IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-09-2006 0:24 by Snaack Profiel van Snaack

Daar verdien je pas een Darwin-award mee. Een apparaat bouwen waarmee je heel de aarde weg kunt vagen, zonder dat je het zelf weet. Gaaf!

Jammer dat er dan niemand meer is om die award uit te reiken. Alhoewel.. In een andere dimensie!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-09-2006 7:29 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik krijg ineens flashbacks naar de Stephen king-film The Langoliers. *Brrrr!*



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-09-2006 11:55 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 september 2006 7:29 schreef Mikeee het volgende:
Ik krijg ineens flashbacks naar de Stephen king-film The Langoliers. *Brrrr!*
Goed dat je het zegt. Die ligt al meer dan een maand in de video om afgekeken te worden.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-09-2006 12:00 by Mikeee Profiel van Mikeee

Fucker!!!
Ik heb 'm al ruim 10x gekeken en hij verveelt nooit! Echt een ijzingwekkend verhaal.
Alleen jammer dat het mindere acteurs zijn en de film zelf vol cheesy computer FX en continuïteitsfoutjes zit.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-09-2006 12:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het was 1 van de laatste films uit mijn Stephen King-videocollectie die ik nog niet gezien had. Het is wat je zegt idd en de Langoliers zelf zijn wel het toppunt.

Maar goed, hij is best leuk



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-09-2006 12:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

On topic:

Maxima zwanger van haar 3de kind (zojuist op de radio)

Ik hoop echt serieus dat die niet zo lelijk zal zijn als Amalia en Alexia.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-09-2006 12:05 by Chelman Profiel van Chelman

Die CERN facility is sowieso best indrukwekkend.



Dat cirkeltje correspondeert met hun ondergrondse tunnel die ze voor particle acceleration gebruiken.

Echt bruut dus.

En als het fout gaat...tsja...dan blijkft er toch niemand over om te klagen.

...behalve Mad Max natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-09-2006 12:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-09-2006 12:18 by Mikeee Profiel van Mikeee

Het enige wat bij mij vragen oproept is dat concept van "mini-blackholes".
Ik bedoel, een blackhole zelf is iets met een gigantische massa en zwaartekracht. Hoe kunnen ze die maken met sub-atomaire deeltjes die zo fucking weinig massa hebben?
En nou prima, dan hebben ze die blackhole gemaakt, zakt die niet meteen naar het centrum van de aarde, dwars door alles heen zoals ik ergens lang geleden had gelezen? (en slokt ons op almede ons zonnestelsel?



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-09-2006 19:04 by Iskariot Profiel van Iskariot

Leraar gooit leerlinge uit raam

Uitgegeven: 25 september 2006 18:46
PEKING - Een boze Chinese leraar heeft een elfjarige leerlinge van drie hoog uit het raam gegooid. Volgens Chinese media maandag had de 28-jarige docent kort daarvoor het hoofd van de pupil tegen een tafel geslagen en hij zou haar ook hebben gemept met een stalen voorwerp. Het kind overleefde het geweld niet.

De precieze aanleiding is niet bekendgemaakt, maar de geschiedenisleraar zou al langer te boek staan als gewelddadig. De docent uit de provincie Hunan is aangehouden. De school is gesloten.


Hehe, kutkinderen ook altijd


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2006 19:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 september 2006 12:18 schreef Mikeee het volgende:
Het enige wat bij mij vragen oproept is dat concept van "mini-blackholes".
Ik bedoel, een blackhole zelf is iets met een gigantische massa en zwaartekracht. Hoe kunnen ze die maken met sub-atomaire deeltjes die zo fucking weinig massa hebben?
En nou prima, dan hebben ze die blackhole gemaakt, zakt die niet meteen naar het centrum van de aarde, dwars door alles heen zoals ik ergens lang geleden had gelezen? (en slokt ons op almede ons zonnestelsel?
Niet een gigantische massa, maar een gigantisch geconcentreerde massa. En die hoeveelheid massa blijft dan natuurlijk groeien door de gigantische zwaartekracht die nieuwe massa aantrekt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


de laar
Usericon van de laar
Posted 25-09-2006 19:20 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 25 september 2006 19:04 schreef Iskariot het volgende:
Leraar gooit leerlinge uit raam

Uitgegeven: 25 september 2006 18:46
PEKING - Een boze Chinese leraar heeft een elfjarige leerlinge van drie hoog uit het raam gegooid. Volgens Chinese media maandag had de 28-jarige docent kort daarvoor het hoofd van de pupil tegen een tafel geslagen en hij zou haar ook hebben gemept met een stalen voorwerp. Het kind overleefde het geweld niet.

De precieze aanleiding is niet bekendgemaakt, maar de geschiedenisleraar zou al langer te boek staan als gewelddadig. De docent uit de provincie Hunan is aangehouden. De school is gesloten.


Hehe, kutkinderen ook altijd

Juist,Opletten Godverdomme!!!

Ik dacht dat mijn leraar destijds gek was.
Als je achterover op twee poten ging zitten schopte hij je stoel onder je reet vandaan.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-09-2006 12:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

Vrouw al zeven jaar in ziekenhuis na knie-infectie

Uitgegeven: 26 september 2006 10:52
BRUSSEL - Een 48-jarige Vlaamse vrouw ligt al zeven jaar geïsoleerd in een ziekenhuis in Sijsele bij Brugge. Ze kampt met een hardnekkige bacteriële infectie. Myriam Brans vreest dat ze de rest van haar leven in isolement in het ziekenhuis moet doorbrengen. Dat meldde de Belgische krant Het Laatste Nieuws dinsdag.

De ellende begon toen de vrouw in 1997 een routineoperatie aan haar knie moest ondergaan. Door een allergische reactie op de metalen schroeven die werden gebruikt, ontstak de wond. De daaropvolgende anderhalf jaar lag ze met een open wond in het ziekenhuis, tot ze besloot op eigen houtje te vertrekken.

Na een hevige koortsaanval moest ze terug naar het hospitaal. Artsen constateerden de gevreesde bacterie staphylococcus aureus en amputeerden haar rechterbeen en rechterheup. Maar dat stopte de infectie niet. Wel hield ze er een nog grotere open wond aan over.

Fysiek contact met bezoekers is verboden. "Wegens besmettingsgevaar mag ik mijn kleinzoon niet vasthouden. Mijn kinderen mogen me zelfs niet meer kussen. Ik mis dat", aldus de Vlaamse. "Alleen morfine, antidepressiva en mijn kinderen houden me op de been."

Hehe


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-09-2006 13:19 by Mikeee Profiel van Mikeee

Djiezus wat een hel



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-09-2006 13:25 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 22 september 2006 21:45 schreef Fat Bastard het volgende:
Hahaha kwam net deze link tegen! Hij is echt hilarisch!




Bwahaha, ik vind het wel humor.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-09-2006 13:32 by Heiden Profiel van Heiden

An ancient decoder ring from a tribe called "Kellogs".


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-09-2006 13:37 by Chelman Profiel van Chelman

En dat terwijl de artikels over Jenje en mij van 'no redeeming value' blijken te zijn.

Ik wil dat iemand ook iets over mij schraaaahahahaijft!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-09-2006 14:04 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Chelman, je zeurt.

Zo, nou goed?

(hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-09-2006 14:04]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-09-2006 14:05 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 september 2006 12:04 schreef Judge M. het volgende:
On topic:

Maxima zwanger van haar 3de kind (zojuist op de radio)

Ik hoop echt serieus dat die niet zo lelijk zal zijn als Amalia en Alexia.
Met Willem-Alexander als vader...?


Subtiel kamerolifantje


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 26-09-2006 14:59 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Alcohol goed voor carrière

Alcohol drinken is goed voor de carrière. Dat concludeert het Amerikaanse Journal of Labor Research uit een onderzoek naar de salarissen van alcoholdrinkers en personen die geen alcohol drinken. Mannelijke drinkers verdienen volgens de studie 10 procent meer dan personen die nooit alcohol drinken. Drinkende vrouwen verdienen 14 procent meer dan vrouwelijke geheelonthouders. De meest waarschijnlijke uitleg, is volgens de onderzoekers, dat drinkers een groter netwerk van kennissen onderhouden en dit leidt tot meer professionele kansen. "Het drinken van alcohol laat individuen toe om menselijke, professionele en sociale kwaliteiten te ontwikkelen," zeggen de onderzoekers.

Duuussss... zoepn maar

bron : nieuwsbrief van NationaleVacaturebank.nl


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-09-2006 15:03 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Eigenlijk zou ik rijk moeten zijn dus?


spelfout weggehaald...


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-09-2006 15:05 by renYek Profiel van renYek

Ik wist dat het slim was om in een dronken bui de vrouw van de baas in het kruis te tasten!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 26-09-2006 15:28 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk



spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 15:31 by spectre Profiel van spectre

hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-09-2006 15:44 by Mikeee Profiel van Mikeee

PWN3D!111!!1!!!
quote:

Marokkaanse jongen boos op de Gay Krant

De Gay Krant wordt voor de rechter gedaagd wegens het plaatsen van een foto van een Marokkaanse jongen bij een artikel over het The Box-programma 'Ik ben homo' uit de serie 'Find Out'. Dat artikel verscheen in februari en sindsdien wordt de jongen - die helemaal geen homo is - door vrienden en familie uitgesloten.

Het homoblad zegt dat de schuld bij de productiemaatschappij van het tv-programma ligt. ''Omdat het productiehuis niet over foto's beschikte van het bewuste programma 'Ik ben homo', heeft het ons die foto met de Marokkaanse jongen bezorgd uit een ander programma. Wij zijn niet in de fout gegaan'', aldus Henk Krol van de Gay Krant. Volgens Krol stond bovendien onder de foto vermeld dat het scène betrof uit een eerdere aflevering over drank en feestjes.

Het productiehuis is het hier niet mee eens en eist, namens de Marokkaanse jongen, een rectificatie en een schadevergoeding. De Gay Krant weigert. Op 24 oktober dient de rechtszaak.


Dan ben je "genaaid"
Van Fok!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2006 17:04 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 26 september 2006 14:59 schreef FRNK het volgende:
Alcohol goed voor carrière

Drinkende vrouwen verdienen 14 procent meer dan vrouwelijke geheelonthouders.

Duuussss... zoepn maar

bron : nieuwsbrief van NationaleVacaturebank.nl




..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen