|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik raad jullie heel erg de band Vile aan!! check hun albums: Depopulate Stench of the deceased en het binnen kort uitkomende "new age of chaos". vette bent!! en check ook: www.myspace.com/sleepterror nog vetter!! allemaal lekker beukende U.S deathmettol. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Klinkt vet! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Helloween http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Wel grappig maar het zet voor mij geen zoden aan de dijk. Ik raad Agathocles aan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Net WarpZone van de Canadese Martyr binnen.. dikke vette aanrader voor tech-death liefhebbers!! Tering wat n plaat.. |
|
ik raad Slayer aan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Slayer is een NWOBHM band uit begin jaren tachtig. Ze hebben 1 EP uitgebracht, I Want Your Life. En toen ging er een Amerikaanse band met hun naam vandoor |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Crimson Glory Niet voor de ultieme harde metal lui. en TOCH vind ik het smerig.. |
|
AUDIOPAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ultieme black/thrash ala Aura Noir Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bruce Banner |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: De eerste reactie van Jenje op die pagina vertegenwoordigt ook mijn mening... |
|
quote:Pink Floyd gehyped noemen getuigd imo ervan dat je geen sikkepit van hun muziek hebt begrepen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ging meer om de eerste helft van de reacite, de gehypt ben ik het half mee eens... |
|
quote:Hahahaha flikker toch op zeg. Pink Floyd is weer typisch zo'n band waar ieder kneusje van roept dat ze het geweldig vinden zodat ze maar interessant zijn. Ze zullen vast goed werk gemaakt hebben, maar ik vind het maar slappe hap en snap die blinde adoratie van vele mensen niet. Beetje The Doors effect laat maar zeggen. |
|
Je grote vriend Elfensteen zweert bij deze band. Past dan wel weer bij je betoog Bruce Banner |
|
quote:Geloof nou gewoon eens dat ik altijd gelijk heb goddammit |
|
Hier wel iig Bruce Banner |
|
Op ZM idd |
|
Aanrader voor Doom/death fans: Mourning Beloveth - Murderous circus |
|
Odal moet dan The Sullen Sulcus van MB kopen, is beter |
|
quote: En dan alleen de eerste 2 platen. Wat daarna komt kun je door de plee spoelen om van het solowerk van midnight maar helemaal niet te spreken Maar die eerste twee heerschen idd spelfout weggehaald... |
|
Intestine Baalism (old school death uit Japan met erg gave en ook originele leadguitar partijen) Mortal Decay (Death metal met een geniale zanger, zitten bij Unique Leader, het label van Vile, Disgorge en Deeds of Flesh) Stigmatized (Technische en vrij melodieuze death, heeft veel weg van Necrophagist, maar ik vind het beter omdat de technische dingen gewoon echt mooi zijn ipv alleen maar technisch wat bij Necrophagist vaak het geval is.) En verder moet ook iedereen Origin (album: Echoes of Decimation), Visceral Bleeding (album: Remnants of Depraviation) en Behemoth (album: Demigod) gaan luisteren als men die bands/albums nog niet kent! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |