|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm ik zal em eens downloaden, kan het hele weekend gratis internetten jahoe! ik raad iedereen viking crown aan. erg lekker. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Obtest is Litouws dus in die zin geen Viking metal. Er zitten wel folk-invloeden in. Welke CD had je? Het HEERST, man. Als ik die CD luister voel ik het vuur door me heen stromen. Uniek spul! |
|
Welke cd? Daar vraag je me wat. De voorkant was een schilderij met drie (of vier) vage figuren van mensen. En de cd titel bestond geloof ik uit 3 lithouse woorden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmmm nou ja Ik heb 'Tukstantmetis' (hun debuut CD geloof ik), er zijn er geloof ik nog 2 na gekomen. Die 2e moet wel goed zijn, ik heb er in ieder geval één nummer van ('Prisiek') en dat vind ik echt enorm tof. Ik zal hem wel een keer encoden, kan-ie op de Rhodium server. Al is elk nummer van die CD volgens mij al te vinden op audiogalaxy. |
|
'Prisiek' staat idd op de FTP van Rajackar. Ik ben er niet kapot van maar het is op zich wel lekker snel. |
|
Ik vind Dying Fetus erug lekker klinken, zal ik jullie dat eens aanraden? *etiket* |
|
Ik raad iedereen aan om eens naar Poison the well te gaan luisteren. Poison the well is een soort noisecore band net als Dillinger escape plan etc. Maar PtW heeft aan dat geluid een hele lading emotie en melodie toegevoegd. En de muziek wordt ook nog eens superstrak ten gehore gebracht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik raad McDoom aan om eens te luisteren naar: Warhorse - As heaven turns to ash (pure logge doom, vrij van enige gothic invloeden) Khanate - Khanate (Baggervette psychedelische sludge doom) Doe je naam maar eens eer aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
BLASPHEMY schopt iedereen naar de andere wereld!!! Wat een HEERS band!! Black/grind uit Canada! Oud spul!! EVIL!!!!!! |
|
quote: Goh, nooit van gehoord. Zal wel weer een superonbekende NSBM band zijn. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Ik raad Lord Morgoth en Bintmeister The Haunted aan, ik denk dat ze dat wel tof vinden ! |
|
quote: he jenje, zou je hier wat van kunnen uppen? |
|
The Haunted is wel lache ja. Ik heb het album 'Made me do it'. Wereldwijd gelimiteerd tot 5000 oplagen. ik heb nummer 2357 . Ach ja, je mot toch wat, wel jammer dat ze zo veel van die vrolijke riffs hebben en live schoppen ze ook niet echt kont . |
|
quote: euhm .. euhm .. als ik er aan denk zal ik een paar nummers uppen die ik erg stoer vind, maar er is ook genoeg op AG te vinden !! Ik heb namelijk ook alleen maar mp3's |
|
quote: In dat geval moet jij Conqueror en Black witchery eens gaan proberen. Bijde met ex-leden van Blasphemy en nog harder. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Alle fans van ouderwetse death metal: nunslaughter, gewoon standaard dm, |
|
quote: Ex-leden van BLASPHEMY? De gitarist (en bassist) van CONQUEROR heeft eens met BLASPHEMY getourd als sessie-gitarist ofzo. Verder zijn de leden van BLACK WITCHERY en CONQUEROR goed bevriend met BLASPHEMY, maar volgens mij kun je niet van ex-leden spreken. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Hehe, nou ja...bijna goed. Ik wist dat ze er wat mee te maken hadden omdat jij me dat verteld hebt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik raad DWAALLICHT aan om Atrox - Terrestrials te luisteren. Dit is een mix van metal, folk en fusion/jazz gegoten in een compleet schitzofreen jasje. Veel plezier. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Kun je die mij ook aanraden? |
|
Ik raad alle mensen die nog nooit van Death/black/thrash/viking hebben gehoord van VOOR 1990, aan om eens naar Bathory te gaan luisteren... .. Roots.... luisterd nu naar Bathory - Bathory |
|
quote:ja, en om hier maar op aan te sluiten raad ik ook iedereen aan naar VENOM te luisteren! Recentelijk door mij ontdekt. Erg grappige muziek. |
|
quote: Nee I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik raad Siebenburgen aan. Take it or leave it... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 04-03-2002 19:44] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |