeschermde e-mailcontact en kon de man later in Brazilië laten arresteren. Het OM heeft om zijn uitlevering gevraagd.

Eind oktober wordt de zaak inhoudelijk behandeld door de rechtbank, zonder de hoofdverdachte. Dan staan de 37-jarige Quentin W., de 47-jarige Lorenzo M., de 44-jarige Patricio W. en de 39-jarige Louellar R. terecht. Zij worden verdacht van betrokkenheid bij de ontvoering.

Eerder verklaarde Izaan M. dat Lorenzo het brein achter de ontvoering was. Deze verklaring zou Izaan hebben ingetrokken.


Die ontvoerders worden ook steeds grotere amateurs...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2006 13:48 by Chelman Profiel van Chelman

Vroeger....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 12-10-2006 13:48 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen