IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-10-2006 9:59 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik kan me vergissen, maar is Japan niet qua gebreik aan eigen grondstoffen een land dat veel dingen moet importeren om een substantieel leger te kunnen onderhouden?

Mochten ze grote militaire ambities hebben, zullen ze misschien eerst moeten annexeren of heel veel goede vriendjes maken...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 15:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en dan noemen ze wraakacties iets typisch voor allochtonen...

Jongen dreigt met ijzerenstaaf in school

De politie heeft gisteren in Enschede een 19-jarige jongen aangehouden die rond het middaguur bewapend met een ijzerenstaaf een school aan het Mekkelholtspad was binnengegaan. Hij was op zoek naar een medescholier van zijn zus.

Toen leerkrachten de jongen tegenhielden en in bedwang hielden, bedreigde hij hen met de dood. De verdachte werd overgebracht naar het politiebureau en is in de loop van de dag in verzekerde bewaring gesteld. Naar de toedracht van het incident wordt een onderzoek ingesteld

De leraren hebben aangifte tegen de heethoofdige tiener gedaan wegens bedreiging.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-10-2006 15:07 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Een Fin?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 15:07 schreef Psychonaut het volgende:
Een Fin?


ik denk het ook, je kent de Finnen he (je vorige avatar was een stuk mooier trouwens )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 15:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 oktober 2006 15:04 schreef attila_de_hun het volgende:

Jongen dreigt met ijzerenstaaf in school



ZM is een trendsetter!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2006 15:14]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 15:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 15:14 schreef Chelman het volgende:
ZM is een trendsetter!


edit: oja! ik begrijp het

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-10-2006 15:22]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-10-2006 15:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2006 15:14 schreef Chelman het volgende:
ZM is een trendsetter!



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 15:25 by spectre Profiel van spectre

Ik durfde die opmerking eigenlijk al niet meer te maken
Meteen de H-politie op mijn dak


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2006 15:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Boeren voorzien eigen dorp van bruine stroom

Het Groningse Onstwedde kan vanaf januari volledig op groene stroom draaien. Boeren in het dorp hebben gezamenlijk een biovergistingsinstallatie laten bouwen waarmee voldoende stroom kan worden opgewekt om alle huishoudens in het plaatsje van stroom te voorzien.

Volgens de Maatschap Natuurenergie Onstwedde, waarin de vijf deelnemende boeren zich hebben verenigd, zal de installatie een jaaropbrengst hebben van 3,3 miljoen kilowatt. De opgewekte elektriciteit gaat naar het reguliere net.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 15:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ha,dat is wel mooi zeg


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-10-2006 16:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hulde idd. Meer van dit soort initiatieven.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gadver wat kunnen marokkanen toch een stelletje vieze gore strontgasten zijn zeg. zo een berichtje maakt mij in ieder geval furieus.

Geslagen dochter 'Blokwatcher' niet veilig op school
Gepost door Rob (R@b)


De 16-jarige zwangere dochter van de Antwerpse Blokwatchter Patrick Coeman die begin deze maand voor haar school belaagd werd door een groep van 15 Marokkaanse jongeren, moet mogelijk van school af omdat haar veiligheid niet langer gegarandeerd kan worden. Het Centrum voor Leerlingen-begeleiding overweegt Jasmijn nu naar een andere school sturen.

De jongeren die haar klappen gaven waren medeleerlingen die schijnbaar niet gecharmeerd zijn van ongehuwd zwangere vrouwen. Degene die Jasmijn in haar buik trapte, noemde haar een ''slet'' omdat ze als 16-jarige in verwachting is.

De betrokken leerlingen zijn overigens van school verwijderd. Desondanks kan haar veiligheid kennelijk niet worden verzekerd. Volgens haar vader is dat met speciale maatregelen wel mogelijk. Zoals een aparte ingang gebruiken, een sleutel voor de werklift en in de pauzes mogen overblijven in een lokaal. Ook de school wil extra maatregelen nemen. Zelf wil Jasmijn niet van school omdat ze zich er thuisvoelt.

De zaak krijgt bij onze zuiderburen nogal wat belangstelling omdat vader Patrick Coeman een zogenaamde Blokwatcher is; een medewerker van de organisatie Blokwatch die extreemrechts in Belgiƫ scherp in de gaten houdt. Het incident met zijn dochter heeft zijn mening over de multiculturele samenleving en extreemrechts overigens niet veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-10-2006 16:15]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 16:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Zullen we maar weer op de thee gaan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 16:17 schreef Misanthrope het volgende:
Zullen we maar weer op de thee gaan?


het is vlaanderen dus eerder een pintje. maar ja, zulke gasten mogen ze van mij helemaal aan gort trappen. stink apen.... man, een zwangere vrouw in haar buik trappen, hoe kan iemand dat nu doen???? hoe kun je zo afgestompt raken???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-10-2006 16:19]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 16:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

It's a blessing, called 'de multiculturele samenleving'.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 16:20 schreef Misanthrope het volgende:
It's a blessing, called 'de multiculturele samenleving'.


niet helemaal. wat hoor je over vietnamezen en chinezen? een mulitculturele samenleving kan best. het zijn alleen ALTIJD weer die stink Noordafrikanen. kunnen die gasten nu werkelijk niks constructiefs doen???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 16:23 by Chelman Profiel van Chelman

Ze is inderdaad een slet maar dat geeft de Mocro's geen recht om haar fysiek te belagen. Rukkerts.

Maar je zal maar zo'n vader hebben die zijn dochter moedwillig door dit soort gasten laat lijden. Bah.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-10-2006 16:25 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Het is de "blessing" van achterlijke jongeren die geen opvoeding hebben gehad.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 16:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 oktober 2006 16:25 schreef Phriar het volgende:
Het is de "blessing" van achterlijke jongeren die geen opvoeding hebben gehad.


Hmm...er zijn zat achterlijke jongeren van non-noord-afrikaanse afkomst die ook geen opvoeding gehad hebben die dit soort dingen niet doen.

Je kan je ogen sluiten maar het neemt de feiten niet weg. Mocro's plegen relatief veel vaker dit soort misdaden dan hun leftijdsgenoten uit andere, vaak ook enorm achtergestelde, landen en omgevingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2006 16:27]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 16:23 schreef Chelman het volgende:
Ze is inderdaad een slet maar dat geeft de Mocro's geen recht om haar fysiek te belagen. Rukkerts.

Maar je zal maar zo'n vader hebben die zijn dochter moedwillig door dit soort gasten laat lijden. Bah.


Ken jij haar dan??? ik zou niet anders weten waarom je haar een slet noemt. en ja haar vader is een kneus. maar daar hebben we gelukkig een vervangmiddel voor namelijk de politie (om de oneindige reeks van eerwraak te doorbreken). en dat die in zulke situaties faalt is een bekend verhaal.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 16:28 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

16 jaar en zwanger getuigt meestal niet van preutsheid.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 16:27 schreef Chelman het volgende:
Hmm...er zijn zat achterlijke jongeren van non-noord-afrikaanse afkomst die ook geen opvoeding gehad hebben die dit soort dingen niet doen.

Je kan je ogen sluiten maar het neemt de feiten niet weg. Mocro's plegen relatief veel vaker dit soort misdaden dan hun leftijdsgenoten uit andere, vaak ook enorm achtergestelde, landen en omgevingen.


dat is eending wat zeker is. Ik zou mogelijk eerder de term Noordafrikaan gebruiken aangezien er ook andere nationalitietn tussen zitten lijkt me


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 16:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 oktober 2006 16:28 schreef Misanthrope het volgende:
16 jaar en zwanger getuigt meestal niet van preutsheid.

inderdaad. maar mogelijk is ze aangerand of zo. wij weten daar niets van en dan is het gepast het zeker voor het onzekere te nemen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 16:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 oktober 2006 16:29 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad. maar mogelijk is ze aangerand of zo. wij weten daar niets van en dan is het gepast het zeker voor het onzekere te nemen
Dan zou haar vriend haar hebben aangerand.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2006 16:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 oktober 2006 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Ken jij haar dan??? ik zou niet anders weten waarom je haar een slet noemt.


16 jaar en zwanger = slet en bovendien statistisch gesproken een goede kandidaat voor allerlei uitkeringen die uiteraard alleen toegekend worden aan mensen die 'buiten hun schuld om' in de problemen zijn geraakt.

Dat ik dit vind, wil nog niet zeggen dat ik haar ga schoppen zeg maar....
quote:

en ja haar vader is een kneus. maar daar hebben we gelukkig een vervangmiddel voor namelijk de politie (om de oneindige reeks van eerwraak te doorbreken). en dat die in zulke situaties faalt is een bekend verhaal.


Ik heb het niet over eerwraak (al zou ik zelf die gasten waarschijnlijk helemaal verbouwen). Hij zou op zijn minst kunnen roepen: 'Godverdomme, dit kan ECHT niet. Politie, politiek, weet ik veel wie, doe er wat aan! Het wordt steeds duidelijker dat er problemen ontstaan binnen bepaalde bevolkingsgroepen.'. In plaats daarvan zegt hij: 'Er is in feite niks gebeurd, het hadden net zo goed Finnen kunnen zijn.' Dat vind ik een bizarre houding.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2006 16:33]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen