|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En er nog uit die hoek op in gaan ook... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Disgorge is gaaf |
|
quote:Hij snapt de term "gay, overrated en gehyped" niet, denk ik ... |
|
ik raad aan: suffocation: despise the sun. !!!!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bier drinken, dat is wat ik jullie aan kan raden. |
|
Ik raad aan om hierheen te surfen: staan een aantal leuke bandjes met gratis te downloaden mp3's. Gewoon downloaden dus en kijken of je het wat vind: http://www.centurymedia.net/bands/ "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Doe dan : explorer.exe .... |
|
ik raad iedereen aan 2 juni present te zijn @ the vera in grun.(cephalic carnage+seizure, hoofdzaal) mijn vuurdoop!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: PWn3D!!!1! Suck my piss |
|
doet u mij maar wat GOREROTTED!! lekker humoristisch Expired,Erased and Forgotten |
|
Buizenversterkers, dat raad ik iedereen aan. Sterker nog, het zou verplicht moeten worden... |
|
quote: Nog nooit geprobeerd, drumt dat lekker dan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
als je van glasgerinkel houdt wel ja |
|
De nieuwe Cattle Decapitation, damn wat klinkt die lekker There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
zijn er nog nieuwe prutsels absoluut de moeite waard? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Meer dan genoeg. Death by stereo - Death for life Shadow gallery - V Mechanical poet - Woodland prattlers In Quest - The Comatose Quandaries Darkane - Layers of lies Om er maar even een paar te noemen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Umbra Nihil voor moderne variant op doom |
|
dank voor den tips Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
tip van de week bij deze; Ghoul (met leden van Impaled);fundeathmetal http://www.creepsylvania.com/band.htm Ghoulhunter; ".........I was bound and gagged in the dining room Surrounded by the funk of fetid breath The quartet of maniacs hunched over me And forced me to listen to Anthrax and Megadeth....." Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Humor in metalk vink maar niks |
|
quote: mja ok, maar dat eeuwige BM gedip schiet ook niet op Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ... Zeker ff wennen vind ik. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Eindelijk een cd van Monolithe gevonden - is het een cd met 1 nummer van 51 minuten. De tering! Maar wel gave muziek verder. Bedankt voor je tip(s). We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Monolithe ook wat van beluisterd, vond het allemaal net wat te dunnetjes en te frans klinken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |