|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
op audiogalaxy staan er nummers van silent cry . |
|
Héél ff offtopic: Als er een sattelietje staat bij Audiogalaxy, is het dan normaal dat je het nummer in kwestie niet kan downloaden??? |
|
quote: net besteld! quote: Ik ben een paar maanden lang verslaafd geweest aan Absu - Tara, absoluut een aanrader!!!! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-02-2002 13:36] |
|
quote: dan kan je het juist wel downloaden ( hangt ook vanaf hoeveel groene 'staafjes' er staan ( is een maat voor beschikbaarheid denk ik op dat moment om het te downloaden ) bedoel je met sattalietje scholtelantenne ? dat is wat ik bedoelde . |
|
Ik heb gister Next Waste Dimension zien optreden hier in Zoetermeer. En ik deze band iedereen aanraden. Next Waste Dimension speelt death metal met wat techno invloeden. Het doet me een beetje denken aan Manic Movement. |
|
Het hing al in de lucht: Ik raad Dwaallicht The Dillinger Escape Plan - Calculating infinity (van het Relapse label) aan. Georganiseerde anarchie (als je dat wat zegt ) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 21:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hierbij raad ik iedereen dat aaN! |
|
quote: Je intuitie klopt hier. quote: Doe de rest van het album ook maar meteen: op 2 nummers staan de snelste doublebass fragmenten ooit!!!!! Definitely worth a check! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: DEP regeert! Meshuggah meets Pantera met jazz invloeden |
|
quote: Ai, wat een afrader... maar goed, ik zal het eens uitproberen. Meshuggah ben ik ook niet kapot van, jazz daarentegen is wel koel. Starting audiogalaxy... |
|
voor de viking metallers: FOREFATHER!!! (fighting man) voor deathmetallers: Dementor (ik ben wel de naam van de cd even kwijt, maar het is de laatste nieuwe, en heeft een blauwe hoes) [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 20-02-2002 12:14] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
We`re not dead we`ve never lived |
|
Ho dit werd een dubbel post [Dit bericht is gewijzigd door Spirit Soldier op 20-02-2002 14:22] We`re not dead we`ve never lived |
|
Voor alle deathmetalheads: Lost Soul en dan vooral het nr. We Want God |
|
quote: Pantera???? Ik zou eerder zeggen een punk versie van Meshuggah! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Na 1 keer (pas) een zooi mp3'tjes geluisterd te hebben zoudt ik zeggen een jazzy Brutal Truth. |
|
Ik raad Dwaallicht aan naar The Future Sound of London (CD Dead Cities) te luisteren! |
|
quote: Ik zou zeggen neem hem mee zondag, dan mp3'en we hem ff. Nou ja, ik kan ook gewoon downloaden natuurlijk. Kijken of het het kopen waard is. |
|
quote:Ik vind hem erg cool. Misschien vind jij hem iets te "relaxed", maar goed ik neem hem zondag wel mee. Misschien ken je het numemr "We Have Explosive"? Staat op de WipeOut CD. |
|
Nooit van gehoord. On topic: ik raad Cadaveria aan om groente te leren waarderen |
|
quote: Nooit van gehoord: kun je het een beetje beschrijven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Beschrijf ajb! Wat is het verschil met Lifeforms en ISDN? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Terug van de dood, blijft een leuk topic. |
|
Ik raad alle liefhebbers van extreme death/thrash metal de laatste Necrosphere aan. Echt een heerlijk gewelddadige harde schijf! Die plaat heet dus Revived. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 23-02-2002 16:23] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |